Octavia 2 ,problém osvětlení dveří řidiče a zadní mlhovka
Moderátor: Moderátoři
Octavia 2 ,problém osvětlení dveří řidiče a zadní mlhovka
Zdravím, mám takový menší problém u Octavie ll 1,9TDI r.v2008 a sice nesvíti mi ve dveřích u řidiče osvětlení v tapecu , naměřeno napětí 12,7V ,žárovka OK a nesvítí ,přehodil jsem světýlka do dveří spolujezdce a tam svití (nechápu)
a druhá závada ,nesvití pravé zadní mlhové světlo.Žárovky všechny OK Konkrétně u toho je dvouvlákno 12V 21W/4W ,to samé je i u brzdového světla.
Může někdo poradit? Předem děkuji.
a druhá závada ,nesvití pravé zadní mlhové světlo.Žárovky všechny OK Konkrétně u toho je dvouvlákno 12V 21W/4W ,to samé je i u brzdového světla.
Může někdo poradit? Předem děkuji.
U těch dveří, bych se zaměřil na přelámaný dráty v husím krku u pantů, To by napovídalo na to, že naměříš napětí ale proud neteče. Popřípadě se podívat na zámek dveří anebo někde pod A sloupkem bude v konektoru "zelenina" Interiér ti při otevření dveří svítí?
S tim zadkem ti asi moc neporadim. Tam je potřeba hlavě zkontrolovat kostry a koukat též po "zelenině" na konektorech.
To jsou asi nejčastější závady.
A má vůbec O2 mlhovku na obou stranách? Nějak si teď nevzpomenu jestli jo.
S tim zadkem ti asi moc neporadim. Tam je potřeba hlavě zkontrolovat kostry a koukat též po "zelenině" na konektorech.
To jsou asi nejčastější závady.
A má vůbec O2 mlhovku na obou stranách? Nějak si teď nevzpomenu jestli jo.
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
To je podstatná informace že neraguje na otevření dveří. Tak nejspíš to bude zámek v čudu. Dají se vyměnit mikrospínače ale je lepší dát nový zámek.
Taky si dej majzla, ať se ti nezamknou v autě klíče. Auto se i po otevření dveří chová jakobys je neotevřel a zamkne pokaždý pokud nezapneš zapalování.
Taky si dej majzla, ať se ti nezamknou v autě klíče. Auto se i po otevření dveří chová jakobys je neotevřel a zamkne pokaždý pokud nezapneš zapalování.
Třeba felicie - ta měla mlhovku na obou stranách. U jedničkový fábule si jistej nejsem, ale dvojková má jen levou mlhovku (napravo je na stejný pozici couvačka), roomster má sice mlhovky obě, ale standart zapojená je jen levá - pravá se připojuje až při montáži tažnýho, kdy se doplňuje dodatečnej kabelovej svazek, ve kterým je i propojka k žárovce v pravý skupinovce. Ochcáfky mají myslím obě mlhovky od první generace ...Lukas-Peca píše:Taky bych se zaměřil na to, jestli pravá zadní mlhovka vůbec někdy svítila. Nenapadá mě auto, na kterém by z výroby svítily obě, pokud tam vůbec pravá je.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Môže byť v kódovaní v jednotke centrálnej elektriky pravá hmlovka vypnutá. Ak by si mal problém so žiarovkou, alebo káblami k nej, svietila by ti na prístrojovke oranžová kontrolka vypálenej žiarovky, prípadne na maxidote ti po naštartovaní motora a zavretí dverí aj vypíše, ktorá žiarovka nie je OK.
EDIT - ešte otázka, máš kombi či sedan? Kombík nemá dvojvláknové žiarovky, sedan áno. Schému tu uvedenú máš na kombík. Pri sedane je tiež zapojené len silnejšie vlákno a intenzita svietenia obrysové/hmlovka(brzdové) je regulovaná PWM od riadiacej jednotky centrálnej elektriky. Tak ak ti svietia všetky pozície obrysového pravého svetla a hmlovka nie, nie je nakódovaná.
ps: k svetielku v dverách - ak ti nesignalizuje otvorené dvere, nepôjde ti ani svetielko. Asi chyba v mikrospínači v zámku.
EDIT - ešte otázka, máš kombi či sedan? Kombík nemá dvojvláknové žiarovky, sedan áno. Schému tu uvedenú máš na kombík. Pri sedane je tiež zapojené len silnejšie vlákno a intenzita svietenia obrysové/hmlovka(brzdové) je regulovaná PWM od riadiacej jednotky centrálnej elektriky. Tak ak ti svietia všetky pozície obrysového pravého svetla a hmlovka nie, nie je nakódovaná.
ps: k svetielku v dverách - ak ti nesignalizuje otvorené dvere, nepôjde ti ani svetielko. Asi chyba v mikrospínači v zámku.