Problém s NB Dell Latitude 3510

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

Problém s NB Dell Latitude 3510

#1 Příspěvek od Michal22 »

Ahoj,
mám výše zmíněný NB a nahodile se mi objevuje problém - pokud počítač nechám bez použití takovou dobu, že se vypne LCD (mám nastaveno 4 minuty bez připojené nabíječky), tak po probuzení (pohybem myší nebo stisku klávesy) se počítač jakoby restartne a zobrazí modré okno s chybovou hláškou ve smyslu "Došlo k neočekávané chybě, chcete počítač opravit nebo restartovat?".
Vybral jsem vždy restartovat, počítač naběhl, zase normálně fungoval. Dokonce si pamatoval i záložky v prohlížeči.
Když se po této chybě podívám do prohlížeče událostí, je tam vždy stejná chyb - viz přílohy.

Už mě tyhle náhodné stavy začaly štvát, tak jsem zavolal na podporu Dell, tam mi jejich člověk řekl, že mám udělat obnovu systému.
Poslal mi link: https://www.dell.com/support/kbdoc/cs-c ... ery?lwp=rt
No ale když se na to dívám, tak pokud dám možnost Reset a Update, tak by mi to mělo nainstalovat nejnovější verzi OS - což bude v mém případě Win11?
Tomu bych se asi zatím chtěl vyhnout...

Já mám stejně pořád takový pocit, že je to chyba HW, ale o tom se zatím nechtějí bavit, dokud neprovedu obnovu systému :-(
Díky za podněty
Přílohy
Chyba2.jpg
Chyba1.jpg
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od forbidden »

V prvé řadě bych postahoval od Dellu aktuální ovladače a BIOS. Nespolíhal bych se na ty, co tam natahaly Wokna samy. Byť to sám běžně dělám, v případě problémů stahuju od výrobce.

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#3 Příspěvek od pepik9 »

Nešly by desítky takhle ?

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od Michal22 »

Update Biosu jsem už dřív dělal, ale zkusil jsem to znovu. I s ovladači (našlo to nový ovladač pro zvukovku).
Teď to zkusím chvilku potrápit, jestli se bude chyba opět opakovat - blbé je, že se vyskytuje tak jednou denně, nepravidelně...
Když se to nezlepší, zkusím návod od Pepika.
Zatím díky.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od forbidden »

To už bych raději udělal čistou instalaci desítek z oficiálního image od MS. V práci používáme skoro výhradně Dell a nikdy jsem tam nenechával tu původní instalaci a ani nepoužíval žádný jejich recovery nástroje. Jen kdysi dávno bývala na speciální partition jejich diagnostika. Tu jedinou jsem zachovával, jinak vše pryč a čistá instalace. Dělám to tak i s novýma modelama.

Odpovědět

Zpět na „Výpočetní technika“