Fiat Punto 1,7TD
Moderátor: Moderátoři
Fiat Punto 1,7TD
Zdravím. Nikdy jsem netušil jak dokanale maji italové zabezpečená tato auta. Až teď jsem na to přišel.
Mám nasledující problém. Ze začátku mi sem tam problikla kontrolka CODE. Teď to skončilo tak že nejde nastartovat. Šel jsem po drátech. Našel jsem krabičku a myslel si že mám vyhráno. Jenže ejhle z toho vede datový drát do řídící jednotky. Volal jsem do několika neznačkových servisů kde když slyšeli punto a imobilizér tak že s tim nechtějí nic mít. Od jednoho jsem se dozvěděl že by to mělo komunikovat obousměrně po jednom drátu. A že by v rj měl jít zrušitpožadavek na imobilizér.
Tak jsem volal do značkového. Ti to budou prý zkoumat a uvidí co je vadné. Něco jak že odpojí imobilizér nepřipouštějí tak mám strach jaka suma z nich vypadne.
Nedokáže někdo poradit? Nebo nemam někdo kompletní schéma elektroistalace? Zas tolik věcíu toho diesela to blokovat nemůže.
PS: vsichni mi nabizeli ze jestli nemam skodovku ze tam mi udelaji cokoliv tak nevim co si mam o zabezpeceni VW group myslet
Mám nasledující problém. Ze začátku mi sem tam problikla kontrolka CODE. Teď to skončilo tak že nejde nastartovat. Šel jsem po drátech. Našel jsem krabičku a myslel si že mám vyhráno. Jenže ejhle z toho vede datový drát do řídící jednotky. Volal jsem do několika neznačkových servisů kde když slyšeli punto a imobilizér tak že s tim nechtějí nic mít. Od jednoho jsem se dozvěděl že by to mělo komunikovat obousměrně po jednom drátu. A že by v rj měl jít zrušitpožadavek na imobilizér.
Tak jsem volal do značkového. Ti to budou prý zkoumat a uvidí co je vadné. Něco jak že odpojí imobilizér nepřipouštějí tak mám strach jaka suma z nich vypadne.
Nedokáže někdo poradit? Nebo nemam někdo kompletní schéma elektroistalace? Zas tolik věcíu toho diesela to blokovat nemůže.
PS: vsichni mi nabizeli ze jestli nemam skodovku ze tam mi udelaji cokoliv tak nevim co si mam o zabezpeceni VW group myslet
Internet - metla lidstva
Ak blokuje imo rj datovo, tak musis pajcnut na podobnom aute data, a tie jej vzdy poslat, alebo v diagnostike vypnut fnc na rj . Rj je svina, bez nej ti to nepojde a schema ti moc nepomoze - bude to blokovat fnc samotnej rj (program v procesore). A tie data mozu byt este kryptovane podla kodu imo jednotky..
CODE nezhasne. Svítí. Klíč jsem zkoušel i jiný co mám originál. Jezdím s náhradním.
RJ overuje totoznost klice i imobilizacni jednotky. Takze nelze jednoduse neco vymenit s druhym autem.
Nepredpokladam ze u klasickeho diesela bude nejaky extra program. Tam to snad jen ridi ten ventil obtoku plynu. Na cerpadle je jen snimac plynu a civka co ho odblokovava. Uvaha byla i ze bych normalne ze spinacky natahl drat na tu civku a zkusil s tim jezdit ale je to dost tak prasarna
RJ overuje totoznost klice i imobilizacni jednotky. Takze nelze jednoduse neco vymenit s druhym autem.
Nepredpokladam ze u klasickeho diesela bude nejaky extra program. Tam to snad jen ridi ten ventil obtoku plynu. Na cerpadle je jen snimac plynu a civka co ho odblokovava. Uvaha byla i ze bych normalne ze spinacky natahl drat na tu civku a zkusil s tim jezdit ale je to dost tak prasarna
Internet - metla lidstva
Pokiaľ to má mechanické lanko plynu a čerpadlo je obyčajné, čo by mohlo byť pokiaľ je to 1.7TD, tak stačí iba otvoriť stopventil na čerpadle. No pokiaľ je to už novšie čerpadlo, riadené RJ motora - tam nepomôže nič, pretože RJ riadi aj dávku paliva aj predvstrek..to už sa jedine pokúsiť zablokovať immo v RJ, aby nepožadovala vyslatie správneho kódu z RJ immo..no to myslím že asi bude problém niekoho takého nájsť, čo by to dokázal..som zvedavý ako to dopadne
Mne to urobilo 2 krát. Raz mi nezhasla kontrolka CODE a to bolo slabou bateriou .. v servise urobili diagnostiku a chceli začať vymeniť polovičku auta , ale objavil sa tam jeden maniak a ten zahlásil - dajte tam bateriu čo je nabitá na 100 % .... a na prekvapenie všetkých prítomních kontrolka CODE zhasla.. Vtedy som dal vymeniť regler na alternátore - nedostatočne dobíjalo.. a po meste to bolo cítiť.. A druhý krát mi začalo svietiť CODE ked mi menili spínaciu skrinku a nedal dobre tu slučku čo berie väzbu klúčika v skrinke s riadiacou jednotkou..
To je častý problém. Jenom ve značkovém servise dají pár věcí nových a "preventivně" novou baterku a za pár tisíc je opraveno.galjo píše:...a to bolo slabou bateriou .. v servise urobili diagnostiku a chceli začať vymeniť polovičku auta ...
Já bych to řešil "tím" drátem na STOP ventil jak jsi ( rezis) uvažoval. Starší modely to mají přímo v originálu.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Já si neštěžuju. Měnil jsem pouze ložiska v uložení zadních ramen,galjo píše:Chlopi až budete mať Punto tak môžete navrhovať zmeny a úpravy. To je auto samé prekvapenie.. a čím staršie tak tým viac tých prekvapení... A sú aj neznačkové servisy ktoré sú vybavené lepšie ako značkové. (to mám z vlastnej skúsenosti.) Punto mám už 10 rokov.
tuning předních světel - H1+H1 místo H4, přístrojovku s otáčkoměrem - místo hodin a jinak pohoda. FIAT jsou nejlepší auta.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...
Jedeeeeeee. Dekuji hlavne Kysmenovi. Nakonec to vse vyresili ciste hardwarove reseni (asi 4hodiny s vrtackou na vstrikovacim cerpadle) a je opraveno.
Jinak na Punto nedam dopustit. Nadavaji na ne jen lide co je nemeli nebo co daji par penez za vrak cekaji zazraky a pak nadavaji.
Jinak na Punto nedam dopustit. Nadavaji na ne jen lide co je nemeli nebo co daji par penez za vrak cekaji zazraky a pak nadavaji.
Internet - metla lidstva
Punto je vrak. A to ho mám od nova. Slabo ťahá, ťažko štartuje, svetá slabo svietia, zlá geometria od nova......rezis píše:Jedeeeeeee. Dekuji hlavne Kysmenovi. Nakonec to vse vyresili ciste hardwarove reseni (asi 4hodiny s vrtackou na vstrikovacim cerpadle) a je opraveno.
Jinak na Punto nedam dopustit. Nadavaji na ne jen lide co je nemeli nebo co daji par penez za vrak cekaji zazraky a pak nadavaji.
Fiat Punto 1.2 Class, 44kW, rv.2002