Dobropis
Moderátor: Moderátoři
Dobropis
Pøes internet jsem si objednal LCD tv JVC, po pùl roce jesm ji reklamoval v autorizovaném servise. Po tøiceti dnech LCD TV nebyla opravena, na TV mi dá servis dobropis ale musím ještì pár dní poèkat než to vyøídí z centrálním servisem Praha. Mezítím sem si koupil novou v kamnnem obchodì. Servis mi vrátil fakturu, zaruèák a dal vyjádøení o neopravitelnosti. (pøístroj zùstal v servise) Volal sem do internetového obchodu, øeklí že mám k ním poslat všechny dokumenty a oni mi vrátí peníze. Ubìhlo 8dní a nic. Volal jsem znovu co se dìje a jestli to k ním pøíšlo. Prý došlo ale budu muset èekat minimálnì mìsíc než to schválí finanèní oddìlení. Kdyby sem si prý u nich objednal novou televizi mìl bych jí hned. Mám v tom peníze a potøebuju to rychle, poradte co mám dìlat. Není to z jejích strany protiprávní. Na Emaily zastoupení vùbec nereaguje. Pøece kdybych pøijel do kamenného obchodu tak peníze vrátí hned.
Nojo ale co v případě že jsem se s ním dohodnul na jiné značce a musel jsem mu poslat dokonce i email s požadavkem že třetí LG už nechci a žádám o ........ ŘEKL ŽE SI MÁM NĚJAKÝ NĚKDE VYBRAT A SEŽENOU HO,JENŽE PAK TO BYLO ZA TÝDEN,ZÍTRA,ZA DVA DNY ,PŘÍŠTÍ TÝDEN a zatím nemám nic.Prej to mají objednaný ale zatím jim to nedovez dodavatel.
Tohle jsou ty obchody pres zasilkove sluzby...drahy veci kupovat pouze v sutr obchodech, nebo eshopech, ktery maji pobocku pobliz tveho bydliste, nebo kam jses schopnej se dostat a ne pres pul republiky...pak hrajou nato, ze se za nima nepotahnes a delaji mrtvyho brouka. Priste uz to tak neudelas, to mi ver. Kdyz jim budes slapat na krk "v primem prenosu" budou se chovat jinak...internet, telefon a papir snese vsechno.
Zkus mail s dotazem na Sdružení na obranu spotřebitele http://www.spotrebitele.info/members/registration.php mě tam kdysi celkem dobře poradili
Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Přesně tak - zákomem není stanovené do jaké doby jsou povini vrátit peníze.gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Ale já jim do obchodu telefonoval a jasně mě řekl že to mám rovnou poslat na servis,že je zbytečný to posílat k nim a oni pak zas do servisu.gumickar píše:Jak radí Hill, přečti si občanský zákoník a poznáš, že jednání protiprávní je i není. Každý má na vyřízení reklamace 30dní. Jednou jsi to reklamoval v servisu, podruhé v obchodě. Paradox je, že kdyby jsi Tv rovnou poslal do obchodu, oni do servisu, tak je to jen těch 30dní, takle má nárok na 30 dní každý, u koho to reklamuješ. Je to spíš nepřesnost v zákoníku, ale s tím opravdu nic nenaděláš. Příště radím: Reklamovat, kde člověk nakoupil.
Záruku uplatňuješ v servise a po třech stejných, nebo čtyřech různých závadách to odneseš do obchodu. V případě neopravení přístroje v 30 denní lhůtě jdeš do obchodu rovnou. Zatím jsem s reklamacemi neměl problém. Chce to nakupovat v důvěryhodných obchodech a nebrat pouze kritérium, kde to mají nejlevnější.kondik píše:Zarucnu vadu uplatnujes tam kde si kupil, cize zanes to do obchodu, nech sa oni staraju...