Fabia - demontáž klikovky

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#31 Příspěvek od Sandal »

To kyž někomu dělám něco na autě, a začne se kroutit, že to a to je zbytečný, tak se ho obvykle zeptám: Chcete to opravit aby vám to jezdilo, nebo to chcete jentak splácat? Hádejte co mi vždy odpoví :lol:

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#32 Příspěvek od pepik9 »

V prvním příspěvku je napsáno, že je to haťapka, a ta nemá hlavní ložiska kliky samostatně, ale je to celý rošt. Automobilka říká, že je to nerozebiratelné, resp. znovu nesložitelné. Loni jsem se ptal kamaráda, který je přejímacím technikem v autorizovaném servisu, kvůli vysoké spotřebě oleje u tohoto motoru. Říkal, že to umí udělat, kolem 25 tis. Kč.

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#33 Příspěvek od Sandal »

Vždyť jo. Tady je to dobře vidět https://www.youtube.com/watch?v=TO_J6JVWpPU

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#34 Příspěvek od Sadra17 »

pepik9 píše: Říkal, že to umí udělat, kolem 25 tis. Kč.
a to se v případě jedničkový fabie vyplatí :D

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#35 Příspěvek od Sandal »

Je tam i spousta hodin za práci, která není levná. Kolik si říká Škodovka? 700/h?

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#36 Příspěvek od Sadra17 »

naopak, škodovka má tak napjatý normy že se mechanik nezastaví :lol: a díly taky zadarmo nejsou :D

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#37 Příspěvek od EKKAR »

Můj "dvorní mechoš" je certifikovanej pro koncern a účtuje si 350,- až 500,- na hodinu. Je něco jinýho přezouvat a vyvažovat gumy případně měnit volej - anebo seřizovat vůle v rozvodu a štelovat mechatroniku v DSG špajzce.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!


Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#39 Příspěvek od EKKAR »

Jop, firma, která se tím živí a dělá "haťapky" ve velkým. Těm se vyplatí pořídit si spešl vercajk a pak na něm úspěšně rejžovat.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#40 Příspěvek od Nakadah »

Sandal píše:Vždyť jo. Tady je to dobře vidět https://www.youtube.com/watch?v=TO_J6JVWpPU
Kurnik to není blok spodních domků, to regulérně půlí kartery motoru jak na motorce :D připomnělo mi to moji Kawasaki Gpz svého času....

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od kulikus »


Uživatelský avatar
workhard
Příspěvky: 4873
Registrován: 07 črc 2006, 02:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#42 Příspěvek od workhard »

Vítězové jsou: Týpek, rovnající to flexou a týpek, co to dřel o beton :D
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#43 Příspěvek od rezis »

Hmm dobře oni. Já tedy zatím jen ten smirkový papír na desce... úmorná práce.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od kulikus »

Jak moc to bývá zkroucené? Kolik je třeba ubrat?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#45 Příspěvek od EKKAR »

Spíš prohnutý než zkroucený. A záleží na tom jak hodně byl ten kterej pidimotorek honěnej, jestli dostával před zátěží čas na prohřátí i plynulý zchladnutí po ní anebo byl branej u tlamy hned za studena, šťavenej po dálnici a pak bez doběhu postavenej ke škarpě. Obvyklý hodnoty jsou desetina až dvě, ale nejsou výjimkou hlavy, kde je to půl milimetru. Větší průhyb už se běžně bere jako neopravitelnej defekt.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“