Dobropis

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Radek šlejmar

Dobropis

#1 Příspěvek od Radek šlejmar »

Pøes internet jsem si objednal LCD tv JVC, po pùl roce jesm ji reklamoval v autorizovaném servise. Po tøiceti dnech LCD TV nebyla opravena, na TV mi dá servis dobropis ale musím ještì pár dní poèkat než to vyøídí z centrálním servisem Praha. Mezítím sem si koupil novou v kamnnem obchodì. Servis mi vrátil fakturu, zaruèák a dal vyjádøení o neopravitelnosti. (pøístroj zùstal v servise) Volal sem do internetového obchodu, øeklí že mám k ním poslat všechny dokumenty a oni mi vrátí peníze. Ubìhlo 8dní a nic. Volal jsem znovu co se dìje a jestli to k ním pøíšlo. Prý došlo ale budu muset èekat minimálnì mìsíc než to schválí finanèní oddìlení. Kdyby sem si prý u nich objednal novou televizi mìl bych jí hned. Mám v tom peníze a potøebuju to rychle, poradte co mám dìlat. Není to z jejích strany protiprávní. Na Emaily zastoupení vùbec nereaguje. Pøece kdybych pøijel do kamenného obchodu tak peníze vrátí hned.

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#2 Příspěvek od xxxe »

Taky jsem tak nějak dopadnul s monitorem LCD LG,teď nemám ani 15000 ani monitor a jen se dohaduju s prodejnou po telefonu a stojí to další kačky.Objednal jsem u nich jinou značku a nemaj zatím,tak nemám nic. :roll:

Uživatelský avatar
kozoka
Příspěvky: 1324
Registrován: 15 říj 2006, 02:00
Bydliště: Ostrava

Dobropis

#3 Příspěvek od kozoka »

nezbývá nic jiného než mlčet a čekat

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#4 Příspěvek od Hill »

A co si takhle přečíst Občanský zákoník nebo se rovnou obrátit na ČOIku?

Uživatelský avatar
proel64
Příspěvky: 464
Registrován: 28 led 2007, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od proel64 »

Kazdopadne lehota na vybavenie reklamacie je 30dni.Je jedno ako tuto reklamaciu predajca vyriesi,ci opravou alebo vymenou alebo dobropisom.Na 30 den musi mat predajca pripraveny opraveny tv alebo novy alebo peniaze.

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#6 Příspěvek od xxxe »

Nojo ale co v případě že jsem se s ním dohodnul na jiné značce a musel jsem mu poslat dokonce i email s požadavkem že třetí LG už nechci a žádám o ........ ŘEKL ŽE SI MÁM NĚJAKÝ NĚKDE VYBRAT A SEŽENOU HO,JENŽE PAK TO BYLO ZA TÝDEN,ZÍTRA,ZA DVA DNY ,PŘÍŠTÍ TÝDEN a zatím nemám nic.Prej to mají objednaný ale zatím jim to nedovez dodavatel.

Uživatelský avatar
stepa
Příspěvky: 4669
Registrován: 05 led 2007, 01:00
Bydliště: poblíž HK
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od stepa »

Tohle jsou ty obchody pres zasilkove sluzby...drahy veci kupovat pouze v sutr obchodech, nebo eshopech, ktery maji pobocku pobliz tveho bydliste, nebo kam jses schopnej se dostat a ne pres pul republiky...pak hrajou nato, ze se za nima nepotahnes a delaji mrtvyho brouka. Priste uz to tak neudelas, to mi ver. Kdyz jim budes slapat na krk "v primem prenosu" budou se chovat jinak...internet, telefon a papir snese vsechno.

Uživatelský avatar
paja_aiki
Příspěvky: 19
Registrován: 23 lis 2007, 01:00

#8 Příspěvek od paja_aiki »

Zkus mail s dotazem na Sdružení na obranu spotřebitele http://www.spotrebitele.info/members/registration.php mě tam kdysi celkem dobře poradili

Uživatelský avatar
gumickar
Příspěvky: 488
Registrován: 22 srp 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gumickar »

Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.

Uživatelský avatar
kozoka
Příspěvky: 1324
Registrován: 15 říj 2006, 02:00
Bydliště: Ostrava

#10 Příspěvek od kozoka »

gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Přesně tak - zákomem není stanovené do jaké doby jsou povini vrátit peníze.

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#11 Příspěvek od xxxe »

gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Ale já jim do obchodu telefonoval a jasně mě řekl že to mám rovnou poslat na servis,že je zbytečný to posílat k nim a oni pak zas do servisu.

kondik
Příspěvky: 3763
Registrován: 25 pro 2006, 01:00

#12 Příspěvek od kondik »

xxx
Naposledy upravil(a) kondik dne 12 lis 2017, 19:47, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
ICE
Příspěvky: 199
Registrován: 01 bře 2007, 01:00

#13 Příspěvek od ICE »

kondik píše:Zarucnu vadu uplatnujes tam kde si kupil, cize zanes to do obchodu, nech sa oni staraju...
Záruku uplatňuješ v servise a po třech stejných, nebo čtyřech různých závadách to odneseš do obchodu. V případě neopravení přístroje v 30 denní lhůtě jdeš do obchodu rovnou. Zatím jsem s reklamacemi neměl problém. Chce to nakupovat v důvěryhodných obchodech a nebrat pouze kritérium, kde to mají nejlevnější.

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“