Něco o dopravě (odděleno)
Moderátor: Moderátoři
Něco o dopravě (odděleno)
Utrženo z tohoto vlákna jako OT.
Hill
Amikum nekde ve vidlakove postavili kruhovy objezd
https://youtu.be/bDaQZUzJCNM
Hill
Amikum nekde ve vidlakove postavili kruhovy objezd
https://youtu.be/bDaQZUzJCNM
tak to by mě zajímalo, jak tam dodržují přednost normálnětermit256 píše:
https://youtu.be/bDaQZUzJCNM
a jakou tam mají nehodovost . . .
V diskusi tam někdo poznamenal, že tam byly i šipky a značky wrong way, ale ti z Kentucky jsou zvyklí na křižovatky, a změnu značení stejně nevnímají.
Dokonce tam někdo jiný ostatním opakovaně zdůrazňuje, že se před kruhákem zásadně musí držet vpravo, a že kdo chce vlevo, musí vjet na kruhák napřed vpravo, objet ho k žádanému výjezdu a zase vpravo ho opustit.
A že by je chtěl vidět v Paříži na Place de Concorde (tam totiž není ani tak kruhák, jako oválák kolem celého náměstí).
Dokonce tam někdo jiný ostatním opakovaně zdůrazňuje, že se před kruhákem zásadně musí držet vpravo, a že kdo chce vlevo, musí vjet na kruhák napřed vpravo, objet ho k žádanému výjezdu a zase vpravo ho opustit.
A že by je chtěl vidět v Paříži na Place de Concorde (tam totiž není ani tak kruhák, jako oválák kolem celého náměstí).
V Parizi si uzijes na placku kolem toho jejich oblouku. Kamoska rikala, ze tam plati nejaka jina pravidla nez na beznych kruhacich, ale podle mne tam neplati pravidla vubec zadna. Vede z toho snad 10 ulic, je to nekolikaproudy kruhac, ale zadne pruhy tam namalovane nejsou. Takove parkoviste s tou stavbou uprostred a kazdy si tam jezdi jak chce. Bouracku jsem tam nikdy nevidel, ale pry se na tuhle krizovatku nevztahuje jejich povinne ruceniHill píše:...A že by je chtěl vidět v Paříži na Place de Concorde (tam totiž není ani tak kruhák, jako oválák kolem celého náměstí).
Zažil jsem v Minsku, čtyři pruhy a když padla zelená tak ty čtyři pruhy jeli včetně odbočení vlevo v pravo stejný provoz jako na obrázku a auta z pravého pruhu klidně přes všechny čtyři odbočovala vlevo a naopak, žádné řadící pruhy. A nehod v tom chaosu minimum . A k tomu zajímavý zvyk řidičů nedojíždět na křižovatku když je červená, ale jet co to dá a když je stále červená tak prudce zabrzdit . Zvláště v přeplněné hromadné dopravě adrenalinový zážitek.
Tusim to bolo v roku 2006, ked Mal som moznost niekolko mesiacov sledovat z hotela Moskva v St. Petersburgu na brehu Nevy jednu z vacsich krizovatiek.
Sposob radenia sa na krizovatke (kludne zobrali pre dalsi pruh aj chodnik) a vlastne aj celej dopravy rovnaky ako v tom spomenutom Minsku.
Podobbne sa spravali aj ked po polnoci otvarali mosty. Na zaciatku mosta uz svietila cervna, ale auta sa bezne este rutili na druhu stranu. Niektori este stihli prez roztvorenim..Az ked natiahli zabranu krizom mosta tam uz nesli.
Asi to maju zakodovane v krvi..
Sposob radenia sa na krizovatke (kludne zobrali pre dalsi pruh aj chodnik) a vlastne aj celej dopravy rovnaky ako v tom spomenutom Minsku.
Podobbne sa spravali aj ked po polnoci otvarali mosty. Na zaciatku mosta uz svietila cervna, ale auta sa bezne este rutili na druhu stranu. Niektori este stihli prez roztvorenim..Az ked natiahli zabranu krizom mosta tam uz nesli.
Asi to maju zakodovane v krvi..
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
Kdepak, na náměstí Svornosti není Vítězný oblouk, spojuje je bulvár Elysejská pole. Fotka na Google je patrně z lockdownu v neděli dopoledne, takhle prázdné to náměstí nepamatuji.
V regionu Murcía mají Španělé jednu specialitu na šíji La Manga - mimoúrovňové křižovatky namalované v jedné rovině na silnici. Levé dva pruhy vedou pouze přímo, ani doleva se z nich nesmí odbočit, pravý pruh je vždy jen odbočovací vlevo nebo vlevo i dpravo, ale ne rovně, protože za křižovatkou je pruh neprůjezdný, oddělí se až před další. Někde takto mají namalovaný i kruhák, to ale řídí semafory. Silnice se opustí normálně odbočovacím pruhem a pak se na zelenou odbočí. Dá se na to zvyknout. Ovšem na červenou si tam nikdo projet nedovolí (takovou disciplínu si u nás představit nedokážu). Kde semafory nejsou, je kruhák normální, nejde bez následků přejet napříč.
Jo, asi to nepatří do vtipů, ale jestli se nám vlákno změní na dopravní, někde ho odstřihnu a udělám z té dopravy samostatné.
V regionu Murcía mají Španělé jednu specialitu na šíji La Manga - mimoúrovňové křižovatky namalované v jedné rovině na silnici. Levé dva pruhy vedou pouze přímo, ani doleva se z nich nesmí odbočit, pravý pruh je vždy jen odbočovací vlevo nebo vlevo i dpravo, ale ne rovně, protože za křižovatkou je pruh neprůjezdný, oddělí se až před další. Někde takto mají namalovaný i kruhák, to ale řídí semafory. Silnice se opustí normálně odbočovacím pruhem a pak se na zelenou odbočí. Dá se na to zvyknout. Ovšem na červenou si tam nikdo projet nedovolí (takovou disciplínu si u nás představit nedokážu). Kde semafory nejsou, je kruhák normální, nejde bez následků přejet napříč.
Jo, asi to nepatří do vtipů, ale jestli se nám vlákno změní na dopravní, někde ho odstřihnu a udělám z té dopravy samostatné.