Výkon elektromotora 3kW

Vše co se týká silnoproudu.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kbulda
Příspěvky: 1487
Registrován: 23 říj 2007, 02:00
Bydliště: u Mělníku

#31 Příspěvek od kbulda »

Už je asi zase připálenej.
Zk..vil jsi si ho sám, nebo Ti při tom někdo pomáhal ?

liman

#32 Příspěvek od liman »

kbulda píše:Už je asi zase pøipálenej.
Zk..vil jsi si ho sám, nebo Ti pøi tom nìkdo pomáhal ?
1. Ten motor odkedy bol previnuty som len vyskusal a nebezal dokopy ani 30 sekund. To ci ten motor ide alebo nie viem totiz zistit velmi lahko. Na stiepacke je samozrejme poistny ventil. Ten je nastaveny a s nim sa nic nerobilo. Motor co som mal pozicany tento poistny ventil pretlacil a ani ho nepribrzdilo. Tento previnuty motor, tak ako aj pred previnutim, tak aj po nom ten poistny ventil nepretlaci a akonalhle mi motor zastavilo, uz som ho dalej neskusal a prisiel sem, poradit sa s odbornikmi.
2. Ten motor som neprepajal do trojuholnika ja, ale nechal som vsetko tak, ako som to doniesol od previjaca.

Uživatelský avatar
janousek
Příspěvky: 935
Registrován: 27 bře 2004, 01:00

#33 Příspěvek od janousek »

Některé motory se bez zatížení roztočí na dvě fáze, po zatížení zakvílí. zabručí a stojí. Měřil jsi proud ve všech třech fázích? Jinak snad ani nemá cenu zjišťovat co je příčinou, je asi v p...... Když vyměníš rotor, pokud je vadný, tak bylo lepší koupit za ty prachy nový. a máš záruku dva roky. Každého dobrého motoru je škoda. :D

liman

#34 Příspěvek od liman »



liman

#35 Příspěvek od liman »



Uživatelský avatar
janousek
Příspěvky: 935
Registrován: 27 bře 2004, 01:00

#36 Příspěvek od janousek »

Mohlo se stát, že některá cívka v motoru je blbě zapojená, ale to je pouze dohad. To by se dalo zjistit měřením proudů. Musí být ve všech třech fázích stejné, plus minus, toleranci nevím, ale žádný velký hmatatelný rozdíl.

Uživatelský avatar
kbulda
Příspěvky: 1487
Registrován: 23 říj 2007, 02:00
Bydliště: u Mělníku

#37 Příspěvek od kbulda »

Jest-li má ten motor 4,2 kW, tak by jsi měl naměřit v každé fázi
cca 9 A při plném výkonu.
Ať ho převíječ přezkouší před Tebou, koukej se mu na ampérmetry co ukazují při zatížení.

Uživatelský avatar
FERYACT
Příspěvky: 2285
Registrován: 20 dub 2005, 02:00
Bydliště: Krnov

#38 Příspěvek od FERYACT »

Padla tady zmínka že nějaké tyče rotoru nevodí.Viděl jsem metodu jak to odhalit: Je třeba mít otevřené U jádro s vinutím na 220V schopné vytvořit
v rotoru dostatečné pole a pak uzavírat rotorové drážky magnetickým páskem /ocel metr/.Tam kde metr drnčí proud drážkou teče.kde metr
nedrnčí proud neteče.

liman

#39 Příspěvek od liman »

Tak som s tým motorom bol u neho. Hladel som mu na budíky, ten motor sa javí by￾ v poriadku. Teda dobre navinutý.
Vraj tam dal hrubší drôt, ako tam bol ten hliníkový a urobil mu aj dvojvrstvové vinutie.... pod¾a jeho slov, to najlepšie, èo sa dalo.
To èi má alebo nemá prasknutú klietku zisti￾ nevedel. Vraj ale o niekom poèul, èo si to odvrtal, nabil tam medené tyèe, zvaril a všetko bolo ok.

Motor ostáva taký aký je, a na štiepaèku som si zaobstaral ten, èo som to s ním skúšal a išiel mi.

Ïakujem všetkým za cenné rady a pripomienky a prajem hodne zdaru.

liman

#40 Příspěvek od liman »

Tak som s tým motorom bol u neho. Hladel som mu na budíky, ten motor sa javí by￾ v poriadku. Teda dobre navinutý.
Vraj tam dal hrubší drôt, ako tam bol ten hliníkový a urobil mu aj dvojvrstvové vinutie.... pod¾a jeho slov, to najlepšie, èo sa dalo.
To èi má alebo nemá prasknutú klietku zisti￾ nevedel. Vraj ale o niekom poèul, èo si to odvrtal, nabil tam medené tyèe, zvaril a všetko bolo ok.

Motor ostáva taký aký je, a na štiepaèku som si zaobstaral ten, èo som to s ním skúšal a išiel mi.

Ïakujem všetkým za cenné rady a pripomienky a prajem hodne zdaru.

Odpovědět

Zpět na „Silnoproudá technika“