No jo, jenže po naštěpkování dalších 10 pytlů se mi jedna větev šprajcla docela že jako hodně…to sem ju eště nakonec vysvobodil, akorát že po další čtvrt hodině praskl celej ten duralovej odlitek. Je to tam tak, že ta příruba na motoru, která v sobě má i ložisko na hřídel s tím vícebřitým nožem, má na jedné straně vloženou přítlačnou desku. Nastavuje se přítlakem šroubu, procházejícím boční stěnou té příruby. A tady se prostě urval celej ten bok.
Jako za ty tři litry si to vodmakalo fakt hodně, to nic neřikám, i když po prvních necelejch dvou letech větve udělaly díru do plastovýho futrálu (zevnitř té šachty do které se to strká), takže občas lezly všude možně (teď co sem to rozdělal, tak to bylo plný větviček
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pravděpodobně rejže vopravdu do vany sypou chladiče z elektroniky, pájka a další kovy tom zůstávají, železo asi vybírají sítem nebo magnetem. Že by proběhl pokus o nějaký elektrolytický nebo chemický čištění taveniny, to asi ani smykem.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vono by to v zásadě eště fungovalo, pokud seženu stejnej model (i jinejch výrobců, podle voka nějakej hecht bude stejná fabrika) s třeba odpáleným motorem, a podaří se mi celou přírubu transplantovat.
ADD// koukám koukám na bazoš a týpek prodává motor, stalo se mu podle fotek totéž - a teda že to má úplně řádně rozbitý na hadry, viz foto