zkušenosti s oficiálním servisem Gorenje

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Dekker
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2017, 01:00

zkušenosti s oficiálním servisem Gorenje

#1 Příspěvek od Dekker »

Ahoj, chtěl bych se zeptat zda tu má někdo nějaké zkušenosti s ofiko servisem gorenje? ať už se jednalo o záruční, či pozáruční zásah.

Před skoro 3 týdny se nám porouchala 1,5 roku stará pračka od této značky a doteď žádná snaha od jejich servisu zajistit zásah. a to na to mají jen 30 dní, což se pomaličku už blíží.

Jde mi hlavně o to zda mě čeká dohadování se s prodejcem (datart), nedej bože nahánění COI a hrození právníkama.

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#2 Příspěvek od sr71 »

A závadu jsi nahlásil oficiálnì na jejich infolinku? (mají na to i online formuláø na webu). Pokud jo tak 3týdny je dost dlouho, mám s jejich servisem opaènou zkušenost - byli dost rychlí.

Uživatelský avatar
Dekker
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2017, 01:00

#3 Příspěvek od Dekker »

sr71 píše:A závadu jsi nahlásil oficiálně na jejich infolinku?
jj ještě ten den. Odkázal mě tam přímo Datart. den na to se nic nedělo, žádné info, žádné potvrzení. tak jsem jim volal na info linku, tam rozespalej slovák (bylo cca 9:30), že prej to má kolega až se k tomu dostane tak to vyřídí. cca hodinku na to email, že to bylo předáno technickému oddělení a bylo tomu přiděleno číslo a pak skoro víc jak tejden ticho. Pak kolem 9 hodiny volal technik, že prej zda je někdo doma, že se na to může podívat. Po odpovědi, že nikdo není doma a já sem v práci jsem byl informován, že on je prej taky v práci. Když jsem oznámil, že běžně jsem v práci mezi 7 -15:30 jsem byl opět informován, že on prej taky a následně mi bylo řečeno, že se tedy ještě ozve a od té doby opět ticho.

Nemám problém si vzít na tu chvilku z práce volno, ale potřebuju to vědět aspoň den dopředu a ne, že já budu skákat jak se ten technik vyspí (zvláště když je v jejich zájmu to řešit). Přišlo mi jako když očekával, že si na celejch 30 dní vezmu dovolenou a budu sedět doma a čekat až se uráči mi zavolat, že je dole a nebo, že sem důchodce, kterej je stejně celej den doma.

Uživatelský avatar
dracekvo
Příspěvky: 402
Registrován: 10 úno 2009, 01:00

#4 Příspěvek od dracekvo »

Myslím si, že technici jsou většinou nasmlouvaní živnostníci.
Asi záleží na jakého člověk narazí.
Já osobně už bych týden počkal a pak zaslal datartu požadavek na odzov zboží a vrácení peněz.
Dle mě nevyřízená reklamace je fajn, protože si mohl zadarmo používat výrobek.

Uživatelský avatar
Dekker
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2017, 01:00

#5 Příspěvek od Dekker »

dracekvo píše:Já osobně už bych týden počkal a pak zaslal datartu požadavek na odzov zboží a vrácení peněz..
To si také myslím, že záleží na člověku no. Hold jsem asi měl smůlu.
Tak to je samozřejmé, že jak mile uplyne těch 30 dní jdu za datartem (tam se právě bojím abych se s nima nemusel hádat).

Tak nejde ani tak o to, že jsme využívali produkt zadarmiko, smíš o to, že nemáme teď kde prát a to trochu nasere. Bejt to po záruce tak to mám už to mám vyřešený.

Uživatelský avatar
Dekker
Příspěvky: 48
Registrován: 11 led 2017, 01:00

#6 Příspěvek od Dekker »

no tak update .... milej technik volal poslední den termínu, že prej zda je někdo doma (i když při posledním telefonátu jsme se domluvili, že zavolá aspoň den předem. bohužel další 3 dny to mám v práci narvané a nemám možnost se uvolnit a doma budu až po 17 hodině. to prej nemůže. další tejden má prej volno, ale je mu to vlastně jedno jelikož on pračku má. Ale strašně ho trápilo, že mu tu zakázku stornujou kvůli termínu.

Tak uvidíme jak se k tomu postaví Datart až jim pošleme informaci, že odstupujeme od smlouvy a chceme peníze zpět

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“