Felicie teploměr
Moderátor: Moderátoři
Felicie teploměr
U felicie 1,6 lxi r.v.1996 nejde ukaztel teploty chladící kapaliny. Při zahřátém motoru je odpor čidla asi 3ohmy. Čidlo je pod plastovým deklem u vstřikovacího ventilu 1.- válce. Jde k němu jeden kablik černé barvy. Při zapnutí zapalování naměřím proti kostře 12V. Palivoměr jde i ostatní přístroje jsou v pořádku. Je chyba v palubovce, nebo někde jinde?
Cidlo je tvorene z termistora. Ked je motor studeny, tak ma cidlo velky odpor a tecie nim maly prud. Ak je motor teply tak ma maly odpor a tecie nim velky prud. Ked odpojis konektor z toho cidla a pri nastartovanom motore das konektor na kostru auta (motor, karoseria) a rucicka sa nepohne tak cidlo je dobre a musis skontrolovat kabelaz k palubovke. Ak sa pohne je vadne cidlo. Ostatne pristroje ti funguju? Pokial ano, tak je bud pokazeny budik alebo je zaseknuty.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..![PC šťoural :pc:](./images/smilies/icon_ist1.gif)
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
![PC šťoural :pc:](./images/smilies/icon_ist1.gif)
![Potlesk :aplause:](./images/smilies/icon_icon_applause.gif)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
Pokud jsi měřil odpor správného čidla, tak je hyn, protože hodnoty asi 99% teplotních čidel, které se běžně používají je v rozmezí 200 ohm až 3000ohm. Jinak ten měřák musí při zkratu čidla hnout ručičkou, jinak je fakt auva nebo zaseklý. Jinak jsem už u Feldy spravoval i prasklý tišťák u kontrolek a budíků. Na závadu příjdeš vylučovací metodou.