jestli máš na mysli Shinkansen, tak to je japonský vysokorychlostní vlak. Mezi asiaty v Číně a a asiaty v Japonsku je zatím rozdíl.MiraSt píše:A z čeho žije ta vnitřní čína když jsou schopni postavit šinkanzeny
Tohle vlákno neřeší nějakou propisku zadarmo na veletrhu nebo reklamní rádio za čtvrt dolaru, ale profi nářadí pro živnostníky a to je kur.va rozdíl.Nekdy to ma sve opodstatneni, pokud to pouzije na nejake jednorazove akce kdy se to bude za par dnu nebo tydnu likvidovat, je blbost tam davat veci ktere vydrzi pul stoleti.
Považuju za totální pičovinu muset co měsíc měnit šňůru u přenosnýho nářadí, když i nejpřísnější termín periodických revizí je půl roku. Rovněž je pičovina aby mě s překroucenou šňůrou nebo do půlky sbroušenými uhlíky prodavač nabádal, ať si koupím novou úhlovou brusku. To není prodavač, ale námezdní hovado. Když budeš mít dva tři zaměstnance a nikdy nebudeš vědět, jestli nedokončí den předčasně kvůli čínskýmu hnoji, nebo budou muset tahat všechno nářadí ve dvou exemplářích a po měsíci ho zahazovat, bude to jako mít dalšího zaměstnance, co tam jen stojí a nic nedělá. To si dovolí státní správa s bezedným rozpočtem, ale ne živnostník. Ale i pro hasiče bude problémová technika, která se v rozhodující moment vysere, protože čínský heavy duty komponent.
V tomto vlákně neřeším primárně čínský hnůj, ale drahý výrobek pořád ještě formálně značkový.
Teoretické studentské nebo intošské kecy o ne/ochotě si připlatit si nechte pro důchodce při akci v Lidlu. Když posílate lidi na zakázku kterou musíte v termínu a kvalitně předat, nic než kvalitní vybavení nepoužíváte.
Obávám se, že nastává etapa kdy i špičkové značky Makita, Bosch budou koupeny komunistickou čínou a budou obsahovat tahle "heavy duty" čínská lejna.