vw beta - zapojení

Poruchy, opravy, rady, návody (kromě návodů na UNLOCK !)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

vw beta - zapojení

#1 Příspěvek od sr71 »

pøikládám štítek z tohoto radia - není mì moc jasné co znamená oznaèení vývodù "S, K a Gala"? (pøedpokládám, že jedno z toho bude ovládání antény), v mém pøípadì, pokud není na obou "plusech" trvalé +12V, dojde po každém "vytáhnutí klíèku" k zakódování radia, je to v poøádku?? (podle mì by jeden z plusù mìl být pøipojen trvale a druhý mùže být vypínán)
Přílohy
vw beta - štítek.jpg
(66.05 KiB) Staženo 302 x

Uživatelský avatar
Romana
Příspěvky: 17
Registrován: 18 kvě 2007, 02:00
Bydliště: Jihlava

Re: vw beta - zapojení

#2 Příspěvek od Romana »

Komunikace s ridici jednotkou v aute, to bude prehozene +1 a +2. +12V
pamet ma trvale napeti a dalsi napeti az po klicku aby hralo radio,,

1pin Gala
2. Mute
3.K- Bus
4.S- kontakt KL15
5.Code +12V
6.osviceni radia
7. kontakt KL 30
8. Gnd -kostra

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#3 Příspěvek od sr71 »

zkoušel jsem obì varianty zapojení +12V, tedy nejdøív +12-1 trvale pøipojený a +12V-2 vypínaný i naopak, takže tím to nebude, zkrátka pokud není na obou "plusech" trvalé napìtí radio se zakoduje (po vypnutí klíèku), vypadá to, že to zpùsobuje nìjaká závada v radiu i když podle mì dost neobvyklá 8O ,
zapojil jsem tedy oba plusy na stálé napìtí, takže to nìjak funguje (pokaždé se musí radio manualnì zapnout a vypnout), ale stejnì mi to vrtá hlavou

Uživatelský avatar
silio
Příspěvky: 322
Registrován: 15 led 2007, 01:00
Bydliště: Žilina

#4 Příspěvek od silio »

Pozri sem http://upload.ebastlirna.cz , najdi si autoradia konektory

Uživatelský avatar
ferys
Příspěvky: 91
Registrován: 27 úno 2006, 01:00

Beta

#5 Příspěvek od ferys »

Musi byt zapojeny dva plusy stale a jeden spinany
Zdravim ferys

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#6 Příspěvek od sr71 »

takže na kontakt S zapojit +12V po zapnutí klíèku, jestli tomu dobøe rozumin - je to tak?

Uživatelský avatar
ferys
Příspěvky: 91
Registrován: 27 úno 2006, 01:00

Beta

#7 Příspěvek od ferys »

Na stitku nas + + S
+ + je stale 12V
S je spinany klicem 12V
Zdravim
ferys

Uživatelský avatar
paveltl
Příspěvky: 572
Registrován: 11 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Domažlice

#8 Příspěvek od paveltl »

Tak já nevím ale standartní zapojení tohohle konektoru je toto:

horní øada zleva: Zem, Osvìtlení tlaèítek pøi rozsvícení svìtel, Stálý proud +12V pro udržení pamìtí rádia, Ztlumení zvuku napø pøi handsfree.
dolní øada zleva: + (vstup)po zapnutí klíèku, + (výstup) po zapnutí rádia pro el. anténu, + (výstup) po zapnutí rádia pro vnìjší zesilovaè (subwoofer a pod.) , Regulace hlasitosti v závislosti na rychlosti vozidla.


U nìkterých rádií bývá pøehozené +12 pamìtí a +po zapnutí klíèku. Tøeba Opel to má právì pøehozené.

Uživatelský avatar
varok
Příspěvky: 642
Registrován: 23 pro 2007, 01:00

#9 Příspěvek od varok »

Dobrý den. Chtěl bych poprosit o radu. Mám ten samý problém. Rádio nejde zapojit až po zapnutí klíčku. Pokud nezapojím trvalé +12V na spodní dva piny zleva, tak mi rádio nejde zapnout. Musí být prostě zapojené na trvalý proud. Přečetl jsem rady, ale nefunguje to. Nevíte prosím, kde je chyba?

Uživatelský avatar
DjNemo
Příspěvky: 1
Registrován: 17 kvě 2013, 02:00

#10 Příspěvek od DjNemo »

Pokud chcete aby radio hrálo i bez kličku tak záleží v jakém voze to radio máte...třeba passat originál radio beta to podporuje...stačí radio znova zapnout knoflíkem,ale je to dělané tak ze po hodine se samo vypne-at se nevybíje baterie...jinak pro stále napájení rádia bez kličku je potřeba mít stále napájení na všech 3 pinech tzn ++S a konektor K je pro komunikaci s ŘJ-passat si kod rádia načte z ŘJ i po odpojení baterie...takze chce kod pouze v případě prehozeni rádia do jiného vozu

Odpovědět

Zpět na „Autorádia“