Problemy z reklamackou

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Mahel
Příspěvky: 59
Registrován: 21 srp 2008, 02:00

Problemy z reklamackou

#1 Příspěvek od Mahel »

Musim sa vam pochvalit aku mam smolu s mojim MT Sony Ericsson C905.
Dna 28.05.2009 so si kupil MT C905 v NAY Elektrodom.
Telefon isiel krasne az zrazu prestala ist na nom Wi-Fi.Tak som ho vzal do Nay na reklamaciu dna 19.09.2010.
Do protokolu zapisali Nefunguje wi-fi prosim pretestovat.
Prislusenstvo: blok, krabica, zar list, bateria, zadny krit navod.
Dna 24.09.2010 mi prisla SMS ze MT je opraveny mam si prist pren.
Vyjadrenie servisu bolo:Pricinou problemu MT bola vada WiFi anteny, flexu.Zarucna oprava vykonana vymenou vadnich dielov. Pridem domov skusam WiFi a nic nesla. Vratil som sa spet do NAYu tam to skusali a tiez nic. Spisali druhy protokol a odislo to na reklamacku 2hy krat.
Dnes 06.10.2010 mi prisla sms ze je to funkcne. Tak som tam siel skusam priamo na predajni a nic. Najlepsie na tom bolo ze poslali len MT a baterku len tak v zabalene v kartone, bez prislusenstva co som im dal a bolo aj zapisane.
Tak som to neprevzal ze oni to poslu naspet zajtra do servisu. Skusali tam aj volat ale nikto to nebral. Tak maju este 18 dni a pocom musia vratit peniaze. 30dni je lehota.

Este otazocka mam pravo neprebrat MT ked mi ho nevratili v povodnej krabici z navodmi a CD?



Co na to hovorite?
Mate niekto tento MT?

PS: Sory za gramatiku viem ze je priserna.
Viem ze môj pravopis je HROZNÝ. Sory.
Elektronika je moje hoby a niesom profík vyučený som Silnoprúd elektrotechnik.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od rnbw »

Urcite nepreberat, pokym to nebude komplet. Inak uz to prislusenstvo nikdy neuvidis.

Uživatelský avatar
Mysteri
Příspěvky: 2875
Registrován: 12 bře 2008, 01:00
Bydliště: Považie - Vorošilovo

#3 Příspěvek od Mysteri »

Ešte k tej lehote 30dní. Začína na druhý deň po odovzdaní MT na opravu a nárok na odstúpenie od zmluvy máš až v 31. deň.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#4 Příspěvek od EKKAR »

Nic nepřebírat, dokud to nebude komplet. A i tak pouze v případě, že wifina půjde. V opačném případě volat SOI - kontakt najdeš na netu včetně telefonních čísel pro každou expozituru. A na místě řešit možnost odstoupení od smlouvy z viny servisu/prodejce.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#5 Příspěvek od BOBOBO »

Podle mne jsi na omylu . Měl jsi ho k vyzvednutí a tak jsi měl napsat , že jste ho přezkoušeli na prodejně a nešel , tím pádem běží třetí oprava stejného typu . Takto Tě ještě seperou , proč jsi ho nepřevzal , když Ti nahlásili , že je hotový .

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“