Fiesta 1.1
Moderátor: Moderátoři
Fiesta 1.1
Mám fiestu 1.1 r.v.91. Zdálo se mi že běží ve zvýšených otáčkách jako na sytič. Změřil jsem si čidlo teploty vody a zjistil jsem že je špatné. Chtěl jsem ho proklemovat odporem ale nic mi to nedělá. Změřil jsem tedy přívod, na jednom drátu je 12V a druhý neukazuje nic (proti kostře a ani proti plusu). Ten druhý drát jde asi do řídící jednotky, ale nevím jak a kudy. Nesetkal jste se s tím už někdo?
To bude teplotní čidlo pro něco jiného (spínání sahary nebo pro budík v tachometru). To které ty potřebuješ vyzkoušet je teplotní čidlo chladicí kapaliny pro řídící jednotku a naměříš na něm na jednom pinu proti kostře 5V(při odpojeném čidle).
Vnitřní odpor čidla má být při 20°C 35 až 40 kiloohmů
při 100°C 1.9 až 2.5 kiloohmů
Vnitřní odpor čidla má být při 20°C 35 až 40 kiloohmů
při 100°C 1.9 až 2.5 kiloohmů
Nejsem si jistej...
Jakou to má přípravu směsi?
Klasickej karbec, jednobodovej vstřik, nebo čtyřboďák?
Jestli to bude stříkačka, tak termistor bejvá taky v karburaci.
Může to bejt taky něco úplně jinýho.
Jakou to má přípravu směsi?
Klasickej karbec, jednobodovej vstřik, nebo čtyřboďák?
Jestli to bude stříkačka, tak termistor bejvá taky v karburaci.
Může to bejt taky něco úplně jinýho.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Sakra Vrkouš, nechytej mě za slovo!
Vím, že to není pravej karbec, ale karburace, čili příprava směsi tam snad probíhá, né?
Měl jsem Fiestu 1.4i z r. '87 (nedoporučuju), tam to bude dost podobný.
Zkus, co dělá ovládací mechanismus toho sytiče.
Vím, že to není pravej karbec, ale karburace, čili příprava směsi tam snad probíhá, né?
Měl jsem Fiestu 1.4i z r. '87 (nedoporučuju), tam to bude dost podobný.
Zkus, co dělá ovládací mechanismus toho sytiče.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
No my mame Escorta, taky jednobod, ale 1.4 z 1991. Urvite to budes mit stejny jako my. Zadnej obtokovej ventil tam neni, je to reseny cervikem u skrtici klapky a ten ji nechava pootevrenou. A ze by se to samo hnulo ? To asi ne . . . Doporucuji navstivit www.fordfans.cz a jeho forum. Resi se tam problematika Escortu ale poradi ti i s Fiestou ! ![Number one :prst:](./images/smilies/icon_thumb.gif)
![Number one :prst:](./images/smilies/icon_thumb.gif)
Tak dobře, tak si to zopakujem, to teplotní čidlo má dva vodiče. Na jednom vodiči musí být při odpojeném čidle 5V (měřeno proti kostře) ,který vede na 7pin ř.j motoru.
Druhý vodič je společná kostra pro teplotní čidlo chladicí kapaliny, snímače teploty vzduchu, čidla tlaku nasávaného vzduchu a snímače polohy škrtící klapky , všechny vedou na 46pin řídící jednotky motoru.
Pokud tam vede 12V tak to
1. není teplotní čidlo pro řídící jednotku motoru
2. je chyba v elektrické instalaci
3. je vadná řídící jednotka motoru.
Pokud si změříš napětí na 7 pinu ř.j. motoru pak zjistíš kde je chyba...
Pravděpodobně najdeš na té ř.j. motoru označení EEC IV, je to označení vstřikování.
Druhý vodič je společná kostra pro teplotní čidlo chladicí kapaliny, snímače teploty vzduchu, čidla tlaku nasávaného vzduchu a snímače polohy škrtící klapky , všechny vedou na 46pin řídící jednotky motoru.
Pokud tam vede 12V tak to
1. není teplotní čidlo pro řídící jednotku motoru
2. je chyba v elektrické instalaci
3. je vadná řídící jednotka motoru.
Pokud si změříš napětí na 7 pinu ř.j. motoru pak zjistíš kde je chyba...
Pravděpodobně najdeš na té ř.j. motoru označení EEC IV, je to označení vstřikování.