Fabia - demontáž klikovky
Moderátor: Moderátoři
V prvním příspěvku je napsáno, že je to haťapka, a ta nemá hlavní ložiska kliky samostatně, ale je to celý rošt. Automobilka říká, že je to nerozebiratelné, resp. znovu nesložitelné. Loni jsem se ptal kamaráda, který je přejímacím technikem v autorizovaném servisu, kvůli vysoké spotřebě oleje u tohoto motoru. Říkal, že to umí udělat, kolem 25 tis. Kč.
Vždyť jo. Tady je to dobře vidět https://www.youtube.com/watch?v=TO_J6JVWpPU
Můj "dvorní mechoš" je certifikovanej pro koncern a účtuje si 350,- až 500,- na hodinu. Je něco jinýho přezouvat a vyvažovat gumy případně měnit volej - anebo seřizovat vůle v rozvodu a štelovat mechatroniku v DSG špajzce.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Kurnik to není blok spodních domků, to regulérně půlí kartery motoru jak na motorce připomnělo mi to moji Kawasaki Gpz svého času....Sandal píše:Vždyť jo. Tady je to dobře vidět https://www.youtube.com/watch?v=TO_J6JVWpPU
Spíš prohnutý než zkroucený. A záleží na tom jak hodně byl ten kterej pidimotorek honěnej, jestli dostával před zátěží čas na prohřátí i plynulý zchladnutí po ní anebo byl branej u tlamy hned za studena, šťavenej po dálnici a pak bez doběhu postavenej ke škarpě. Obvyklý hodnoty jsou desetina až dvě, ale nejsou výjimkou hlavy, kde je to půl milimetru. Větší průhyb už se běžně bere jako neopravitelnej defekt.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!