Cena za opravu

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 343
Registrován: 27 bře 2005, 01:00
Bydliště: Loštice

#31 Příspěvek od Kocur »

Naprosto souhlasím se STASEKem a ještě k té TV,je to TESLA S706ST a v ní je konektor se 4mi vývody k vychil.cívkám kterej byl nypůl rozteklej.Dle mých chabých znalostí jsem usoudil že je to vertikál,protože mě zůstala uprostřed obrazovky vodorovná (horizontální čára) tudíš jsem usoudil,že horizontál jede a vertikál ne.Že byl vadnej IO tak to jsem si nevymyslel,ale v servisu jsem si vyžádal vadnou součástku a dobře jsi napsal jak to že po prvé vyhořel to opravoval servis a podruhé byl OK to jsem opravoval já.Další záhada servisu.Takových vadných IO mají určitě všichni pod stolem haldu,jak ale dokázat že je z mé TV.A ten konektor jsem řádně očistil aby měl kontakt po celé ploše a šlape to,ale měl jsem ho naletovat na tvrdo jak u té TV známýho.
A ted položme si otázku:Potřebuji machrovat se znalostmi a odrazovat ostatní od opravy jako stylem když tomu nerozumíš,tak se do toho nepouštěj,když já tomu taky zrovna profi nerozumím,ale mám představu jak by to asi mohlo fungovat a vadný součástky taky poznám a mám lepší výsledky v opravách v mém případě než servis?2krát jsem si nechal opravit a 2krát oprava provedena špatně,tak to je 100% neůspěšnost servisu.A to jsem ještě zapoměl,že kdysi když začali ty levný věže,tak Máti si taky koupila jednu a asi po 1,5 roku přestal jít dálkový ovl.Máti v domění že je to potřeba,ikdyž tam byly funkce jen MUTE,VOLUME,a celk.vypnutí,to zanesla do servisu,kde po jejich ohledání a ůdajným zjištěním závady by cena byla 1000Kč na což máti nepřistoupila.Já se do něj doma jen tak ze zvědavosti podíval a byl upadenej jeden kontakt u baterek s plošnáku,což je u ovládání normální když furt padají na zem.Byl to servis prozměnu v BRNĚ.Zase 1000Kč doma.A minulý týden mi volala,že jí odešla pračka.Údajně vadná elektronika pračka SIEMENS 7 let stará,servis by ovšem vyměnil jen celý panel a to za 8000Kč?Jen mě štve,že ji máti vyhodila a tudíš se do ní nemůžu podívat.Bydlím od ní 100Km a neřekla mi to včas.Myslím,že pokud by to nebyl procesor,tak by se to dalo určitě spravit,no ale za 8000Kč?To je nová pračka.Je fakt,že ta pračka stála kdysi kolem 20000Kč,ale zase mě to vyrazilo dech.Věřím tomu,že i kdyby ten procesor byl vadnej,tak zase se najde třeba tady nějakej machr,kterej by ho zmákl a o to nám jde že STASEK?
Každej musí vědět na co stačí když do těchhle zařízení leze.A jestli má zájem a odvahu,tak to si myslím že stačí s ostatním by jsme mu měly pomoci my tady.Jestliže vy tady poradit nechcete to mluvím i k ostatním co se tu vyjádřily,tak potom nevím,co od tohoto vebu vlastně očekáváte?To by jste chtěly radu od druhých,ale druhým ji nedát?
Nejlepší by bylo,kdyby se zde vyjádřil HILL,protože z toho člověka mám jakejsi dobrej pocit že má opravdu zájem lidem poradit a pomoci a mám k němu opravdu respekt,protože co poradí,to sedí!Ale myslím že nás akorát nařkne že to tu zbytečně zahlcujeme nepodstatnýma věcma.

Návštěvník

#32 Příspěvek od Návštěvník »

no..dobrá..nikdo neøíka ,že si nemùžeš opravit svou TV atd..však je tvoje..dìlej si sní co chceš..ale fór je ,že na netu brouzdá spoustu lidí a mnoho se tìmi opravami nìjak živí... a jsou schopni se ptát na všech možných forech o manual,Sm,øešení opravy ..navenek se tváøí jako jako zkušení servisáci..v inzerci mají servisní centrum opravím cokoliv??? a pøitom se ptají na základní vìci..nic nezmìøili , mnohy ani ten spotøebiè ještì nemají..jen z telefonu mu zákaznik zdìlil že v TV nejde obraz??? a hned se všichni poserme..dejte mi honem manuál,vypište mi typické vady,kde koupím ten díl atd..
A TY OPRAVU PODPOROVAT NEBUDU..

pokud si opravíš sám..o to vìtší radost..a￾ už to bylo náhodu,nebo logickou dedukci..

ale pøece jenom se vrátím k té patici vychlovaèek...už nìjaký pátek servisuji TV a ještì jsem nevidìl uhoøelou patici verikalních vychylovaèek!!! Pokud by byl stuïak(což bývá) na té patici tak by mìla byt vidìt vodorovná(z vlnovka nebo by se vertikál odporouèel..
jen tak pro uvahu...co je potøeba aby se upekl kontak ...kterým vinutím teèe vìtší I... V nebo H??? a ještì jedna vìc...ujasnìme si èára z prava do leva ..nejde vertikální rozklad....z hora dolù nejde vertikal..

beba

Návštěvník

#33 Příspěvek od Návštěvník »

no..sorry.. tak jsem zblblý z toho tvého vertikálu..


èára z hora dolu nejde horizontál.... ještì jedna vìc..dnes už tuto èáru je vidìt výjmeènì..koncáky už stojí za prd :lol:

Uživatelský avatar
Jarda138
Příspěvky: 9
Registrován: 28 zář 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

Ceny oprav.

#34 Příspěvek od Jarda138 »

Jeste bych take chtel prispet do diskuze o cenach oprav televizoru.
Casto se setkavam s tim, ze dodany televizor vykazuje stopy ciziho zasahu. Byvaji ochranne a pojistkove odpory preklenuty kouskem cinu. Kdyz musim odstranit tyto propojky, zjistit proc k prerusovani dochazi jsou to prace s kterymi si nekteri lide nedelaji starosti! Takovy clovek prijde k vadnemu televizoru, zjisti preruseny pojistkovy odpor, suverene ho preklene cinem, a je vydelano! Rezie minimalni, dane samozrejme neplati, tak mu staci nejaka ta stokoruna!Je to obdivuhodne ale nektere televizory takto dokazi bezet i nekolik let!Kdyz uz tato metoda nejde praktikovat, dotycny opravar se vymluvi na nedostatek casu a televizor skonci v opravne.Zakaznikovi se to jen tezko vysvetluje. Ten dotycny prisel za chvili to bylo opraveno a stalo to jen 100.(Delalo to, to same - neslo nic)!V te opravne jsou pekni bridilove, trva to tak dlouho a stoji to, tolik penez!

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 343
Registrován: 27 bře 2005, 01:00
Bydliště: Loštice

#35 Příspěvek od Kocur »

No takže jsem se přesvědčil že nejsem tak hloupý a že poznám že byl vadnej vertikál když jsem tam měl vodorovnou čáru a ještě chci podotknout že s tebou souhlasím a já opravuji zásadně stylem co vidím opravím a co změřím "týká se součástek né napětí" vyměním,takže žádné schéma jsem ještě nepotřeboval.Napřed vše prohlédnu co se týče studenáků , spojů a podezřelých součástek,pak změřím polovodiče a nakonec kondiky a odpory.Stalo se mi,že mi donesl kamoš monitor a tam jsem neuspěl,byl asi vadnej nějakej IO a to bez schéma nepoznám,tak letěl do popelnice.Jinak ohledně toho vertikálu u mé TV,tak píši jen co jsem viděl a zjistil,nic si nevymýšlím opravdu byl konektor napůl rozteklej,ale je v něm i horizontalní vychil.,tak se možná roztekl vlivem tepla z horizontálu,ale přestal jít vertikál,protože jsem měl tu vodorovnou čáru na obr.Tomu známýmu se roztekl úplně a vyhořel od desky,asi studenák tak jsem to naletoval na tvrdo na desku,ale pak mi to nechtělo jít,protože to bylo ze spodu očazený a ten uhlík co tam vznikl to zřejmě zkratoval,musel jsem to oškrábat.To byla pro mě taky zkušenost,ještě jsem se stím nesetkal.

Návštěvník

#36 Příspěvek od Návštěvník »

Souhlasím s vámi že opraváøi na to kolikrát pìknì kašlou dával jsem do opravi televizi Brožík øekly mi že je závada na desce R a že to nejde spravit a vzhledem k tomu že jinak televize pøedtím mìla slušnej obraz
jako nová tak sem se na to rozhodl kouknou nejdøív sem pøešel bìžný souèástky jako kon,tran a pak mì po zmìøení osciloskopem napadla vadná zenerka byla to jedna s takovejch výmeènej byla celkem v poøádku akorát že nepropouštìla v závìrným smìru.Nechci soudit všechny opraváøe ale podle mì nìkdo kdo se tím živí by mìl takovouhle prkotinu dokázat opravit za den jako já a to sem jenom amatér.

Návštěvník

Opravy a opraváøi

#37 Příspěvek od Návštěvník »

Vážený pane, bohužel,leè musím s vámi souhlasit. Toto øemeslo patøilo kdysi k tìm "lepším" a povolaní zabírají místo vyvoleným. Co jinak si myslet o opraváøi , který vám vykládá cosi o master-slave procesoru a ani se nezaèervená.Samozøejmì jsou servisy,které navštívíte rád a ty ,které do konce života nebudete chtít vidìt.Problém tkví v tom, jak to poznat.Já mám tu výhodu,že znám pár lidí ze znaèkových opraven a za nimi mohu poslat i své známé.V roli klasického zákazníka šílím. Za bolševika, byla èetnost oprav ,zhruba 3x za rok,dneska cca 1x za 5 let. Ubylo oprav.Opraváø není tedy pouze "televizákem", èi videáøem, ale i opraváøem žehlièek a pod. My jsme trochu vìtší a já opravuji i závady imp.zdrojù napø. u videí. Imp. zdroje mì baví, tak si mohu dovolit tu trochu pøepychu, zùstat u tv. Praxe dìlá mistra, leè kolik lidí má to štìstí , zejména ,když s imp. zdrojem se setkají také 1x za mìsíc.Servisy se rozbily na malé ,do sítì servismanù se dostali lidé ,u kterých bych si nenechal vymìnit ani žárovku, nebo ti , kteøí by mìli pracovat pod dohledem. Víte blíží se mi šedesátka , mìlo by mì více vìcí nechat chladným, ale co si myslet o servismanovi , který pøijde na "expres" opravu , zinkasuje 1500.- vèetnì cestovného a ve finále, doporuèí tv. do dílny.Zabít ? Teï si pøedstavte takové hovado , jako lékaøe......., ale to už bude jiná kapitola. Já se v souèasné dobì uèím z pøíruèky : Jak si opravit chrup ve své vlastní hubì . Omlouvám se, za plky starce , ale zkušenost mì nenaplòuje optimismem. Ivan

Uživatelský avatar
Artax
Příspěvky: 153
Registrován: 26 bře 2005, 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od Artax »

Nedá mi to a ještě jednou se vmísím do diskuze. Různé pohledy jsem rozebral v tomto článku: http://soundboss.cz/index.php?main=show&clanek=44 Podotýkám, že jsem letitý serviceman, ale momentálně už na servisu nejsem závislý a tak si můžu dovolit přepych být nestranný! Příklad: zaznělo to tady, pračka Siemens. S velkou pravděpodobností to byl stejný problém, jako s mojí myčkou Whirlpool. Oprava-výměna desky řídícího procesu ba stála cca 8500,-Kč. Vyměnil jsem všechny elyty v napájení, vyčistil kontakty a myčka šlape. Jenomže, tohle servis nesmí udělat! Pokud by to byla ČOI, kdo zadal opravu, koledoval by si o pokutu, ale pokud by se to doneslo k dovozci, je to okamžitá ztráta licence. To jest konec podpory, žádná dokumentace, žádné dodávky ND, žádné infolisty o typových a opakujících se závadách. Firma vás prostě a bez pardonu odřízne a je z vás v tu chvíli kutil. A to si každý soudný majitel servisního centra sakra rozmyslí. Je na vás, jak si vyberete, jakou cenu pro vás přístroj má a komu ho svěříte k opravě.

Uživatelský avatar
PetrK
Příspěvky: 203
Registrován: 16 dub 2005, 02:00
Bydliště: CZ-Karlovarský kraj
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od PetrK »

Kocur píše:.......Každej musí vědět na co stačí když do těchhle zařízení leze......
S tím souhlasím, bohužel ale hodně lidí to neví (na co stačí). U televize to začíná absencí odsávačky takže přetrhá pl.spoje u vývodů IO a pod., nastrká tam hodnoty součástek které měl zrovna po ruce "ale nějak to šlo", u videí zase počínaje hrubým násilím nebo rozeštelováním všeho co má nějaký nastavovací šroubek či trimr a konče systémem "kdo maže ten jede" takže zamatlá jakousi vazelínou všechno co se mu dostane pod ruku..... A takový člověk mě pak přinese po tomto zásahu přístroj do opravy, dělá mrtvého brouka že "zrovna včera to z ničeho nic přestalo jít" a pak se diví kolik stojí oprava, to že se do toho hrabal nebo to svěřil nejdříve nějakému amatérovi sám od sebe neřekne. Setkávám se s tím v servisu skoro dnes a denně a komplikuje mě to život, protože pokud zákazník uvede závadu s tím že "...to samo..." tak se zpravidla netrefím do odhadu ceny protože následné problémy prostě nepředpokládám, že budu muset celé video znovu kompletně například nastavit... Navíc právě u takovýchto složitých oprav "po někom" je reálná šance reklamace kdy přehlédnu ještě další prasárnu (například jiný typ tranzistoru který tam vlastně nepatří atd...). A takový zákazník je při té reklamaci ještě náležitě "chytrý".

Chápu tvé i Staskovy argumenty a vůbec se nebráním někomu jako je třeba právě Stašek poradit, v tom nemám žádný problém. Na netu se to ale vždy nepozná o koho jde, je spousta těch o kterých píše Beba a proto přímo na netu jsem s radami dost opatrný, protože lidi o kterých Beba píše já také nepodporuju. Nechci se o důvodech konkrétně rozepisovat, psal jsem to i v jiných vláknech a zbytečně bych se opakoval.
Kocur píše:........Že byl vadnej IO tak to jsem si nevymyslel,ale v servisu jsem si vyžádal vadnou součástku a dobře jsi napsal jak to že po prvé vyhořel to opravoval servis a podruhé byl OK to jsem opravoval já. Další záhada servisu.Takových vadných IO mají určitě všichni pod stolem haldu,jak ale dokázat že je z mé TV.A ten konektor jsem řádně očistil aby měl kontakt po celé ploše a šlape to,ale měl jsem ho naletovat na tvrdo jak u té TV známýho........
To jsi mě asi špatně pochopil, já jsem vůbec nepochyboval o tom že v servisu ten IO vertikálu vyměnily! Naopak, pochyboval jsem o tvém závěru že ten IO poprvé odešel kvůli studenému spoji v konektoru VC a že ten servis takovou dle tebe jistě známou příčinu nezjistil, položil jsem otázku proč tedy ten IO za dobu 5 měsíců neodešel znovu když v tom servisu dle tvého přesvědčení příčinu neodstranily. No a nyní čtu že vlastně pochybuješ jestli vůbec ten obvod měnily, že takových vadných IO mají určitě všichni pod stolem haldu..... Když čtu co všechno píšeš, tak musím říct že přesně takové-to zákazníky mám úplně nejraději. Taky jsem měl už tu čest s podobnými co jim TV například po roce a půl od mojí opravy klekla, otevřeli to a rozšťourali co se dalo (neměli tvoje štěstí) a pak to přinesli s jedovatou poznámkou že je to to samé co minule, sem tam někdo i utrousí že tu TV zapnuli jenom asi třikrát (za rok a půl 8O ). Občas má taky někdo představu že po opravě má záruku na celou TV jako kdyby byla nová bez ohledu na to co se tam opravovalo. Aby to bylo jasné, pokud jde o reklamace, s oprávněnou reklamací když už se náhodou vyskytne nemám absolutně žádný problém, často jsem něco udělal zadarmo i když už to bylo po záruční době a nebo jsem opravil drobnost zdarma která s mou provedenou opravou vůbec nesouvisela takže reklamace byla neoprávněná, zákazníci to ocení a vrací se. Ovšem na chytrolíny a automatické podezřívače jsem alergický a dokážu být v takovém případě i dost nepříjemný.

Ty jsi náhodou shodou okolností zvítězil protože druhá vada byla jasná - vyhořelý konektor se samozřejmě nedá přehlédnout, chtěl bych tě ale vidět pokud by se jednalo o složitější závadu. Podle mě v tomto případě je v tom onen servisák naprosto nevinně. A pokud máš představu že všichni jsou jenom zloději a těch vadných IO mají plno pod stolem, pak se divím že vůbec jsi do servisu šel. Je to stejné jako když mě volal zákazník abych mu přišel opravit domu video, když jsem mu řekl že to ani technicky není možné tak jeho argument byl že servisy jsou zloději, že mu vždycky něco vyrabujou a tak podobně. Jednoduše jsem mu odpověděl že pokud už předem nemá důvěru a chtěl snad dokonce naznačit že kradu a podvádím, tak ať se laskavě obrátí jinam. O takové zákazníky totiž absolutně nestojím, bez vzájemné důvěry se žádné služby poskytovat rozhodně nedají. Já tedy s takovou nedůvěrou bych nikdy nikam do opravy nic nedal, naštěstí touhle fóbií netrpím. Napadá mě jediné, podle sebe soudím automaticky i tebe (v mém případě to platí takže jsem takový důvěřivec a platí to myslím většinou i vjiných případech).

Z tvých příběhů se servisy je podle mě naprosto oprávněná kritika opravy monitoru, jinak asi nic. Pokud jde o pračku, důvody jednání servisu výstižně popsal Artax. No a ten ovladač, předpokládám že v servisu určitě nechtěli 1000Kč za jeho opravu protože to je naprostý nesmysl, ale objednali by za tu cenu nový ovladač. Bohužel ceny originálních ovladačů takové jsou a je jedno jestli má pouze tři nebo čtyři tlačítka či více (na moje video například stojí orig.ovladač kolem 3500Kč). To že výrobci nabízejí náhradní díly několikanásobně předražené je jejich politika ale není to vina servisů. Beru arument že se do toho ovladače mohli podívat ale je fakt, že značkové servisy zřejmě tohle běžně nedělají, dneska už se neprovádí opravy ani dražších přístrojů a to ani v záruce (přístroje do určité hodnoty se mění za nové), je to prostě spotřební zboží.

To co napsal Ivan je bohužel samozřejmě taky pravda. Sám jsem občas i na vlastní oči ledacos viděl a nechápal co dokáže profesionální servis udělat když jsem dotyčný přístroj otevřel, a ještě více jsem se pak v duchu divil když jsem zjistil od zákazníka kolik za to platil. Píšu v duchu, protože stížnosti zákazníků na servis kde byly předtím nechávám na venek bez povšimnutí a spíš se konkurence zastávám že holt občas je nějaká závada složitější a né vždy se musí oprava na 100% podařit. Nemám ve zvyku přitakávat a ukazovat zákazníkovi nějaké hrůzy, podrazy na kolegy nedělám i když je to konkurence. Takže nechtěl jsem se za každou cenu zastávat tímto příspěvkem servisů, jenom jsem prostě musel reagovat na Kocura. Nechtěl jsem už v tomto vláknu psát ale prostě mě to nedalo.
**** Petr ****

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 343
Registrován: 27 bře 2005, 01:00
Bydliště: Loštice

#40 Příspěvek od Kocur »

Co se týče monitoru,tak pro ten když jsem si přijel poprvé,tak mě servisák okamžitě nařkl že jsem si hrál s obnovovací frekvencí a proto ta závada.Marně jsem mu vysvětloval v té době že ani nevím kde se to dá v PC nastavit.
U TV se závada projevovala pokaždé stejně a to že v ní takoby luplo a blikl obraz a to před opravou servisu i po opravě.Z toho usuzuji že se jednalo o ten konektor,protože pouze to jsem opravil a OK.
U ovladače nevím,to tam byla máti,ale věž nebyla značková, asi od vietnamců,tak to na to mohli mrknout.
A ještě jsem si vzpoměl,že jsme měli video JVC a uněj při přetáčení na začátek nezpomalili otáčky převíjení a plnou rychlostí se to seklo.Naši to dali do servisu a tam odstranily závadu,nevím co tomu bylo,do videa se zásadně nedívám,ale řekli že je v háji počítadlo,ale že to ničemu nevadí,akorát to bude blbě počítat.Můj otec to řešil přes známého,který opraváře znal a ten mu řekl že tam má stejné video na zprávu a že by mohl ty počítadla přehodit na což naši nepřistoupily,protože by to odnesl jinej majitel videa.To počítadlo stálo 5000Kč jen pro představu a z toho usuzuji ten telefonát jestli by jsi nemohl přijít k dotyčnému na opravu,že se mu ztrácejí asi součástky z opravovaných věcí.
Jen chci podotknout,že tě vžádným případě ani nikoho jiného tady nenapadám že jsi taky takový,můžeš být dobrý opravář a já ti přeji úspěch,ale to co tady celou dobu píšu je moje vzkušenost a ty ji zpochybnuješ ve prospěch servisu.Servis má svou pravdu a já mám zase tu svou.Naco potřebuji servis,který mi opraví pračku tím že vymění celý modul,to zvládne tady v elektro bastlírně každý,akorát potřebuješ servis na to aby ti ho obědnal a to je právě ono.Proto píšu že se do všeho podívám sám a pak se rozhodnu jestli to opravím já,nebo servis a jestli to má smysl vůbec opravovat.

Uživatelský avatar
PetrK
Příspěvky: 203
Registrován: 16 dub 2005, 02:00
Bydliště: CZ-Karlovarský kraj
Kontaktovat uživatele:

#41 Příspěvek od PetrK »

OK, já také jsem tě Kocure v žádném případě nechtěl nijak napadat nebo zbochybňovat to co píšeš, každý hájíme svou pravdu to je jasné a každý to také vidíme z té "druhé" strany.

Jako nejsou svaté všechny servisy tak na druhé straně stejně tak si člověk užije s některými zákazníky, můžeš mě věřit že práce s lidma není jednoduchá a nikdy se nezavděčíš úplně všem i kdyby jsi se stokrát přetrhnul. Mám spoustu spokojených zákazníků a snažím se dělat poctivě, to ale neznamená že i tak jsem už neměl konflikty, tomu se nedá nikdy na 100% vyhnout. Pokud jde o toho zákazníka s videem o kterém jsem psal, zkušenosti může mít jaké chce špatné to mu neberu, ale mě se to skutečně tehdy dost dotklo a také jsem mu to sice slušně ale zcela jasně a nekompromisně dal najevo že v takovém případě se nemáme o čem bavit, každý má svobodnou možnost volby zda a do kterého servisu si svůj přístroj odveze. Na zákaznících jsem sice závislý ale né za každou cenu, všechno má svoje hranice. Neumím si představit že bych za někým přišel aby mě něco opravil a rovnou bych mu předem dal najevo že mu nevěřím protože mě určitě okrade a chci být teda u toho. Bez nějaké důvěry nelze prostě žádné služby dělat, pokud jsem nedůvěřivý tak se třeba snažím pozeptat a dát si to do servisu který mě někdo doporučí a pod. K lékaři kterému už předem nevěřím bych taky nešel, já vím že je to možná divné přirovnání ale tak trošičku je to stejné.

Napsal jsi že .....U TV se závada projevovala pokaždé stejně a to že v ní takoby luplo a blikl obraz a to před opravou servisu i po opravě.Z toho usuzuji že se jednalo o ten konektor,protože pouze to jsem opravil a OK. Samozřejmě že se v tomhle těžko dopátráme pravdy a podle toho co píšeš je více než pravděpodobné, že příčina byla skutečně tam a že jsi jí odstranil. Ono ale je to těžké, dokážu si představit situaci že v tom servisu vyměnil poškozený IO, zkontroloval napájení a další věci okolo ale protože ten konektor nerozpojil tak si vůbec vyhřátého kontaktu který vede k horiz.VC nemusel všimnout protože to nebylo ještě v takovém stavu aby to bylo na pohled z venku vidět. Zcela určitě se jednalo o kontakty k horiz.VC, tam tečou proudy na které ty konektory nejsou stavěné a stává se to proto běžně, protože ale servisák opravoval vertikál tak tomu prostě nevěnoval patřičnou pozornost, kontakty k vertikálním VC jak už psal Beba se skutečně neopalují. Tady prostě je to neštěstí, že jsou společně na jednom konektoru jak vertik. tak i horiz. No a k tomu všemu se mu prostě to občasné "lupnutí" v dílně vůbec neprojevilo, to se prostě stává. Často jsem tu měl zapnutou televizi denně po několik dnů a taková-to občasná závada se prostě neprojevila, není jednoduché tohle vysledovat protože to bys nesměl dělat nic jiného než hodiny a hodiny na tu TV nepřetržitě koukat.

Taky jsme jenom lidi a některé závady skutečně nejsou jednoduché, kdyby ten servisák měl tehdy ten kontakt tak vypálený jako ty když jsi to otevřel, tak by to samozřejmě také opravil. Ovšem pokud to ještě běželo dalších 5 měsíců tak to tehdy vůbec nemohlo být na pohled vidět. Jó kdyby ti to odešlo během jednoho či dvou týdnů tak to by byla jiná, pak bych se nebál prohlásit že to byl skutečně nějaký lempl.

Ale to je vcelku jedno, já už na tohle téma raději v každém případě končím. Když na to tak koukám, zase mě z toho vyšel román :roll: a přitom si vždycky říkám, že jenom jednu nebo dvě věty.... :D
**** Petr ****

Uživatelský avatar
Kocur
Příspěvky: 343
Registrován: 27 bře 2005, 01:00
Bydliště: Loštice

#42 Příspěvek od Kocur »

OK já to beru,ale prosím radte lidem,nemyslím třeba ty servisní schémata,kdo chce at dotyčného odkáže nebo mu to pošle,kdo nechce at zustane radeji mlčet,protože mě třeba štve,že elektronika je krásnej koníček a postupně u lidí vimírá a tím že si někdo něco opraví si dodá sebevědomí a chut do další opravy.A myslím,že těch pár lidí co se tu zajímají o konkrétní opravy vás stejně nevytrhnou když je rozpočítáte na Česko a Slovensko a když neporadíte tady,tak půjdou jinam.V podstatě se tu biju za druhé,protože já tady zatím nechtěl ještě žádné servisní schéma.Co není,může být.

Bastlení a opravám ZDAR! :D

Návštěvník

#43 Příspěvek od Návštěvník »

To:PetrK
Já se ti divím, že ztrácíš èas.
Profíci vìdí své a ostatní nepøemluvíš. Pøed mnoha léty mì mistr øíkal:" V každé vesnici je nìjaký kováø nebo všeumìl, který malou závadu opraví, tu vìtší ještì zhorší a pak se bude divit, že oprava je drahá."
To všechno dnes platí dvojnásobnì.
Tady na fóru se ptají jenom bastlíøi, protože odborník nepotøebuje schéma témìø vùbec a když, tak má své zdroje dodavatelù. A to vím o èem mluvím. Naštìstí jsem v situaci jako psal nedávno Ivan. (už nejsem na servisu závislý)
Tomas

Uživatelský avatar
PetrK
Příspěvky: 203
Registrován: 16 dub 2005, 02:00
Bydliště: CZ-Karlovarský kraj
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od PetrK »

Máš pravdu Tomasi :wink:
**** Petr ****

Uživatelský avatar
kimi
Příspěvky: 170
Registrován: 22 bře 2005, 01:00
Bydliště: OLOMOUCKÝ KRAJ

#45 Příspěvek od kimi »

PETR.K :prst: :aplause: :aplause:

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“