U fábulí to funguje až od druhý generace, ta první nemá potřebnou verzi CAN-bus. Autorádio si musí "pokecat" s imobilizérem v palubní desce, aby si z něj vytáhlo autorizační kód. Takže první fábule co to uměly jsou z roku 2006 ...pepik9 píše:Citroeny to dělají přibližně od roku 2000, současně se zavedením CAN/VAN do konkrétního modelu.načítavanie kódov platí na základe Bruselu a je to platné menej, ako 16 rokov....
Na tom štítku dole je 06/04, což silně připomíná rok výroby.
Kod autoradia.
Moderátor: Moderátoři
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Protože rádio to sice umělo, ale fábule ne - důvodem byla starší verze CAN-bus, kterou dostala jedničková fábule ve srovnání se stejně starým polem/ibizou/audi A2. Ty rádia byly střevama identický, měly jen pro každou značku jinej panel. První fábule měly pokud se nepletu CAN verze 1.1, ale pro "kecací rádio" byla potřebná aspoň 1.14 a vyšší. Komunikaci ŘJ motoru-ABS-komfortka-palubovka to nevadilo, tu zvládá už ta základní verze, komfortní funkce včetně právě komunikace s rádiem ale mají až ty vyšší. Úplně celou komunikace neměla ani ta "dvojková" fóblije, CAN verze aspoň 1.16 dostal až facelift v roce 2010 ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!