Digiváha Silvercrest z Lidlu

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#16 Příspěvek od Celeron »

A kdy jsi ji pořídil, teď před cca 5-ti týdny? Jestli dřív, tak to klidně může být nějaký "vylepšený" vokradený model.
Teď tu mám váhu Momert. co jede v kuchyni asi 6 let a žádnej problém.
Prodejku jsem našel, tak jim to zítra do Lidlu vrátím.
Jen by mě zajímalo, jestli se mě týká hláška na účtence: "Průmyslové zboží je možné vrátit na základě originálu účtenky v původním nezávadném stavu a v originálním obalu do 3 měsíců."
Otázka je, zda je to nezávadný stav. :roll:
No a problém je, že na účtence je pár dalších věcí, co mám zapsaný do účetnictví, takže účtenku jim nemůžu vrátit. :( Už minule mi nechtěli s kopií účtenky vzít věc do reklamace.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
GeXeS
Příspěvky: 246
Registrován: 09 črc 2020, 02:00
Bydliště: jižní Morava

#17 Příspěvek od GeXeS »

Jo, taky už jsem si kolikrát říkal jako 🤐, že si to "průmyslové zboží" nechám hodit na účtenku zvlášť.
Váhu jsem kupoval tak před dvěma lety... (Na tomto obrázku ta "mramorová" vpravo nahoře.)

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#18 Příspěvek od Celeron »

Tak jsem byl reklamovat. Pokladní koukla na lístek a řekla mě, že si mám dojít vybrat jinou. Ani nekoukla dovnitř jestli tam vůbec váha je. Dělá to na mě dojem, že jsem nebyl zdaleka první.
Ta nová zatím maká.
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Uživatelský avatar
GeXeS
Příspěvky: 246
Registrován: 09 črc 2020, 02:00
Bydliště: jižní Morava

#19 Příspěvek od GeXeS »

To bych si nijak nevykládal, to je prostě firemní politika těchhle velkých obchodníků - jednotlivé reklamace jsou marginálie, na tom se nezahojí a nemají snahu to řešit. To není jak když si jdeš koupit boty nebo rádio do kamenného obchodu k soukromníkovi na náměstí, tomu jde logicky o každou korunu a bude se hádat do krve o jednu prasklinku. Měl jsem známou, co si takhle asi deset let nekupovala boty - prostě si koupila cokoli v HáeMku nebo něčem podobně velkém, a po 20 měsících to šla "vyreklamovat". :roll:

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#20 Příspěvek od Celeron »

Jo reklamace, to přímo miluju, zrovna řeším poškození zboží při dopravě. Podle tvaru díry v obalu nejspíš nalitej řidič ještěrky nebo paleťáku propíchnul balík vidlema. :roll: Ta prca.ka s tím, vše nafotit, popsat stohy papíru, zabalit a poslat. 2 hodiny jsem mohl dělat něco jinýho. A prachy přijdou tak za 3 měsíce...
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“