Plazma Panasonic TH-42PV7P Vyriešené aj keď kuriózne!!!

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
8832
Příspěvky: 194
Registrován: 14 říj 2009, 02:00
Bydliště: Bratislava

Plazma Panasonic TH-42PV7P Vyriešené aj keď kuriózne!!!

#1 Příspěvek od 8832 »

Prosím Vás, kto má k tomu schému/servis manual. Mal by byt ten istý ako TH-37PV7 alebo PX7. Dostal som to dnes na opravu a niekto to predomnou rozrýpal vybral zo 5 kondíkov takže neviem aké tam majú ísť.
Chyba je v zdroji - prieraz fetu PFC, poistka atd.

Ak niekto má prosím ozvite sa , dakujem
Naposledy upravil(a) 8832 dne 10 úno 2010, 10:40, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
cabernet
Příspěvky: 2775
Registrován: 26 lis 2005, 01:00

#2 Příspěvek od cabernet »

Schemu, resp. SM zacni vzdy hladat od cisla chassis. V tvojom pripade sa jedna o GPH10DE. Vela stastia.

Uživatelský avatar
8832
Příspěvky: 194
Registrován: 14 říj 2009, 02:00
Bydliště: Bratislava

#3 Příspěvek od 8832 »

Hladal som aj podla toho ale nič. No ale som nasiel GPH10DA 42PV10L a dosku zdroja to ma velmi podobnú (takmer rovnaku) len male zmeny ale PFC obvod identický, takže budem robit s tým.

Uživatelský avatar
cabernet
Příspěvky: 2775
Registrován: 26 lis 2005, 01:00

#4 Příspěvek od cabernet »

Ak by si potreboval, napis, doma mozno mam SM, ktory potrebujes.

Uživatelský avatar
8832
Příspěvky: 194
Registrován: 14 říj 2009, 02:00
Bydliště: Bratislava

#5 Příspěvek od 8832 »

Už som to vyriešil, ale nie tak ako som si predstavoval. Tesil som sa že budem browsovat po nete nahrady toho prerazeneho fetu ale nakoniec to dopadlo uplne inak.
Všimol som si totiž, že doska zdroja je novšia ako datum predaja TV podla ZL (nasvadcovali tomu datumy vyroby na kondikoch ktore ešte boli original zaspajkovane od vyroby).
A to nie je všetko , zistil som že ten kto ten TV riešil predomnou odtial vybral jeden optočlen a 5 elitov.
Tak som zistil kde to bolo v servise a zavolal tam a vypytal som si veduceho.
Ten tomu nechcel veriť a že mi zavola.
Za polhodku mi zavolal technik a povedal, že je to jeho chyba. On povodnu dosku opravil ale zakaznik neskor povedal že to nechce dat urobit.
Tak tam šupol druhu dosku zo šrotu.
Veduci urobil poprask a technik mi osobne priniesol povodnu dosku už opravenu. Chapem že ked ju opravil tak mal nervy ked si to zakaznik nechcel dat urobit a tak mu tam dal inu, preto ak toto ten technik nahodou bude citat tak mu posielal ospravedlnenie.
Takto som to ozaj nezamyšlal. Chcel som to rozchodit sam a teraz už nebudem mat na to priležitost.

Uživatelský avatar
dydaj1
Příspěvky: 14
Registrován: 06 srp 2009, 02:00

#6 Příspěvek od dydaj1 »


Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“