Kompresor Danfoss BD35F na 12/24V
Moderátor: Moderátoři
Kompresor Danfoss BD35F na 12/24V
Nemůžu zde najít nic ohledně kompresoru Danfoss BD35F, nevíte někdo, jaký typ motoru je uvnitř a na jaké napětí? Po zapnutí motor cukne a to je vše - jen 3x blikne červená LED - dle manuálu mechanická chyba v rotoru. Z elektroniky vedou dovnitř motoru 3 černé vodiče, ale na štítku je DC 12/24V. Je to lednička z kamionu. Lednička údajně přestala fungovat po zvednutí kabiny, potom byla na kontrole media a to je OK. Takže něco v elektrice?
Já jsem našel jen přerušeny kapacity, ale po výměně žádná změna.
dík za radu
Já jsem našel jen přerušeny kapacity, ale po výměně žádná změna.
dík za radu
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Hoši, zapomeňte na uhlíky. Je to buď asynchronní motor na malé napětí, měnič zde supluje i proudové relé, nebo nějaký ten elektronicky komutovaný motor. (u těch chladících pultů ve vagónech byl buď měnič na 230V, nebo byl kompresor přímo na 24V a frekvenční generátor byl přímo na svorkovnici)
edit:
něco je tady:
http://www.danfoss.com/NR/rdonlyres/DE2 ... 005_cz.pdf
třeba si kompresor "lokl" oleje a ten brání rozběhu..
edit:
něco je tady:
http://www.danfoss.com/NR/rdonlyres/DE2 ... 005_cz.pdf
třeba si kompresor "lokl" oleje a ten brání rozběhu..
jak
to myslíš lokl oleje,ten olej je ve skříni kompresoru stále,kdyby nebyl tak se zadře při provozu je unášen s chladivem v okruhu.jestli cukne a vypne tak to opravdu asi dělá ten klixon,zkusit ho vyřadit jestli se kompresor rozběhne na tvrdo,ale tady to bude asi problém je tady elektrtonický rozběhový relé i ten klixon
to myslíš lokl oleje,ten olej je ve skříni kompresoru stále,kdyby nebyl tak se zadře při provozu je unášen s chladivem v okruhu.jestli cukne a vypne tak to opravdu asi dělá ten klixon,zkusit ho vyřadit jestli se kompresor rozběhne na tvrdo,ale tady to bude asi problém je tady elektrtonický rozběhový relé i ten klixon