vw beta - zapojení
Moderátor: Moderátoři
vw beta - zapojení
pøikládám štítek z tohoto radia - není mì moc jasné co znamená oznaèení vývodù "S, K a Gala"? (pøedpokládám, že jedno z toho bude ovládání antény), v mém pøípadì, pokud není na obou "plusech" trvalé +12V, dojde po každém "vytáhnutí klíèku" k zakódování radia, je to v poøádku?? (podle mì by jeden z plusù mìl být pøipojen trvale a druhý mùže být vypínán)
- Přílohy
-
- vw beta - štítek.jpg
- (66.05 KiB) Staženo 302 x
Re: vw beta - zapojení
Komunikace s ridici jednotkou v aute, to bude prehozene +1 a +2. +12V
pamet ma trvale napeti a dalsi napeti az po klicku aby hralo radio,,
1pin Gala
2. Mute
3.K- Bus
4.S- kontakt KL15
5.Code +12V
6.osviceni radia
7. kontakt KL 30
8. Gnd -kostra
pamet ma trvale napeti a dalsi napeti az po klicku aby hralo radio,,
1pin Gala
2. Mute
3.K- Bus
4.S- kontakt KL15
5.Code +12V
6.osviceni radia
7. kontakt KL 30
8. Gnd -kostra
zkoušel jsem obì varianty zapojení +12V, tedy nejdøív +12-1 trvale pøipojený a +12V-2 vypínaný i naopak, takže tím to nebude, zkrátka pokud není na obou "plusech" trvalé napìtí radio se zakoduje (po vypnutí klíèku), vypadá to, že to zpùsobuje nìjaká závada v radiu i když podle mì dost neobvyklá ,
zapojil jsem tedy oba plusy na stálé napìtí, takže to nìjak funguje (pokaždé se musí radio manualnì zapnout a vypnout), ale stejnì mi to vrtá hlavou
zapojil jsem tedy oba plusy na stálé napìtí, takže to nìjak funguje (pokaždé se musí radio manualnì zapnout a vypnout), ale stejnì mi to vrtá hlavou
Pozri sem http://upload.ebastlirna.cz , najdi si autoradia konektory
Tak já nevím ale standartní zapojení tohohle konektoru je toto:
horní øada zleva: Zem, Osvìtlení tlaèítek pøi rozsvícení svìtel, Stálý proud +12V pro udržení pamìtí rádia, Ztlumení zvuku napø pøi handsfree.
dolní øada zleva: + (vstup)po zapnutí klíèku, + (výstup) po zapnutí rádia pro el. anténu, + (výstup) po zapnutí rádia pro vnìjší zesilovaè (subwoofer a pod.) , Regulace hlasitosti v závislosti na rychlosti vozidla.
U nìkterých rádií bývá pøehozené +12 pamìtí a +po zapnutí klíèku. Tøeba Opel to má právì pøehozené.
horní øada zleva: Zem, Osvìtlení tlaèítek pøi rozsvícení svìtel, Stálý proud +12V pro udržení pamìtí rádia, Ztlumení zvuku napø pøi handsfree.
dolní øada zleva: + (vstup)po zapnutí klíèku, + (výstup) po zapnutí rádia pro el. anténu, + (výstup) po zapnutí rádia pro vnìjší zesilovaè (subwoofer a pod.) , Regulace hlasitosti v závislosti na rychlosti vozidla.
U nìkterých rádií bývá pøehozené +12 pamìtí a +po zapnutí klíèku. Tøeba Opel to má právì pøehozené.
Pokud chcete aby radio hrálo i bez kličku tak záleží v jakém voze to radio máte...třeba passat originál radio beta to podporuje...stačí radio znova zapnout knoflíkem,ale je to dělané tak ze po hodine se samo vypne-at se nevybíje baterie...jinak pro stále napájení rádia bez kličku je potřeba mít stále napájení na všech 3 pinech tzn ++S a konektor K je pro komunikaci s ŘJ-passat si kod rádia načte z ŘJ i po odpojení baterie...takze chce kod pouze v případě prehozeni rádia do jiného vozu