Testoval jsem to ze starým kompresorem z Calexky - Lednice
(asi 100W)
Kompresor z lednice
Moderátor: Moderátoři
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Kompresorem z lednice autopneumatiku nafoukáš - teda pokud máš dost času a dostatečně dlouhou hadici, nebo odlučovač oleje. Olej v něm leptá gumu a z kompresoru za chodu prská. Takže pokud máš dostatečně dlouhou hadici, odnese to hlavně na straně kompresoru, kdy se bude postupně měnit v bláto.
nevím, zda by fungoval odlučovač oleje při tak nízkým průtoku vzduchu, co je schopný dát kompresor pod žádaným tlakem - ten olej pak budeš muset vracet injekční stříkačkou do ssací trubky vedoucí z hrnce - raději za klidu kompresoru - Ve skutečnosti kompresor saje z horní části hrnce, kde je vstup do ventilový hlavy. hrnec slouží jako zásobník oleje a místo, kde se odděluje chladivo z oleje.
Vakuování:
Jak jsem psal výše, kompresor saje z horní části hrnce. Takže i když zacpeš přímo sací vstup z venku, děláš podtlak v celý nádobě kompresoru - takže i to vakuování trvá dlouho. Podle mých testů by s ním byl problém pro použití jako zdroje podtlaku pro odsávání cínu - ale pokud máš fakt hodně času, tak bys jej mohl použít pro podtlakové formování plastů, nebo pro vakuování potravin - možná by šel využít ten vakuovaný prostor kompresoru a kohoutem do něj napustit vzduch - Ovšem pozor, olej uvnitř je v přímým styku s vinutím motoru - uvnitř cáká všude možně, kdy jej do horní části čerpá dutá hřídel a v kulisovým mechanizmu se rozstřikuje všude možně, takže hrozí reálná možnost, že odsátý plyny mohou kontaminovat olej a ten může způsobit havárii.
nevím, zda by fungoval odlučovač oleje při tak nízkým průtoku vzduchu, co je schopný dát kompresor pod žádaným tlakem - ten olej pak budeš muset vracet injekční stříkačkou do ssací trubky vedoucí z hrnce - raději za klidu kompresoru - Ve skutečnosti kompresor saje z horní části hrnce, kde je vstup do ventilový hlavy. hrnec slouží jako zásobník oleje a místo, kde se odděluje chladivo z oleje.
Vakuování:
Jak jsem psal výše, kompresor saje z horní části hrnce. Takže i když zacpeš přímo sací vstup z venku, děláš podtlak v celý nádobě kompresoru - takže i to vakuování trvá dlouho. Podle mých testů by s ním byl problém pro použití jako zdroje podtlaku pro odsávání cínu - ale pokud máš fakt hodně času, tak bys jej mohl použít pro podtlakové formování plastů, nebo pro vakuování potravin - možná by šel využít ten vakuovaný prostor kompresoru a kohoutem do něj napustit vzduch - Ovšem pozor, olej uvnitř je v přímým styku s vinutím motoru - uvnitř cáká všude možně, kdy jej do horní části čerpá dutá hřídel a v kulisovým mechanizmu se rozstřikuje všude možně, takže hrozí reálná možnost, že odsátý plyny mohou kontaminovat olej a ten může způsobit havárii.