Plazma Panasonic TX-P50G30E, vypálené okraje akoby 4:3
Moderátor: Moderátoři
Plazma Panasonic TX-P50G30E, vypálené okraje akoby 4:3
Je toto normálne,alebo je to vada?Známy má tento TV 2 mesiace a po bokoch má už vypálené okraje akoby z formátu 4:3.Pritom Tv beží normálne aj na 16:9 ako kedy.Nejdú na ňom, nejaké statické reklamy atď.Má ho v obývačke.Ide mu o to,že ho nechcú uznať ako reklamáciu.
- Přílohy
-
- DSC01021.JPG
- (90.44 KiB) Staženo 76 x
-
- DSC01027.JPG
- (67.27 KiB) Staženo 75 x
-
- DSC01020.JPG
- (76.79 KiB) Staženo 109 x
Naposledy upravil(a) Onkyo dne 15 bře 2012, 15:28, celkem upraveno 1 x.
Vzhledem k tomu, že vypalování je cca 10 let stará pohádka, tak pokud to nějaký kus udělá, tak je evidentně vadný (špatně seřízený z výroby).
Kdyžtak ať tam nechá chvíli proběhnout zrnění z analogu.
Kdyžtak ať tam nechá chvíli proběhnout zrnění z analogu.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Skusal si tam uz iny vstup signalu pripojit ci to bude aj tam ?Aspon PC/Notebook s HDMI vystupom alebo nieco co tam pusti kvalitny obraz .
A servis to zamietol s akym vyjadrenim ??
Ak servis napisal ze je to vypalene nespravnym pouzivanim alebo chybou zakaznika tak to treba vratit predajcovi ktory je zo zakona povinny vyhotovit znalecky posudok na VLASTNE naklady, znalec predpokladam napise ze je to kravina a ak sa nieco vypali po dvoch mesiacoch tak je to vyrobna vada. Samozrejme plynie 30 dnova doba na vybavenie reklamacie odo dna odovzdania predajcovi a reklamaciu môze ukoncit len dvomi cestami, opravou vyrobku/vymenou za novy kus, alebo zamietnutim reklamacie so znaleckym posudkom v ktorom bude potvrdene ze poskodenie spôsobil uzivatel .
Ak to servis uz raz zamietol tak viac snim nekomunikuj a treba to vratit tam kde sa to kupilo - predajca ma viac moznosti na riesenie ako samotny zakaznik a zakaznik ma proti predajcovi lepsie "zbrane" ako proti servisu .
A servis to zamietol s akym vyjadrenim ??
Ak servis napisal ze je to vypalene nespravnym pouzivanim alebo chybou zakaznika tak to treba vratit predajcovi ktory je zo zakona povinny vyhotovit znalecky posudok na VLASTNE naklady, znalec predpokladam napise ze je to kravina a ak sa nieco vypali po dvoch mesiacoch tak je to vyrobna vada. Samozrejme plynie 30 dnova doba na vybavenie reklamacie odo dna odovzdania predajcovi a reklamaciu môze ukoncit len dvomi cestami, opravou vyrobku/vymenou za novy kus, alebo zamietnutim reklamacie so znaleckym posudkom v ktorom bude potvrdene ze poskodenie spôsobil uzivatel .
Ak to servis uz raz zamietol tak viac snim nekomunikuj a treba to vratit tam kde sa to kupilo - predajca ma viac moznosti na riesenie ako samotny zakaznik a zakaznik ma proti predajcovi lepsie "zbrane" ako proti servisu .
Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Nebudu se účastnit dalšího flame na téma plazma. Pokud by snad někoho zajímalo, co si myslím o spotřebě elektrické energie v televizorech, rád mu to pošlu přes SZ.
Obávám se, že ke zobrazení počitadla provozních hodin je potřeba vstoupit do Servisního menu, což samo o sobě může někdo brát jako porušení záruky.
V obchodech nemívají ve zvyku pouštět 4:3 jako letterbox.
Nemyslím, že by na tom byl Panasonic s kvalitou hůř než Samsung nebo LG/Philips. Těžko můžeme bědovat nad kvalitou plazem značky Sony, když žádné nevyrábí.
Obávám se, že ke zobrazení počitadla provozních hodin je potřeba vstoupit do Servisního menu, což samo o sobě může někdo brát jako porušení záruky.
V obchodech nemívají ve zvyku pouštět 4:3 jako letterbox.
Nemyslím, že by na tom byl Panasonic s kvalitou hůř než Samsung nebo LG/Philips. Těžko můžeme bědovat nad kvalitou plazem značky Sony, když žádné nevyrábí.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Tým skôr to treba vrátit predajcovi nech si to riesi so servisom a ked to servis zamietne, tak na vlastne naklady .kasa píše:To není žádná výrobní vada, ale televize, která alespoň rok hrála na prodejně s obrazem ve formátu 4:3. Co počítadlo provozních hodin?
Zakaznika to vlastne vobec nemusi zaujimat, predajca ma 30 dni na vyriesenie reklamacie a zamietnut to nemoze bez znaleckeho posudku .
Doing service for those who do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .
Notes : ThinkPad T420 + ThinkPad X220 .
We make the tools, you make them do .