Nazdar Lidičky... Můj Golfík lll Trucuje... Jel jsem si tak 120km/h A najednou mi spadly otáčky a motor úplně zdechl.. Zjistil jsem že mi neháže jiskru... Nejde mi šťáva z indukční cívky.... Nevíte čím by to mohlo být??Prosím poraďte.. Dost to spěchá
galjo píše:No to je na pováženie. Može byť vadná cievka, prerušovač, skrat na kondenzátore, poškodený prívod na indukčnú cievku .. a to treba postupne vylúčiť..
nenapadá nìkoho co by u Golfu III 1,8/55kW, mohlo zpùsobit následující závadu: pøi jízdì najednou zhasl motor, ale ruèièky rychlomìru i otáèkomìru zùstaly viset na hodnotách jako pøi jízdì, po vypnutí zapalování ruèièky na 0, ale nelze již nastartovat (netoèí ani startér)
Vzhledem k tomu, že golfík "trojka" už má v sobě poměrně dost elektroniky a s velkou pravděpodobností nejn diagnostiku OBD 1, ale taky CAN-bus pro transport údajů z motoru na palubní desku, bych nejdřív odpojil baterku a nechal ji aspoň půl hodiny odpojenou. Pak bych ji připojil - to vyresetuje ŘJ motoru a snad si dá říct a povolí natočit motor. Potom bych nejkratší cestou zamířil do servisu a nechal "napíchnout" na diagnostiku - vyčíst paměť závad, co se po*ralo...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Já bych si dovolil tvrdit, že u Golfa III je dnes už skoro zbytečné investovat do opravy. Jestli to není tvoje, ale nabízejí ti to s takovým problémem, tak utíkej pro něco jiného a jinam. To je totiž jen jedna z prvních závad, které se tam teď po rocích dobré funkce začnou projevovat. Možná se pletu, ale začne z toho být kasička na penízky.
Bezna zavada VW. Vedsinou vadna civka.Me se to osobne stalo,civku jsem vymenil za novou a ta odesla za tejden znova-reklamoval sem ji a po vymene za dalsi novou OK.
Jak vyzkouset jestli je to civka je na VW forech.
Jinak pokud pri toceni motorem bezi benzinovy cerpadlo Hall to neni.Eventuelne to byva hlavni rele ridici jednotky.
Pokud netoci ani starter tak to je na delsi dobu hledani-Kdyz zastartujes kontrolky normalne sviti nebo zhasnou?