Nově o "starých" autech
Moderátor: Moderátoři
Ouplně až dole v tom článku je ta největší pravda - všichni si necháme tahat z kapes nejrůznější daně a další poplatky, protože už nemáme čas se sebrat a jít z woken Hradu a hlavně SNĚMOVNY vyházet všecky ty svině, co nám všem plánovitě a trvale užírají z našeho talíře - kdyby to toiž někoho z nás napadlo udělat, chcípnul by hladem ... A volby na tom nic nezmění, protože ti co nežrali před nima budou jako nově zvolení chtět žrát 3x tolik, aby ty dřívější aspoň dohnali ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Jen se koukni, kolik "starousedlíků", kteří již od 90 let tam sedí a nikdy nic užitečného nedělali a ani nic neumí.EKKAR píše:Ouplně až dole v tom článku je ta největší pravda - všichni si necháme tahat z kapes nejrůznější daně a další poplatky, protože už nemáme čas se sebrat a jít z woken ............. a hlavně SNĚMOVNY ...
O tom, že každý rok bude "statistické" stáří našeho vozového parku starší a starší ať budeme nová auta kupovat sebevíc jsem na iblogu psal již před lety.
Jde totiž o to, že v registru je tolik kostlivců v podobě neodhlášených, ale dávno již neexistujících vozů např. po zanilklých firmách, zemřelých lidech apod.
Demonstroval jsem to na počtech autobusů řady Šx 11, ty dodnes zachované jsou celkem dobře zmapovány a spočítány, přesto v registru (ze kterého se průměrný věk počítá) je jejich počet cca 10-20x větší. Nejeden veteránista by měl orgasmus, kdyby všechna ta auta evidovaná v registru najednou skutečně existovala a vyjela na silnici.
Stačilo by uvádět průměrný věk vozů s platnou STK nebo registr vyčistit od kostlivců, jako to udělali před lety na Slovensku.
Jenže to se "Svazu dovozců automobilů" ani vládě moc nehodí...
Jde totiž o to, že v registru je tolik kostlivců v podobě neodhlášených, ale dávno již neexistujících vozů např. po zanilklých firmách, zemřelých lidech apod.
Demonstroval jsem to na počtech autobusů řady Šx 11, ty dodnes zachované jsou celkem dobře zmapovány a spočítány, přesto v registru (ze kterého se průměrný věk počítá) je jejich počet cca 10-20x větší. Nejeden veteránista by měl orgasmus, kdyby všechna ta auta evidovaná v registru najednou skutečně existovala a vyjela na silnici.
Stačilo by uvádět průměrný věk vozů s platnou STK nebo registr vyčistit od kostlivců, jako to udělali před lety na Slovensku.
Jenže to se "Svazu dovozců automobilů" ani vládě moc nehodí...
Takto objektivní zhodnocení skutečného stavu tu snad ještě nebylo.
Tady jsme se krátkou životností strojů a přístrojů, která nejvíce škodí životnímu prostředí, i když prospívá obchodu s novým zbožím, zabývali už několikrát na různých místech. Jenže sortiment elektroniky je mnohokrát širší, než u aut, šrotišť daleko víc, a kolik je toho na půdách či skutečně se používá, to taky nikdo nespočítá.
Počítání aut v několika úsecích různých silnic má určitě daleko vyšší vypovídací hodnotu.
Opět se potvrzuje, že výrobek udržovaný v provozu o 5 let déle ublíží životnímu prostředí daleko méně, než výměna za nový, byť účinnější, s nižsí spotřebou a emisemi. Jistě, podmínkou je, že udržovaný, ale to Úředníka nezajímá, Úředník nařídí a ovčan se musí zařídit.
Teda, ono je to samozřejmě dobrovolné, ale běda tomu, kdo malinko to nařízení poruší.
Tady jsme se krátkou životností strojů a přístrojů, která nejvíce škodí životnímu prostředí, i když prospívá obchodu s novým zbožím, zabývali už několikrát na různých místech. Jenže sortiment elektroniky je mnohokrát širší, než u aut, šrotišť daleko víc, a kolik je toho na půdách či skutečně se používá, to taky nikdo nespočítá.
Počítání aut v několika úsecích různých silnic má určitě daleko vyšší vypovídací hodnotu.
Opět se potvrzuje, že výrobek udržovaný v provozu o 5 let déle ublíží životnímu prostředí daleko méně, než výměna za nový, byť účinnější, s nižsí spotřebou a emisemi. Jistě, podmínkou je, že udržovaný, ale to Úředníka nezajímá, Úředník nařídí a ovčan se musí zařídit.
Teda, ono je to samozřejmě dobrovolné, ale běda tomu, kdo malinko to nařízení poruší.