Přerušovač Tatra - zapojení konektoru
Moderátor: Moderátoři
Přerušovač Tatra - zapojení konektoru
Potřebuji schema zapojení vývodů tohoto přerušovače:
https://www.ath-tatra.cz/prerusovac-bli ... .4/1-segu/
https://www.skarab.cz/cs/zbozi/prerusov ... filtr=vozy
Edit: přidáno foto.
https://www.ath-tatra.cz/prerusovac-bli ... .4/1-segu/
https://www.skarab.cz/cs/zbozi/prerusov ... filtr=vozy
Edit: přidáno foto.
- Přílohy
-
- Přerušovač.jpg
- (48.3 KiB) Staženo 149 x
Naposledy upravil(a) Soemtron dne 21 úno 2018, 13:56, celkem upraveno 2 x.
???
http://www.jb-elektronik.cz/dokumenty/p ... mobilu.pdf
31 kostra -
30b ???
49 napájení směrových světel (ze svorky 15 přes pojistku)
49a vývod na přepínač směrových světel
C ???
C2 ???
C3 ???
C, C2, C3 jsou kontrolky ???
http://www.jb-elektronik.cz/dokumenty/p ... mobilu.pdf
31 kostra -
30b ???
49 napájení směrových světel (ze svorky 15 přes pojistku)
49a vývod na přepínač směrových světel
C ???
C2 ???
C3 ???
C, C2, C3 jsou kontrolky ???
Naposledy upravil(a) Soemtron dne 20 úno 2018, 21:09, celkem upraveno 1 x.
Na krabičke je to napísané
.
31-kostra
49 - + pól 24V /od kľúčika )
49a - k prepínaču smeroviek - (prerušovaný signál stred prepínača)
C 30b -stály prívod +24V
C2 - kontrolka
C3 - kontrolka
TU je nejaký obrázok .
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
31-kostra
49 - + pól 24V /od kľúčika )
49a - k prepínaču smeroviek - (prerušovaný signál stred prepínača)
C 30b -stály prívod +24V
C2 - kontrolka
C3 - kontrolka
TU je nejaký obrázok .
Zdravím,
dostal jsem takové přerušovače na opravu, dva z roku 1990, 1992 měly vyhřáté pájené spoje.
Nakreslil jsem schéma. Liší se od doporučeného, to je navíc na netu špatně čitelné.
V jednom je IO E301D, v druhém D312DG. Zapojení stejné, vypadá to na ekvivalenty.
Přerušovač umí hlídat žárovky. Kontrolky blikají až po překročení určité hodnoty proudu.
Každý z výstupů C1 - C3 má jiný mezní proud.
C1: úbytek 67mV, t.j. 1,1A
C2: úbytek 146mV, t.j. 2,43A
C3: úbytek 205mV, t.j. 3,4A, to odpovídá 4x21W.
Změnu frekvence blikání při snížení zátěže tenhle přerušovač neumí.
Jeden měl kolíky C2 C3 zčernalé, protikus asi neměl dutinky.
Nemají auta tahající přívěs nějaký přepínač?
Novější z roku 2000 má spečené kontakty relé. Je zapouzdřené, a neuvěřitelně malinké.
Má v sobě 8-nohé SMD IO od Telefunkenu.
U4791B Lamp Outage Monitor 2 kusy, a TFK U2043B Flasher.
pepper
dostal jsem takové přerušovače na opravu, dva z roku 1990, 1992 měly vyhřáté pájené spoje.
Nakreslil jsem schéma. Liší se od doporučeného, to je navíc na netu špatně čitelné.
V jednom je IO E301D, v druhém D312DG. Zapojení stejné, vypadá to na ekvivalenty.
Přerušovač umí hlídat žárovky. Kontrolky blikají až po překročení určité hodnoty proudu.
Každý z výstupů C1 - C3 má jiný mezní proud.
C1: úbytek 67mV, t.j. 1,1A
C2: úbytek 146mV, t.j. 2,43A
C3: úbytek 205mV, t.j. 3,4A, to odpovídá 4x21W.
Změnu frekvence blikání při snížení zátěže tenhle přerušovač neumí.
Jeden měl kolíky C2 C3 zčernalé, protikus asi neměl dutinky.
Nemají auta tahající přívěs nějaký přepínač?
Novější z roku 2000 má spečené kontakty relé. Je zapouzdřené, a neuvěřitelně malinké.
Má v sobě 8-nohé SMD IO od Telefunkenu.
U4791B Lamp Outage Monitor 2 kusy, a TFK U2043B Flasher.
pepper