GM electronic, chybějící položka, zkušenosti?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dArtagnan
Příspěvky: 38
Registrován: 20 bře 2011, 01:00

GM electronic, chybějící položka, zkušenosti?

#1 Příspěvek od dArtagnan »

Zdravím,
objednával jsem něco od zmíněného obchodu.

Z 25ti objednaných položek, jedna chybí. Už jsem v minulosti od nich objednával, ale ještě jsem se nikdy nesetkal konkrétně u tohoto obchodu s chybějící položkou. Ta chybějící položka je v hodnotě cca 65 kč a je normálně uvedená na faktuře která přišla se zásilkou.

Otázka směřuje hlavně na ty kteří mají zkušenosti konkrétně s tímto obchodem - jak to u nich funguje s dosíláním nekompletních objednávek? Mám se eventuelně připomínat o chybějící položku nebo to vyřizují bezproblémově a lze věřit formuli v mailu "V případě, že vám nebyla zakázka dodána kompletní ,
bude vám doposlána po doplnění zboží na sklad, bez nákladů na další přepravné ."

U údajů o počtu položek na jednotlivých skladech mají uvedeno, že jsou orientační. Objednáváno bylo ze skladu v Praze s dobírkou přes PPL.

Uživatelský avatar
jezevec
Hlavní moderátor
Hlavní moderátor
Příspěvky: 5414
Registrován: 13 čer 2004, 02:00
Bydliště: Břeclavsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od jezevec »

Pokud byla dodávka nekompletní, protože uvedenou položku neměli momentálně skladem, pošlou ji později bez poštovného.
Pokud ovšem některá položka chybí omylem pracovníka a byla vyúčtována, nemám zkušenost jak to řeší. Zatím se mi to nestalo.

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Habesan »

V tomhle obchodě si vždycky objednávky vyzvedávám osobně.
Jednou jsem dostal jeden kus, když na účtence a v objednávce byly dva. Nějakou dobu hledali kam to zaskladnili a pak jsem dostal i ten druhý.

Prostě jim napiš, jaký je stav.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
css
Příspěvky: 352
Registrován: 05 led 2011, 01:00
Bydliště: Karlovy Vary

#4 Příspěvek od css »

Z mé praxe coby jednoho z těch, kteří v GM zásilky připravovali a expedovali, se chybějící položka za 65Kč vůbec neřešila, okamžitě po obdržení reklamace se balila a tentýž den expedovala, samozřejmě k tíži GM.

Uvedená praxe platila v letech 2009-10, kdy jsem tam pracoval, jak je to dnes netuším, jelikož služeb svého bývalého zaměstnavatele prakticky nevyužívám :D ...

Uživatelský avatar
dArtagnan
Příspěvky: 38
Registrován: 20 bře 2011, 01:00

#5 Příspěvek od dArtagnan »

CSS

To jsem chtěl slyšet :wink: Navíc od bývalého zaměstnance, co víc si přát :)
Napsal jsem jim stručný a jasný mail s doklady které mi zaslalli (potvrzení objednávky+faktura) a uvidím jak to bude rychle hotové.

Jinak samozřejmě taky preferuju osobní odběr, ale jaksi jezdit z Litoměřic do Prahy by se nemuselo minimálně časově rentovat a jelikož je tu jen jeden obchod s takovou elektro drobotinou a podobným sortimentem - kam jsem po zmršeném obchodu poslal ČOI kvůli nevyplaceným penězům za vrácené zboží - tak radši udělám jednou za uherák souhrnou objednávku z některého on-line obchodu. Nehledě na to, že kolikrát i ty nejdrobnější položky jsou na kameném krámě i 3x dražší a prodavači nebývají nejbystřejší.

Uživatelský avatar
bastlir40
Příspěvky: 463
Registrován: 27 srp 2010, 02:00
Bydliště: Příbram

#6 Příspěvek od bastlir40 »

Měl jsem stejný problém, nedodali mi relé ale na faktuře bylo naúčtované. Zavolal jsem do GME a druhý den mi ho na vlastní náklady poslali PPL službou. Jen chtěli poslat mejlem sken faktury.
Zdraví vás Mirek

www.mojeelektro.xf.cz

Uživatelský avatar
milan222
Příspěvky: 1460
Registrován: 20 črc 2009, 02:00
Bydliště: trutnov

#7 Příspěvek od milan222 »

no tak to je ještě dobrý... mě šmejdi poslali v sáčku s kodem od vyvodové verze SMT verzi procesoru za 75kč. objednával jsem čtyri... na zabití...
to samé mi udělali s IR2153. no pak sem objednával DS1820 a to mi neposlali když byly skladem ale tak na faktuře nebyl. navíc v TME je o pulku lebvnější
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY

Uživatelský avatar
kulikus
Příspěvky: 2484
Registrován: 10 pro 2009, 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od kulikus »

Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.

Uživatelský avatar
milan222
Příspěvky: 1460
Registrován: 20 črc 2009, 02:00
Bydliště: trutnov

#9 Příspěvek od milan222 »

kulikus píše:Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.
v našem elektru mám dobré vztahy, nakoupil jsem jednu pojistku, ale naučtoval mi omylem celej šuplík (15 kusů) doma sem si všimnul a druhej den jsem dostal 14 pojistek... oni se hodí.
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY

Uživatelský avatar
pocitujlasku
Příspěvky: 1757
Registrován: 12 pro 2005, 01:00

#10 Příspěvek od pocitujlasku »

kulikus píše:Oobni nakup - tripolohovy posuvny prepinac jsem chtel jeden, zabalen byl jeden, na uctu byly 3 ks, tedy 50 Kc navic.
Mozno mali uvedenu cenu za jednu polohu,preto x3 :)
No vidis, a tak si sa bal

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od ZdenekHQ »

Pokud se to dá ověřit spočítáním položek v šuplíku a kontrolou stavu v počítači, nebývá reklamace problém.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
GeorgeB
Příspěvky: 1187
Registrován: 21 lis 2005, 01:00
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od GeorgeB »

Když už jsme u historek z obchodů, tak čím jsem se obohatil já bylo: v kamenném obchodě jsem kupoval dva LCD displeje 2x8. Dostal jsem dva balíčky v ESD obalu. Jenže v jednom obalu byly dva displeje :D Podruhé mi v balíku přišlo napočítaných 100 fastonů a vedle toho byl pytlíček se zbytkem asi 800ks. Asi jak odsypávali, tak i původní pytlík hodili do mého balíku. Poslední zkušenost, kdy "okradli" mě bylo, že jsme v místním obchodě koupil asi 50ks SMD tranzistorů. Paní to odstřihla z role, ale nevšimla si, že na začátku role nejsou součástky. Po tom co jsme jim donesl ukázat ten nerozdělanej pásek s prázdnejma kolonkama, tak mi dodali chybějící součástky :D

Uživatelský avatar
dArtagnan
Příspěvky: 38
Registrován: 20 bře 2011, 01:00

#13 Příspěvek od dArtagnan »

Tak to dopadlo hlačeji než jsem doufal a dokonce bez telefonování. Včera jsem napsal na mail ze kterýho mě posílali doklady, přibalil jsem doklad o objednávce + fakturu a dneska omluvná odpověď a info o okamžitém odeslání chybějící položky. Podle čísla na PPLku budu mít zítra doručeno.

Jinak nejblbější zkušenost jsem udělal v místním krámě kde snad jako v jediným u nás se dá sehnat taková elektro drobotina. Na jejich stránkách jsem vybral zboží. Přišlo info o objednávce a třetí den bylo připraveno k vyzvednutí na prodejně. Zběžně jsme to s prodavačkou zkontrolovali - zda není poškozeno - zaplatil jsem a odešel. Doma jsem začal rozbalovat a hned jsme si všiml, že jsem dostal sice stejnej typ zboží, ale jinej model. Ani sem to dál nerozbaloval. V práci jsem si zjistil pragrafy podle kterejch se dá do 14ti dnů při uzavření smlouvy prostředky elektronické komunikace zboží vrátit bez udání důvodu. Odnesl jsem nazpátek zboží v domění, že to bude ok. Prodavačka zalapala po dechu, zavolala vedoucího a majitele v jedné osobě a začalo naprosto nehorázný divadlo. Nakonec ze mě zkoušel udělat podvodníka a kdesicosi. Když jsem se dohodli na vrácení, řekl, že mě peníze do ruky nedá, že mě na to napíše dobrozdání a pošle na účet. A když jsem poslední den v termínu neměl peníze na účtu, ráčil jsem na něj poslat ČOIku. A ejhle, peníze dorazily hned po tom co mu zavolali. Od té doby raději navštěvuji jiné prodejny :lol:

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#14 Příspěvek od Andrea »

Pokud jsi to zboží převzal osobně na prodejně a tam ho zaplatil, tak nárok na vrácení do 14 dnů nemáš. Objednávka přes internet je jen objednávka, kupní smlouvu jsi uzavřel osobně tím převzetím a zaplacením.

Uživatelský avatar
dArtagnan
Příspěvky: 38
Registrován: 20 bře 2011, 01:00

#15 Příspěvek od dArtagnan »

No ať tak nebo onak - jelikož nebyl schopen mi to vyměnit za původně objednaný zboží a zavázal se k určitýmu datu mě převést peníze za vrácený zboží na účet (což neudělal) tak problém byl nakonec v tom vracení peněz a v tom jak se k tomu postavil...a i v tom jak se ke mě choval při osobním jednání - kdy na mě ječel, že sem si to stejně koupil jen abych to zkusil apod. To si myslím vcelku mohl odpustit.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“