Zaseklý vozík hlavy tiskárny HP PhotoSmart 5510
Moderátor: Moderátoři
Zaseklý vozík hlavy tiskárny HP PhotoSmart 5510
Při zapnutí tiskárna rampluje, na displeji hlášení že je zaseklá hlava a že se má tiskárna hned vypnout, aby nedošlo k poškození.
Neřešil, prosím, někdo?
Podle návodu na Youtube se mi podařilo tiskárnu rozmontovat, sundat hlavu, ale nejsem z toho moudrý, jak zkusit uvolnit.
Neřešil, prosím, někdo?
Podle návodu na Youtube se mi podařilo tiskárnu rozmontovat, sundat hlavu, ale nejsem z toho moudrý, jak zkusit uvolnit.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Jo, tyč se musela mazat a čistit, někdy napnout řemen, co měl sjetý zuby atd. Velmi rád jsem od této techologie utekl.
A občas umřel nějakej driver od motorů, pak to s mechanikou nemá nic společnýho.
A občas umřel nějakej driver od motorů, pak to s mechanikou nemá nic společnýho.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Tak jsem na to koukal. Pod hlavou je takový hřebínek, který zasouvá vzad retenční/parkovací mechanismus. Pokud ho ručně zasunu zpět, po zapnutí napájení ho zas zasune dopředu a pohyb vozíku zablokuje.
Buď porucha elektroniky, nějakého čidla, nebo vzájemné synchronizace.
V tiskárně je všude vyteklého inkoustu jak nas*.
Asi smontuju a vrátím majiteli.
Buď porucha elektroniky, nějakého čidla, nebo vzájemné synchronizace.
V tiskárně je všude vyteklého inkoustu jak nas*.
Asi smontuju a vrátím majiteli.
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Spíš to po něm hoď. Z toho inkoustu se vytvoří taková zajímavá hmota, která může zanést čidla, ale hlavně se "dobře" myje z ruk a z umyvadla.
A za chvíli to máš zpátky s jiným problémem.
A za chvíli to máš zpátky s jiným problémem.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Pokud si i dnes poridis tiskarnu ktera bude stat tolik, ze bude v ucetnictvi zarazena jako hmotny investicni majetek (v soucasnosti 80.000,-), taky ti bude slouzit roky. Neni to o cinanovi ale o volbe kazdeho soudruha co si koupi. Ale hodit to na cinana a nasledne hudrovat je jednodussi, nez si priznat ze za to muzu jen ja sam svym spotrebitelskym chovanim.
Cina je pouze nabidl, tos napsal spravne. Kdyby zakaznik stale kupoval ty kvalitni od tradicnich vyrobcu, zkrachoval by cinan a ne "tradicni vyrobci"
Za soucasnou situaci muze jen a pouze spotrebitel, nikdo jiny.
A mimochodem nechapu kdo komu brani aby si i dnes poridil tiskarnu s cenou investicniho majetku, neni to zadny problem a verim ze bude chodit roky.
Za soucasnou situaci muze jen a pouze spotrebitel, nikdo jiny.
A mimochodem nechapu kdo komu brani aby si i dnes poridil tiskarnu s cenou investicniho majetku, neni to zadny problem a verim ze bude chodit roky.
Já nepopírám že se spotřebitel chová čím dál víc jako mentál, zkřížený s chrapounem. Mně je takový spotřebitel docela odporný.
Bohužel to má ten efekt, že když je takových dost, vymizí úplně nabídka toho, čemu se dřív dalo říkat "slušný standard". Ono se někdy přání zákazníka a marketingová strategie výrobce zaměňuje. Neznám z okolí nikoho kdo by chodil do prodejny a požadoval "dejte mi něco absolutně ojebanýho z čínských hoven co vydrží půl roku. Vím že za dva tisíce by to už vydrželo dva roky, ale já to chci urvat za osm stovek."
Před 25 lety tohle zákazník nechtěl, taky nebylo dost výrobců co by to byli ochotní ojebat.
Bohužel to má ten efekt, že když je takových dost, vymizí úplně nabídka toho, čemu se dřív dalo říkat "slušný standard". Ono se někdy přání zákazníka a marketingová strategie výrobce zaměňuje. Neznám z okolí nikoho kdo by chodil do prodejny a požadoval "dejte mi něco absolutně ojebanýho z čínských hoven co vydrží půl roku. Vím že za dva tisíce by to už vydrželo dva roky, ale já to chci urvat za osm stovek."
Před 25 lety tohle zákazník nechtěl, taky nebylo dost výrobců co by to byli ochotní ojebat.