Kde je v přístrojovce Fiat Bravo 99r. uložen stav km?
Moderátor: Moderátoři
Kde je v přístrojovce Fiat Bravo 99r. uložen stav km?
Ahoj, chci si koupit do Brava jinou přístrojovku, vím že stav km je uložen v IO někde poblíž displeje budíků.
Na Fiat klubu psali, že stačí tenhle čip přehodit do druhé přístrojovky - potřeboval bych poradit, který z těch švábů to je.
NEC D78064BGF, NS TB9268F (viz foto) nebo je to v 68HC908AZ60, viz http://www.tradebit.com/filedetail.php/ ... ust-eeprom - to by byl problém, protože abych se dostal k druhý straně DPS, tak bych musel sundat ručičky a ty jdou prý strašně blbě, protože jsou nalisovaný.
Dík za radu,tip.
Na Fiat klubu psali, že stačí tenhle čip přehodit do druhé přístrojovky - potřeboval bych poradit, který z těch švábů to je.
NEC D78064BGF, NS TB9268F (viz foto) nebo je to v 68HC908AZ60, viz http://www.tradebit.com/filedetail.php/ ... ust-eeprom - to by byl problém, protože abych se dostal k druhý straně DPS, tak bych musel sundat ručičky a ty jdou prý strašně blbě, protože jsou nalisovaný.
Dík za radu,tip.
- frantajetel11
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 13 lis 2008, 01:00
- Bydliště: Kladno
Jenom k těm ručičkám - nejsou vyloženě nalisovaný. Je to osička zamáčklá v plastovym futru, který je v jednom kuse s ručkou. To futýrko je tak cca 1 cm dlouhý (možná i trochu víc) a ta osička tam je festovně, aby se nepootočila. Ale sundat to jde. Dáš si kousek měkkýho hadříku okolo ručky (abys nepoškrábal ciferník) a pak ručičku dvěma prstama podebereš a postupně vytahneš. To není nic složitýho. Mnohem větší pakárna je tam ty ručičky pak dát zpátky tak, aby ukazovaly správně...
A k těm švábum - palubek se určo dělá víc typů, podle motorizace, roku výroby, případně facelift atd... takže i kdybys ty šváby vyměnil bez poškození něčeho okolo, tak zdaleka nemusí bejt vyhráno
A k těm švábum - palubek se určo dělá víc typů, podle motorizace, roku výroby, případně facelift atd... takže i kdybys ty šváby vyměnil bez poškození něčeho okolo, tak zdaleka nemusí bejt vyhráno
- elmohomola1
- Příspěvky: 22
- Registrován: 09 úno 2009, 01:00
- Bydliště: Jihlava
Plný souhlas s Hillem,všechny ty kluby jsou plný chytrých radilů u kterých není nic problém a vše je strašně jednoduché,ale když dojde na jádro pudla,tak řeknou že jim to někdo udělal.Já osobně bych to řešil tak jako když se upravuje
stav Km na tacho.Asi bude nutno nakonfigurovat přístrojovku na ostatní věci.(ŘJ motoru,atd)A to budeš muset oslovit někoho v okolí kdo má k tomu potřebný hard a soft.A kdo to má ,tak si s tím pravděpod.poradí a bude chtít nějakou odměnu.
stav Km na tacho.Asi bude nutno nakonfigurovat přístrojovku na ostatní věci.(ŘJ motoru,atd)A to budeš muset oslovit někoho v okolí kdo má k tomu potřebný hard a soft.A kdo to má ,tak si s tím pravděpod.poradí a bude chtít nějakou odměnu.
Dík za tip. Motorizace (JTD 105) a facelift (rok 99 - 2001) sedí, to už mám zjištěný. Budíky jsou v podstatě úplně stejný, jenom chci vyměnit verzi s černými ciferníky za verzi s bílými ciferníky.frantajetel11 píše:Jenom k těm ručičkám - nejsou vyloženě nalisovaný. Je to osička zamáčklá v plastovym futru, který je v jednom kuse s ručkou. To futýrko je tak cca 1 cm dlouhý (možná i trochu víc) a ta osička tam je festovně, aby se nepootočila. Ale sundat to jde. Dáš si kousek měkkýho hadříku okolo ručky (abys nepoškrábal ciferník) a pak ručičku dvěma prstama podebereš a postupně vytahneš. To není nic složitýho. Mnohem větší pakárna je tam ty ručičky pak dát zpátky tak, aby ukazovaly správně...
A k těm švábum - palubek se určo dělá víc typů, podle motorizace, roku výroby, případně facelift atd... takže i kdybys ty šváby vyměnil bez poškození něčeho okolo, tak zdaleka nemusí bejt vyhráno
Pokud se mi podaří sundat ručičky, tak jenom vyměním fólii za bílou a nebudu muset řešit ten stav km.
To neje pravda napr je rozdiel medzi naftakom a benzinakom (napr kontrolka a zhavenia)i ked je možne že už to zjednotili. Dalšou vecou je softver v pristrojovke su pristrojovky bez palubneho počitaca a maju iny soft. alebo niesu osadene kontrolky a maju zasa iny soft.taz píše:Moje zkušenost z FAbie, palubovka je jeden typ pro všechny ale musí se v servise přeprogramovat pro danou výbavu auta. Bohužel mi odešla, vyhlásila error a auto KO
Dalšou vecou ako hovoriš je nakodovanie podla vybavy vozidla (ale len v ramci toho co povoli soft pristrojovky) možeš si nakodovať kontrolku otvoreneho kufru ale ked tam nieje zapojena a ovladana z uP tak maš smolu
No u staršich je to bežne že je použita externe eeprom, u novšich šifrovane udaje v eeprom, pripadne v uP s obsahom eeprom .... prepisanie len s zmazaním a nahrotim noveho.ZdenekHQ píše:Asi by ten výrobce byl blázen, kdyby tam dal externí EEPROM, aby se v tom mohl kdekdo vrtat.
Nevieš to inak vymeniť, lebo prehzdzovať čipy.... na to treba vybavenie.