Dobrý den.
V nadpisu uvedenou kamerku jsem používal několik let. Od počátku měla vadu. Vždy po nějaké době se vymazalo nastavení a hodiny a musel jsem to znovu nastavit. S akumulátorkem to nesouviselo, byl dostatečně nabitý.
Časem aku odešel a opět po nějaké době jsem koupil nový aku a sám nainstaloval. Pak kamerka opět fungovala, ovšem vpředu popsaná závada přetrvávala.
Asi po 1 1/2 roce kamerka však přestala úplně fungovat a od té doby reaguje po připojení kabelu jen rozsvícením červené kontrolky dobíjení. Jinak je mrtvá.
Nenašel by se tu někdo, kdo se s něčím podobným již setkal a dokázal by alespoň odhadnout, kde by mohla být závada, popř. kdo by poradil s opravou? Kamerka je má oblíbená a nerad bych se s ní loučil.
Oprava autokamery Prestigio Roadrunner 510
Moderátor: Moderátoři
Musíš měřit napětí na akumulátoru. Je možné, že zdechl, nějaký proud do něj teče, ale nedosáhne prahového napětí.
Nebo zkus místo akumulátoru připojit labzdroj, nastavený na 4,2V, a sleduj, co to žere, když se to snažíš zapnout.
Nebo zkus místo akumulátoru připojit labzdroj, nastavený na 4,2V, a sleduj, co to žere, když se to snažíš zapnout.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Michal22: Děkuji za radu. Na stavu aku v podstatě nezáleží, ta kamerka se se starým vadným aku zapnula automaticky po připojení (napájecího) kabelu. Mám ještě jednu jinou kamerku, která má aku úplně hin, bez napětí, přesto se při připojení kabelu normálně zapne a je plně funkční.
S tím labzdrojem to snad zkusím až budu mít trochu více času, ale moc tomu nevěřím, ta kamera je opravdu úplně mrtvá.
S tím labzdrojem to snad zkusím až budu mít trochu více času, ale moc tomu nevěřím, ta kamera je opravdu úplně mrtvá.
sice tam není ovládání, ale resetovací tlačítko tam je . . .satam píše:na displeji není žádné ovládání, ani tlačítkové. Kamera má zapnout automaticky po připojení kombinovaného kabelu
obecný problém mikrotlačítek v zařízeních ve vozidlech je vlhkost.
Tím vznikají oxidace a svody v tlačítkách.
Pokud je v resetovacím tlačítku svod, bude pravděpodobné, že se to nerozjede !
řešením je, tlačítko vyměnit.
(nebo alespoň odpojit, vyčistit desku pod ním a odzkoušet jestli to naběhne)