Rok 2035 - konec spalovacích motorů ?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
termit256
Příspěvky: 10071
Registrován: 06 pro 2007, 01:00

#31 Příspěvek od termit256 »

Prijde mi, ze z EU se pod vlivem ekojehovistu stava prebornik ve strelbe do vlasni nohy.

Uživatelský avatar
bdn
Příspěvky: 436
Registrován: 16 led 2020, 01:00

#32 Příspěvek od bdn »

No a mezi tím, než se vyjasní elektromobilita, můžou šikovní investoři vydělat např. na přimíchávání bio-složky (řepka) do paliv nebo na stavbách nabíjecí infrastruktury. Zdroje na to jsou ...

Uživatelský avatar
konosuke
Příspěvky: 9483
Registrován: 18 pro 2006, 01:00
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

#33 Příspěvek od konosuke »

Zbytečné starosti. v roce 2035 bude auta mít leda armáda a represivní složky
tedy zcela okrajový segment trhu. otrocká holota z montoven a skladů ne.
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)

Uživatelský avatar
radioelectrum
Příspěvky: 2055
Registrován: 11 lis 2011, 01:00
Bydliště: Oslavany
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od radioelectrum »

Už dmeska odmítají pojišťovny pojistit podzemní garáže kde budou elektromobily, stejně jako tomu je u LPG a CNG. Akorát nevím jak vypadá značka zákazu vjezdu elektromobilů.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#35 Příspěvek od rezis »

radioelectrum: cena baterek není zas takové terno. Tedy jak u kterého modelu. A životnost bych taky neviděl tragicky. Rozhodně tomu věřím víc než slavným motorům Tsi od VW
Naposledy upravil(a) rezis dne 16 črc 2021, 21:11, celkem upraveno 1 x.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#36 Příspěvek od pepik9 »

Napsat, že za zákazem spalovacích motorů stojí volkswagen je na první pohled nesmysl, ale vzhledem ke zvrácenému německému myšlení se to vyloučit nedá.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#37 Příspěvek od rezis »

Tomu nevěřím. To by si VW slušně nasral do vlastního hnízda. Zrovna jemu totiž EV moc nejdou.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
jardafiala
Příspěvky: 1414
Registrován: 20 čer 2010, 02:00
Bydliště: Česká Lípa

#38 Příspěvek od jardafiala »

Magoři zelený blbý, do zadele i s celou evropskou mumijí. A jejich přisluhovači, viz níže....
Naposledy upravil(a) jardafiala dne 17 črc 2021, 23:07, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Monogatari
Příspěvky: 100
Registrován: 03 pro 2017, 01:00
Bydliště: Holešov

#39 Příspěvek od Monogatari »

Magoři fosilní blbí, vztekají se jak malý děti, kterým chce vzít rodič špinavou hračku.. Vlastnictví auta není povinný, takže kdo elektromobil kupovat nechce, nemusí.

Uživatelský avatar
vladodyno
Příspěvky: 704
Registrován: 25 úno 2010, 01:00
Bydliště: Moravský sv. Ján, Slovensko

#40 Příspěvek od vladodyno »


Uživatelský avatar
kevin_mitnick
Příspěvky: 1724
Registrován: 20 kvě 2007, 02:00

#41 Příspěvek od kevin_mitnick »

Jen by jeste mohli popremyslet, cim ty elektromobily chteji nabijet:

Podle magazínu Focus vládnou v sousedním Německu nyní obavy, zda se totéž nebude týkat i jejich země. Výstavba a rozšiřování elektrické sítě tu totiž nyní probíhá masivním tempem, problém však může nastat v souvislosti s tím, jak německá vláda tlačí na přechod k solární a větrné energii, která není k dispozici vždy, když je potřeba. A elektromobily se většinou nabíjejí právě v noci, kdy tato „zelená“ energie není k dispozici.

Spolková vláda k tomu proto připravuje zákon. „Nejen u elektromobilů, ale i u tepelných čerpadel a topení na noční proud, má být dálkově řízeno dodávání elektrického proudu. Nucená pauza má být pod názvem ‚vyhlazení špičky‘ zakotvena v paragrafu 14a pozměněného zákona o energetickém hospodářství,“ informoval před několika měsíci časopis die Welt.

https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi ... tomoto_fdv

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#42 Příspěvek od Nakadah »

Lidi se vrátí k chůzi pěšky a nebo šlapadlům. Protože na nic jiného jim nezbyde, jak se radostně přes další daně složí dotačně těm bohatším na EV.

IAD je v současné verzi tak jak ji známe dost podstatný příjem do státních rozpočtů. Spotřební daně z paliv, DPH z paliva co si musíš koupit, poplatky za použití parkovací ééé dálniční sítě, atd.

Když tohle všechno vypadne, prostě se to nahradí jinými daněmi a cena elektřiny vzroste, to je doufám každému jasné. Zvláštní že majitele EV nijak nesere, že musí platit i tu spotřebovanou energii která se při nabíjení EV zmaří jako teplo a ztráty. Nabíječka nemá 100% účinnost. Je to jak tankovat benál děravou hadicí.

Myslím si, že v příští dekádě budeme svědky zajímavých změn v Evropské společnosti. Nakolik se nám ty změny budou líbit to je otázka.

Uživatelský avatar
rezis
Příspěvky: 5148
Registrován: 17 lis 2005, 01:00

#43 Příspěvek od rezis »

Nakadah: On to, že elektřina zdraží je prostě dáno, a EV je myslím malá kapka v tom moři. Důvod se vždy najde jen teď to jde snadno hodit na EV.

Že by mě sraly ztráty při nabíjení to se říct nedá. Je to asi jako stejné říct... že tě nesere že v tom fosilu polovinu paliva proměníš na teplo...
Jinak co jsem zkoušel v zimě mohou být ztráty při nabíjení klidně i 50%. Což je mazec.
EV evidentně není pro každého a tak jak je prosazována je to zhovadilost. Hodně lidí se hodně spálí. A budou nadávat.

K zamyšlení: Všichni platíme nemalou částku za jistič... tedy pardon po novém za rezervovaný příkon tak proč nevyužívat něco co platíme ? Nebo, že by nám to všem povolili jen aby měli velké peníze a reálně ten výkon nejsou schopni dodat?

Řešení je jednoduché. Nabíječky v práci. Tedy tak kde EV stojí v dobu kdy jedou soláry na plné kule. Nabíječky jsou i vzdáleně plynule regulovatelné. Tedy tají se řídit krásně s nárůstem výkonu FV. Takže by šla odregulovat slušně síť. (dám si podmínku ve 14:00 potřebuji min 60%kapacity) Toto nabíjení by bylo např. za nějakou dobrou cenu. Nabíjení mimo tuto dobu nebo rychlonabíjení za nějakou vyšší sumičku.
Internet - metla lidstva

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#44 Příspěvek od tomasjedno »

rezis píše:tedy pardon po novém za rezervovaný příkon tak proč nevyužívat něco co platíme ? Nebo, že by nám to všem povolili jen aby měli velké peníze a reálně ten výkon nejsou schopni dodat?
Samozřejmě že nejsou schopni dodat všem současně plný výkon, počítá se s nějakým koeficientem současnosti. Kdyby byla síť dimenzovaná na koeficient současnosti 1, tak by byla dražší a platba za rezervovaný příkon by byla vyšší. Stanovuje ji ERÚ a to tak, aby pokryla náklady distributora + přiměřený zisk.

Uživatelský avatar
samec
Příspěvky: 3692
Registrován: 19 pro 2017, 01:00

#45 Příspěvek od samec »

Keď zrátaš, koľko ton palív sa denne vytankuje, tak v prepočte na energiu ľahko zistíš, koľko elektrárni musíš dobudovať..

Len pozor! Mínus les = plus CO2.

Nakoniec, Soroš má asi pravdu. Ľudstvo treba predeliť desiatimi a zas bude na pár desaťročí kľud.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“