Nokia 2730 a blikani displeje kdyz nekdo vola

Vše, co se týká mobilních telefonů, GSM bran, mobilních datových připojení

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

Nokia 2730 a blikani displeje kdyz nekdo vola

#1 Příspěvek od jave »

Prosim nekoho kdo vlastni tento mobil o vyjadreni. Stryc vcera dostal v dotaci novy mobil a dali mu N2730. Vecer mi cely nestastny volal, ze kdyz mu nekdo vola tak cely displej blika a on ma velke problemy postrehnout kdo je tam napsany. Uz je starsi a hure vidi. Pry procetl navod a neprisel na to jak to vyradit. Mate nekdo nejakou zkusenost prosim?
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#2 Příspěvek od keemo »

to bude niekde v profiloch....

Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

#3 Příspěvek od jave »

keemo píše:to bude niekde v profiloch....
No on je v Praze a ja na jihu cech a proto bych potreboval presne info
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#4 Příspěvek od keemo »

hmhm ja som totiz uz davno nemal v ruke telefon ktory mal tuto funkciu...

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

Tyhle 3,14čoviny musí být schopný vyřešit i operátor na zákaznické lince - prostě požádat o technickou podporu a radu, oni musejí mít techniky, kteří jsou schopní poradit. Je lepší volat z jiného přístroje, než který se bude nastavovat - během hovoru s operátorem zákaznické linky se rejpat v nastavování je mírně řečeno "nepohodlné"...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

#6 Příspěvek od jave »

EKKAR píše:Tyhle 3,14čoviny musí být schopný vyřešit i operátor na zákaznické lince - prostě požádat o technickou podporu a radu, oni musejí mít techniky, kteří jsou schopní poradit. Je lepší volat z jiného přístroje, než který se bude nastavovat - během hovoru s operátorem zákaznické linky se rejpat v nastavování je mírně řečeno "nepohodlné"...
To zkousel jako prvni a bylo mu receno, ze je to tak vyrobene a ze s tim nelze nic udelat, ale on je z toho nestastny a tak jsem zkousel zda nema nekdo osobni zkusenost. Presto diky
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Habesan »

Někdy to bývá přímo součástí "vyzváněcí melodie" a stačí přepnout na jinou. Jinak by to mělo být na stejném místě jako jako samotné nastavení vyzvánění.

Návod je teda opravdu notně na pytel:nokia.com .. Nokia_2730_classic_UG_cs.pdf
Možná to opravdu nejde...

Chápu, že stát považuje staré lidi za neperspektivní odpad, ale prodat někomu telefon, který mu nevyhovuje, to je svinstvo.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#8 Příspěvek od EKKAR »

Ale prd nejde, všecko musí jít, jen na zákaznické lince se zase "někdo" jaxitaxi neobtěžoval zvednout svou zas.ranou pr.del ze židle a pomoct člověku, co jim platí ty jejich nehorázný účty...! Myslím, že po zkušenostech s mnoha typy Nokií by to mělo jít najít v menu, položka "Nastavení telefonu/nastavení vyzvánění/nastavení displeje", případně v "Profily" - "Upravit" - a tam by mělo jít podobné blbinkování vypnout...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
kbulda
Příspěvky: 1487
Registrován: 23 říj 2007, 02:00
Bydliště: u Mělníku

#9 Příspěvek od kbulda »


Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

#10 Příspěvek od jave »

Navod jsem stahl a precetl jako prvni krok, tam to neni. Na Mobilmanii jsem nasel toto ... menu/nastavenia/svetla/svetelne efekty/vypnuta .... a bylo to ono. Vsem dekuji za rady
Radu dá ti každý dobrý přítel, ale málo který dá ti mouky pytel !!!

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od ZdenekHQ »

Načež je potřeba znovu zavolat na zákaznickou linku a poslat je do prdele za "ochotu".
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
fero7
Příspěvky: 2250
Registrován: 20 led 2007, 01:00

#12 Příspěvek od fero7 »

ZdenekHQ píše:Načež je potřeba znovu zavolat na zákaznickou linku a poslat je do prdele za "ochotu".
Nie za "ochotu", ale za klamstvo.

Odpovědět

Zpět na „GSM / CDMA / LTE technika a telefony“