motor vw classic po smrti?
Moderátor: Moderátoři
motor vw classic po smrti?
Prosim niekoho kto sa vyzna vo volswagenoch o radu.Mam vw polo classic 1.4 1996 vsechno funguje az na zapalovani ,dokonca i inducka je v poradku sem uz zoufaly 2 dni hledam chybu ane ane na ni prijit.prosim pomozte .je to velmi surne potrebuji ho kvuli praci.diky kyci@zoznam.sk
Kyci, proč nehledáš odpověď na odborném "folksvágňáckém" fóru - navíc když ze Tvého dotazu jasně vyplývá, že závada je v "černé skříňce" řídicí jednotky, kterou sám doma těžko opravíš. Pokud nechceš auto dávat do servisu, zkus si půjčit funkční ŘJ z jiného motoru - nebo splašit jinou třeba z vrakáče...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Aký je tam kód motora a výkon motora v kW? Je to VW POLO Cllasic 6K/AEX 1996 1.4 benzin? A čo modul zapalovania je OK? Dáva to iskru na sviečke alebo na koncovke VN kábla z toho modulu zapalovania? VN káble zapalovania si premeral? Sú isto dobré?Často dochádza k ich prerazeniu. A si si istý že všetko funguje? " vsechno funguje az na zapalovani" Vstrekovače vstrekujú benzín?
Tlak paliva v strekovacej vetve je aký? Filter paliva čistý? Palivové čerpadlo je OK? A čo hovorí diagnostika?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Taky může mít v pytli čidlo otáček na setrvačníku - snímá HÚ prvního válce a ŘJ nedá impuls vstřikovači(ům) a zapalování dokud nedostane z tohoto čidla signál = dokud se motor neotočí v určitém, celkem krátkém časovém intervalu aspoň jednou dokola = funkce údajně ochranná. Setkal jsem se s touto závadou u Feliny 1,3 SPI a bylo mi řečeno, že to může postihovat všecky koncernové motory.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Přednedávnem jsme to tu řešili . Hlavně kontroluj vstřikování . A jak jsi kontroloval zapalování ? Zde žádná klasická zapalovací cívka NENÍ . Sám jsem také rozdělal kostičku u zapalovacího trafa , mysle , že uvnitř jsou jen tak dva , tři trandy , ale ouha . Až pak jsem si přečetl pojednání o zapalováních na škoda fóru , právě , že už i Felda má tento systém . Orientační zkouška je měřit A po zapnutí zapalování . Proud by měl naskočit a tak za 2-4 sec spadnout . Já jsem nakonec našel chybu v napájení vstřiků . I když bylo zapalování v pořádku , nedávalo bez vstřikování jiskru . Ve Feldě mám VW 1,6i .
No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI
Pokud to nešlo natočit ještě před tím roztažením, myslím, že to chcípnutí bylo už tou závadou. Jestliže cívka samotná "háže" jiskru a vstřikovač špricuje, nebude závada v čidle na setrváku - to by nešpricovalo benzín. Hledej ovládací impulsy k cívce, respektive k tomu trandíku, který je v ní zalitý - buď nejsou impulsy na přívodu od ŘJ, nebo je ten trand na Pikaču - ale to by zase nejiskřilo samostatně - pokud to teda správně napojuješ na kostru, +12V a nějakým kontaktem simuluješ řídicí puls do cívky. Rozhodně bych "propípnul" kabeláž mezi ŘJ a cívkou a taky u ní překontroloval izolaci - dovnitř do "černé škatule" bych vlezl až na konec, kdyby už nic jiného nepomáhalo a i kabeláž byla OK. Zkus kontaktovat servis, mívají na vyzkoušení dobrou ŘJ, kterou provizorně připojí do auta, aby zjistili, jestli je ta v autě vadná nebo jestli kecá něco jiného.
Ten řemen by to mohl být ve 2 případech:
1) kdybys byl hovado a neměnil ho v předepsaných intervalech nebo
2) kdyby byl hovado ten, co Ti ho naposledy měnil - a neutáhnul přitom napínací prvky.
Pokud roztahuješ auto s řemenem na rozvodu a děláš to na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, je to situace skoro jako když se natáčí startérem, záběr je plynulý a otáčky malé, nějaké přeskakování řemenu nehrozí - pokud samozřejmě není starý a vytahaný a pokud jsou správně nastavené všecky napínací prvky.
Ten řemen by to mohl být ve 2 případech:
1) kdybys byl hovado a neměnil ho v předepsaných intervalech nebo
2) kdyby byl hovado ten, co Ti ho naposledy měnil - a neutáhnul přitom napínací prvky.
Pokud roztahuješ auto s řemenem na rozvodu a děláš to na 4. nebo 5. rychlostní stupeň, je to situace skoro jako když se natáčí startérem, záběr je plynulý a otáčky malé, nějaké přeskakování řemenu nehrozí - pokud samozřejmě není starý a vytahaný a pokud jsou správně nastavené všecky napínací prvky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Zaujímavé že to bolo v servise a na nič neprišli . Asi im chýba krištáľová guľakyci píše:No mam to aj na vw fore ale zatial nikto nereagoval, bol ten vw aj v servise ze to davali na vag ale nenasli ziadnu chybu ,lenze to nestartuje!Dotiahol som ho domov zhodil filter, skusal som ci cievka dava iskru,pri startovani,vobec.cievku som odpojil,pripojil na zdroj 12v a iskru hodila.Benzin to vstrekuje.a dalej som sa nepohol.ta cievka ma 3 piny
spodny -hnedy po premerani je zem -pol,je tam stredny cervenozeleny-a cierny +pol
chcel som ten hnedy ked je to -pol prepojit s kostrou ale bojim sa aby som tam nieco neodpalil.Este chcem upresnit udaje: VW Polo Classic6k/AEX 1390cm 44.0kw
A este jedna otazka:moze byt preskoceny rozvodovy remen? totizto mi to zhaslo ked ma zastavila hliadka neslo nastartovat , tak ma jeden kusok roztiahol aj to na5 ke,jemne som pustal spojku tak neviem.DIKY MOC ZA RADU.KYCI
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Chceš-li do toho vstoupit , přečti si http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=385 .
Jestli Máš schéma té cívky i se spínací jednotkou, polož to sem - jedna možnost je to, že se to sepne (dá impuls vn) v okamžiku uzemnění - pak je vše v pořádku a čeká to jen na spojení toho ovládacího vstupu se zemí; anebo je ten trand prošvihnutý a budeš ho holt chcačky-nechcačky muset vyměnit - a to i s cívkou, ve které tahle věcička bývá většinou nerozebíratelně vestavěná...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)