Tak zaprve, neni to zadnej CINS, ale CINCH(cti sinč). Muze to byt oboji, jak externi signalovy vstup(AUX), tak signalovy vystup do externiho zesilovace. Mel bys to mit napsane na radiu, nebo v manualu.
Zadruhe, EKKAR uz ti tady jednou psal ze tech 12V je na antenu, takze pri zapnuti radia ti to radio sepne tech 12V, aby napr. antena vyjela.
EKKAR píše:Maskot pravdu dí, in nglish se tomu spíká (nebo SPÍKUJE??? ) "NIGHT DESIGN"
No jestli to taky nebude Illumination?! čili osvětlení podle palubní desky.
TO vinca: Jestli chceš zkoušet rádio na stole tak stačí jeden starej zdroj z PC a máš to. Mam jich doma asi 7 takže když jeden odejde tak mě to moc netrápí.
Kdysi jsem byl strašně namyšlený, ale teď?! Teď už nemám chybu
tak,odskouseno, ten modrej drat funguje , jen kdyz je zaple radio ci CD. akorad me tam trci hnedy drat a z neho namerim 4,8 V, ten je pak na co? jinak jsem tal minus zem a plusem jsem napajel drat prez pojistku a druhym plusem jsem musel napajet druhy tlusty drat, takze pokud jsem nemel napajeni dva krat 12 v tak to nehralo, jak je to mozny?na co radio potrebuje druhou vetev 12V ?
Jedna je na paměť - naladěné předvolby, nastavení EQ a pod. - ta zůstává pod napětím trvale, jin ak se rádio vymaže a můžeš po každém zapnutí programovat všecko znovu. Druhý přívod 12V je ovládací, spíná se patřičným vývodem na spínací skříňce, na kterým se 12V objeví buď při pouhém zastrčení klíčku do spínačky, nebo (u některých aut) teprve po jeho otočení do I. polohy (odemčení řízení, zapnutí "komfort" zařízení atd...). Rádio lze ponechat zapnuté jeho spínačem, vypnutím zapalování a vyjmutím klíče se vypne - zůstane jen napájení té paměti. Výhoda - navytluče Ti to baterku při parkování. Nevýhoda - když chceš hrát při stojícím autě, musíš mít klíček ve spínačce - a když nejsi do 5m od auta, abys mohl okamžitě zasáhnout proti ev. zneužití, je to podle mého názoru docela risk.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...