motor vw classic po smrti?

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kyci
Příspěvky: 17
Registrován: 29 led 2009, 01:00
Bydliště: 7 km od Bytce

motor vw classic po smrti?

#1 Příspěvek od kyci »

Prosim niekoho kto sa vyzna vo volswagenoch o radu.Mam vw polo classic 1.4 1996 vsechno funguje az na zapalovani ,dokonca i inducka je v poradku sem uz zoufaly 2 dni hledam chybu ane ane na ni prijit.prosim pomozte .je to velmi surne potrebuji ho kvuli praci.diky kyci@zoznam.sk

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Kyci, proč nehledáš odpověď na odborném "folksvágňáckém" fóru - navíc když ze Tvého dotazu jasně vyplývá, že závada je v "černé skříňce" řídicí jednotky, kterou sám doma těžko opravíš. Pokud nechceš auto dávat do servisu, zkus si půjčit funkční ŘJ z jiného motoru - nebo splašit jinou třeba z vrakáče...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
DELONG
Příspěvky: 1361
Registrován: 16 dub 2006, 02:00
Bydliště: SVK

#3 Příspěvek od DELONG »

Aký je tam kód motora a výkon motora v kW? Je to VW POLO Cllasic 6K/AEX 1996 1.4 benzin? A čo modul zapalovania je OK? Dáva to iskru na sviečke alebo na koncovke VN kábla z toho modulu zapalovania? VN káble zapalovania si premeral? Sú isto dobré?Často dochádza k ich prerazeniu. A si si istý že všetko funguje? " vsechno funguje az na zapalovani" Vstrekovače vstrekujú benzín? :lol: Tlak paliva v strekovacej vetve je aký? Filter paliva čistý? Palivové čerpadlo je OK? A čo hovorí diagnostika?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#4 Příspěvek od EKKAR »

Taky může mít v pytli čidlo otáček na setrvačníku - snímá HÚ prvního válce a ŘJ nedá impuls vstřikovači(ům) a zapalování dokud nedostane z tohoto čidla signál = dokud se motor neotočí v určitém, celkem krátkém časovém intervalu aspoň jednou dokola = funkce údajně ochranná. Setkal jsem se s touto závadou u Feliny 1,3 SPI a bylo mi řečeno, že to může postihovat všecky koncernové motory.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#5 Příspěvek od BOBOBO »

Přednedávnem jsme to tu řešili . Hlavně kontroluj vstřikování . A jak jsi kontroloval zapalování ? Zde žádná klasická zapalovací cívka NENÍ . Sám jsem také rozdělal kostičku u zapalovacího trafa , mysle , že uvnitř jsou jen tak dva , tři trandy , ale ouha . Až pak jsem si přečetl pojednání o zapalováních na škoda fóru , právě , že už i Felda má tento systém . Orientační zkouška je měřit A po zapnutí zapalování . Proud by měl naskočit a tak za 2-4 sec spadnout . Já jsem nakonec našel chybu v napájení vstřiků . I když bylo zapalování v pořádku , nedávalo bez vstřikování jiskru . Ve Feldě mám VW 1,6i .

Uživatelský avatar
gino
Příspěvky: 343
Registrován: 17 říj 2008, 02:00
Bydliště: Prešovský kraj, SR

#6 Příspěvek od gino »

Minule som tú istú chybu opravoval u kamaráta na Peugeote 405. Tiež všetko fungovalo, len to zapaľovanie nie.
Nakoniec som rozobral riadiacu jednotku, prespájkoval studeňáky a čuduj sa svete potom naskočil.

Uživatelský avatar
kyci
Příspěvky: 17
Registrován: 29 led 2009, 01:00
Bydliště: 7 km od Bytce

#7 Příspěvek od kyci »

No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#8 Příspěvek od EKKAR »

Pokud to nešlo natočit ještě před tím roztažením, myslím, že to chcípnutí bylo už tou závadou. Jestliže cívka samotná "háže" jiskru a vstřikovač špricuje, nebude závada v čidle na setrváku - to by nešpricovalo benzín. Hledej ovládací impulsy k cívce, respektive k tomu trandíku, který je v ní zalitý - buď nejsou impulsy na přívodu od ŘJ, nebo je ten trand na Pikaču - ale to by zase nejiskřilo samostatně - pokud to teda správně napojuješ na kostru, +12V a nějakým kontaktem simuluješ řídicí puls do cívky. Rozhodně bych "propípnul" kabeláž mezi ŘJ a cívkou a taky u ní překontroloval izolaci - dovnitř do "černé škatule" bych vlezl až na konec, kdyby už nic jiného nepomáhalo a i kabeláž byla OK. Zkus kontaktovat servis, mívají na vyzkoušení dobrou ŘJ, kterou provizorně připojí do auta, aby zjistili, jestli je ta v autě vadná nebo jestli kecá něco jiného.

Ten řemen by to mohl být ve 2 případech:
1) kdybys byl hovado a neměnil ho v předepsaných intervalech nebo
2) kdyby byl hovado ten, co Ti ho naposledy měnil - a neutáhnul přitom napínací prvky.
Pokud roztahuješ auto s řemenem na rozvodu a děláš to na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, je to situace skoro jako když se natáčí startérem, záběr je plynulý a otáčky malé, nějaké přeskakování řemenu nehrozí - pokud samozřejmě není starý a vytahaný a pokud jsou správně nastavené všecky napínací prvky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Maskot
Příspěvky: 1772
Registrován: 19 lis 2004, 01:00
Bydliště: Wien

#9 Příspěvek od Maskot »

Souhlas s Ekkarem,to roztahovani je pokud je setrne neskodne,spis je nebezpeci pokud to nechytne hned,ze se dostane nespaleny benzin az do katalyzatoru a pak hrozi jeho zniceni.Pred timto varuji i navody k pouziti vozidel,teda zatim vsechna co jsem mel :D

Uživatelský avatar
DELONG
Příspěvky: 1361
Registrován: 16 dub 2006, 02:00
Bydliště: SVK

#10 Příspěvek od DELONG »

kyci píše:No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI
Zaujímavé že to bolo v servise a na nič neprišli . Asi im chýba krištáľová guľa :lol: tá je lepšia ako VAG. Mohli by to skúsiť tu http://www.carodejnik.szm.sk/vest.htm

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#11 Příspěvek od rnbw »

Asi to nebol dobry servis...

Uživatelský avatar
kyci
Příspěvky: 17
Registrován: 29 led 2009, 01:00
Bydliště: 7 km od Bytce

#12 Příspěvek od kyci »

premeral som to ,myslim ze je chybny vykonovy stupen indukcnej cievky pozna niekto schemu zapojenia?

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#13 Příspěvek od BOBOBO »

Chceš-li do toho vstoupit , přečti si http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=385 .

Uživatelský avatar
kyci
Příspěvky: 17
Registrován: 29 led 2009, 01:00
Bydliště: 7 km od Bytce

#14 Příspěvek od kyci »

zohnal som schemu el zapojenia ,premeral som vstup do ind cievky ,a zistil som:
_ napaj.+ je ok
- nap.- je ok
ale preco je aj na vstupe impulzov z rj stale napetie 12 v? vedel by niekto poradit?

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#15 Příspěvek od EKKAR »

Jestli Máš schéma té cívky i se spínací jednotkou, polož to sem - jedna možnost je to, že se to sepne (dá impuls vn) v okamžiku uzemnění - pak je vše v pořádku a čeká to jen na spojení toho ovládacího vstupu se zemí; anebo je ten trand prošvihnutý a budeš ho holt chcačky-nechcačky muset vyměnit - a to i s cívkou, ve které tahle věcička bývá většinou nerozebíratelně vestavěná...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“