Zapojení alternátoru Suzuki Swift
Moderátor: Moderátoři
Zapojení alternátoru Suzuki Swift
Zdravím přispívající . Jeden známý si koupil na traktor alternátor z výše tmíněného auta . mohl by někdo přenechat zapojení pomocného-ých drátu-ů . nemám poněntí , zda tento vůz může být i v naftě . potom rozdíl ve vývodech těchto alternátorů . Děkuji . Stačí jen ten obvod kontrolních drátů , nic více . Pokud je to přes ŘJ , tak tuto informaci . Děkuji
Swifty se dělají od osmdesátých let dodnes. Předpokládám, že to bude něco z ročníků 1988 - 2002, ale to je jen odhad.
Tak jsem dvě zapojení vybral, jak vidíš, jsou v podstatě stejná, ať to dělali Maďaři s alternátorem Bosch, nebo Japonci s alternátorem Denso.
Přes řídicí jednotku to nejde, regulátor je uvnitř altíku.
Tak jsem dvě zapojení vybral, jak vidíš, jsou v podstatě stejná, ať to dělali Maďaři s alternátorem Bosch, nebo Japonci s alternátorem Denso.
Přes řídicí jednotku to nejde, regulátor je uvnitř altíku.
- Přílohy
-
- generator_Swift_2001.pdf
- (62.1 KiB) Staženo 1017 x
-
- generator_swift_1997.pdf
- (62.29 KiB) Staženo 978 x
DRL je suzukářský obvod denního svícení, který sníží proud klopených světel za chodu motoru (v podstatě jde o spínací tranzistor PWM v sérii s výkonovým odporem v zemním vývodu klopených světel a spínač obrysovek a nějakou tu logiku vyřazení toho obvodu při zapnutí dálkových světel). Na něj se vyignoruj.
Swifty (a jiné japonské vozy) mají na světlech trvalý společný plus (i když každá strana přes vlastní pojistku) a přepínač světel připojuje příslušná vlákna halogenek na kostru.
Na trojku se spíná napětí z baterky pro buzení, na dvojce je vývod pro kontrolku dobíjení.
Čísla vývodů na altíku by měla být vidět.
Swifty (a jiné japonské vozy) mají na světlech trvalý společný plus (i když každá strana přes vlastní pojistku) a přepínač světel připojuje příslušná vlákna halogenek na kostru.
Na trojku se spíná napětí z baterky pro buzení, na dvojce je vývod pro kontrolku dobíjení.
Čísla vývodů na altíku by měla být vidět.
Ještě jednou se Jardo hlásím . no jezeďákovi to trvalo přes rok , však je také nyní i on v důchodu . jako vždy lidská očekávání . hledám body 1,2,3 . Jedničku jsem asi našel , ale ty další . Je to typ a zapojení konektru , který znáš ? Díky předem , slíbil jsem mu o svátcích ...... do traktoru viz foto.
Alternátor s kulatým konektorem neznám, tento typ jsem nikde neviděl. A polské stránky s manuály už dva roky nejsou dostupné.
Já to znám jen se značením B (to je tlustý vývod k baterii), L (na něj vede bíločervený vývod kontrolky dobíjení 12V/0,6 W), druhý vývod kontrolky jde černobílým drátem na pin IG, kam se spíná plus od baterky klíčkem.
Kdybys aspoň měl původní konec kabelu, podle barev drátů by se to snad dalo dohledat
Já to znám jen se značením B (to je tlustý vývod k baterii), L (na něj vede bíločervený vývod kontrolky dobíjení 12V/0,6 W), druhý vývod kontrolky jde černobílým drátem na pin IG, kam se spíná plus od baterky klíčkem.
Kdybys aspoň měl původní konec kabelu, podle barev drátů by se to snad dalo dohledat
Tohle vypadá podobně.
https://www.amazon.com/ManiacEM-Harness ... B091TNLYFK
https://www.amazon.com/ManiacEM-Harness ... B091TNLYFK
No tak B+ je jasnej, to je ten šroub nahoře.
Ostatní zkus naměřit podle tohoto.
A je možné, že v okolí má některý autoelektrikář koupený tento plakát.
To by pomohlo.
Ostatní zkus naměřit podle tohoto.
A je možné, že v okolí má některý autoelektrikář koupený tento plakát.
To by pomohlo.