Desulfátor
Moderátor: Moderátoři
Jirko ale fakt je, že pokud je baterka opravdu mrtvá, žádnej desulfátor jí nepomůže - prostě není to živá voda. Ale z baterky, která sice drží napětí, ale má tak velkej vnitřní odpor, že startér už ledva otočí motorem, se dá desulfatací vykřesat ještě něco použitelnýho. Je to jako u člověka - když povezou do špitálu člověka se zlomenou nohou, tak má velkou šanci na vyléčení a na to, že bude bez následků znovu chodit - až kost sroste resp. až mu bude voparovanej implantát, kterej unese jeho váhu a zrehabilituje se. Ale když takovýho člověka se zlomeninou necháte den-dva "odležet" nejlíp někde na studeným podkladu (a nemusí to vůbec bejt případ starýho důchodce, kterej upadne v chodbě nebo v koupelně, těžce prochladnout v šoku může i mladej člověk v kondici, pokud se mu něco stane v hodně nepříznivým prostředí) a teprve pak ho dopravíte do špitálu, může se mu taky stát, že už taky nebude co zachraňovat ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Přesně tento jsem dříve úspěšně vyzkoušel, jen žárovky byly v poměru 1:2. Trvá to déle, ale pakliže aku není úplná mrtvola s rozpadlými deskami, a uhnilými mosty. Mělo by to zabrat. Jen je potřeba víc cyklů a spousta času.jardafiala píše:Tady je nejjednodušší desulfátor možná, vzhledem k jednoduchosti, to stojí za vyzkoušení?
Jak zde na fóru bylo zmíněno, desulfatace probíhá nejlépe kolem 13V u 12v aku. A 6,5V u 6V aku.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Už je to tady asi po stodesáté, ale u některých aku hnijou ty mosty mezi článkama. Takže prostě velkej proud nedají. Ideál je použitej aku z dehťáku, co se strčí do slabšího benzinu a násleně odprodá na olovo, či co z toho těží.
Možná se tím startováním to olovo mění na zlato, jen to ví jen pár lidí.
Možná se tím startováním to olovo mění na zlato, jen to ví jen pár lidí.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hlavně až to povezeš, tak musíš PČR říct, že na přezkoušení. Pokud to jako OSVČ povezeš do výkupny bez vypsanýho papíru o přepravě nebezpečnýho odpadu a označení auta, riskuješ problém. I když nevím, jak u vás. Tady se chlap divil i ušima. Dostali pokutu.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jo, policajt se podíval, na koho je psaný auto, pak se podíval do kufru a už to lítalo. Kvůli dvěma slovům snad 20kKč.. Řekl sběrný dvůr.
Nic, příště na kontrolu a kalibraci. Pak to není nebezpečný odpad. Stejně tak olej z dieslů, to je taky kapitola...
Nic, příště na kontrolu a kalibraci. Pak to není nebezpečný odpad. Stejně tak olej z dieslů, to je taky kapitola...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Zažil jsem. Předem upozorněnej, že případný kontrole PíČou z Ryby nebo Beri-Beri (celní správa) mám říct, že dotyčnej materiál vezu na evidenční kontrolu jako ND kvůli následnýmu vyřazení z evidence. Kdybych řek, že to je už odepsaný a vezu to do výkupu, měl bych stejný proublems s nevypsanýma papírama o přepravě nebezpečnýho nákladu v neoznačeným autě (normální VW T4 transportér se zaplechovanou boudou bez jakýhokoliv označení firmy) - vezl jsem použitý mastný hadry a vyjetý oleje do likvidační firmy, celkem toho bylo asi půl tuny ... Na ničem nesměla bejt ani zmínka o tom, že to je odpad, pak jsem to v cíli před vykládkou honem honem dolepoval na každej sud a bednu (tam zas striktně vyžadovali, aby všecko mělo označení co v tom je ... )
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!