VARI prevodovka asi 15 rocna ma 1,2,pojazd rychlo ako 3a R
Moderátor: Moderátoři
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
VARI prevodovka asi 15 rocna ma 1,2,pojazd rychlo ako 3a R
Neviem typ ,lebo som nenasiel od nej doklady.podla tych rychlosti je to zrejme o aku ide.Ma zboku aj taky vytahovaci kolik, na zmenu prevodov.Potrebujem ju rozobrat a vymenit v nej suc.blbnu rychlosti.Este by som vas poprosil komplet servisny manual k motoru a zapalovania, keby som niekedy potreboval.Ja mam motor iba TERA spod ruky ,zatial som menil iba par krat po vybruse piest,valec,kruzky(vcera len kruzky, lebo vybrusove veci budu az za tyzden,a za 27Euri)aj manual TERA by som zobral, ak by nebol problem.Vopred diky,vdaka.Nema niekto zo slov.nablizku nepotrebny VARI motor(najlepsie pokazeny) za drevo.?
Ak niekto by chcel vybrusove veci do roznej techniky zo slov.je tu na blizkosti na to chlapik ,roky to robi dobre,POMOZEM vam.
Ak niekto by chcel vybrusove veci do roznej techniky zo slov.je tu na blizkosti na to chlapik ,roky to robi dobre,POMOZEM vam.
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 31 bře 2012, 16:05, celkem upraveno 2 x.
http://cs.agro-club.net/inzerat/vari-ho ... 0-sa-k-511
Zdravím,myslím,že převodovka měla jen 2.rychlosti vpřed a jednu vzad. Ten odkaz je jen pomoc s názvem typu převodovky.
Zdravím,myslím,že převodovka měla jen 2.rychlosti vpřed a jednu vzad. Ten odkaz je jen pomoc s názvem typu převodovky.
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
k Vari existuje prevodovka s radenim 3-R-0-1-2. Vytahovaci kolik odblokuje alebo zablokuje radenie 2 a 3. Je to preto, aby si pri orani mal ulahcene radenie. Vtedy potrebujes len R-0-1. Prevodovy stupen 3 je oznaceny ako P.
Manual k prevodovke
Manual k prevodovke
Kód: Vybrat vše
http://www.vari.cz/res/data/012/001575.pdf
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
Altan a creativko ,velmi pekne dakujem,pomohli ste mi moc!Ano ,ten kolik je nato co pises pre vacsi vykon pri orani,tahani!
ESTE som na" nasetraktory" nemal cas hladat ten VARI a TERA motor manual,tak az neskor.Keby niekto to vedel kde to je ,dal by to sem,velmi by mi to pomohlo,zase nestiham.Velka vdaka vopred.
ESTE som na" nasetraktory" nemal cas hladat ten VARI a TERA motor manual,tak az neskor.Keby niekto to vedel kde to je ,dal by to sem,velmi by mi to pomohlo,zase nestiham.Velka vdaka vopred.
Tyhle manuály by se ti mohly hodit:
http://www.divissuffolk.cz/transfer/
Autorem scanu jsem já. Na foru nasetraktory jsou odkazy na tohle. Manuál k převodovce T-20 je na tu starší verzi (2-1-0-R).
http://www.divissuffolk.cz/transfer/
Autorem scanu jsem já. Na foru nasetraktory jsou odkazy na tohle. Manuál k převodovce T-20 je na tu starší verzi (2-1-0-R).
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
Ale no tak. Číst už umíš? A díval jsi se do toho PDF, začínající MJ-5? (MJ znamená Motorová Jednotka) Je to manuál k 2taktnímu motoru Jikov. Je to ale prostě pitomej dvoutakt. Až na pár konstrukčních vad (které v manuálu nejsou popsány) o tom není moc co psát.tiktak1953 píše:luky aj tebe moc krat diky,taku staru T20 chcem zohnat ,lebo som si urobil vlecku a nemusim potom zhadzovat kolesa z prevodovky.
Este keby niekto nasiel tem manual na motor Tera Vari.
Zdravím.
Prosím _luky_ o info,o jaké vady konkrétně by mělo jít? Podle mého soukromého soudu ten motorek je povedenej. Měli ho u obce přes 20.let a na pár drobností šlapal jak hutě. (celý traktůrek)Je pravda,že se již objevují torza motorů v kovošrotě,ale to asi z důvodu náhrady 4.taktem. Za dobu co jsem mohl Teru využít mě nezklamal. (kde je odkaz na ty vady?)
Prosím _luky_ o info,o jaké vady konkrétně by mělo jít? Podle mého soukromého soudu ten motorek je povedenej. Měli ho u obce přes 20.let a na pár drobností šlapal jak hutě. (celý traktůrek)Je pravda,že se již objevují torza motorů v kovošrotě,ale to asi z důvodu náhrady 4.taktem. Za dobu co jsem mohl Teru využít mě nezklamal. (kde je odkaz na ty vady?)
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
Luky prepac,problem je ten, ze som cely den v zahrade,sadim ,upravujem zem,idem stavat taku kolnu(stodolu)na vsetki veci ktore pouzival v zahradke,lebo doposial som to mal iba zakryte pod foliov.Ty to asi nepochopis co tu je roboty,staci ked ti poviem ze mam do sto broskvi,vinohrad,budem mat 200 rajcat,200 paprik,atd..!Pri PC ked som niekedy v noci, rano pozriem postu a to je tak asi vsetk.DIKY TI VAM ZA POMOC.Ked sa tu u mna hocikto stavite, uvidite.Aj pisem rychlo ,tak su tam urcite chyby. Diky,cavte every body.
Už jsem to psal kdysi na nasetraktory, tak na co si zrovna vzpomenu:
- startování - po nekonečných opravách vyhozeno a nahrazeno prostě šňůrou s uzlíkem na konci, co se vždycky namotá na unašeč
- karburátor - osička se po čase vymačká a vyměnit ji je práce pro hodináře
- plechová nádrž - rez ucpává všechno a navíc pořád tekla. Plastová se zas nemá ráda s horkým vzduchem u výfuku.
- omezovač otáček - jakmile to nasaje trávu, zablokuje to tu klapku
- plechový obal na cívku - je třeba hned sundat. s ním ten motor prostě blbne
- sundavání motoru - ani na jedné ze 4 typů nádrží není nic, za co by se ten motor dal rukama chytit.
Přes to všechno si myslím, že je to lepší než 4takt. Ten doma člověk neopraví, do svahu s tím nesmí...
- startování - po nekonečných opravách vyhozeno a nahrazeno prostě šňůrou s uzlíkem na konci, co se vždycky namotá na unašeč
- karburátor - osička se po čase vymačká a vyměnit ji je práce pro hodináře
- plechová nádrž - rez ucpává všechno a navíc pořád tekla. Plastová se zas nemá ráda s horkým vzduchem u výfuku.
- omezovač otáček - jakmile to nasaje trávu, zablokuje to tu klapku
- plechový obal na cívku - je třeba hned sundat. s ním ten motor prostě blbne
- sundavání motoru - ani na jedné ze 4 typů nádrží není nic, za co by se ten motor dal rukama chytit.
Přes to všechno si myslím, že je to lepší než 4takt. Ten doma člověk neopraví, do svahu s tím nesmí...
Jo _luky_ to stačí. Máš asi pravdu. Ten uzel na šňůře (někdy i prádelní) je dobrá věc Jinak na tu fabriku kde to kompletujou koukám přes pole.Nevím jak je to s mazáním u 4t. Hondy ve svahu,ale 4t.křovinořezy to prý maj vyřešený a polohování jim nevadí.Jestli kecali tak kecám taky.víc jsem to nezkoumal. Děkuju za odpověď.
- tiktak1953
- Příspěvky: 3302
- Registrován: 11 říj 2010, 02:00
- Bydliště: SK
luky,ja si Teru robim vsetko,len som chcel mat manual napr.na nazov suciastky,atd.Ked je uz vybita diera osky karburatora ,prefrezujem ju na priemer 7.mm a osku si vyrobim druhu priemeru samo ze 7-ku.Nic to neni ,kde ide okruhla klapka vyvrtam na konci dieru, a pokracujem presne lupienkovov pilkov do konca.Potom musi byt presne uhol tejto dlhej drazky(klapky) z dorazovym kolikom.Vnutorny zavit na konci osky zvadnut dokazete mnohi,skrutku strede klapky som si z druhej upravil v hod.sustruhu,este pri zavite tiez presne pod uhlom odbrusit pilnikom na packu z dvoch stran.Necudujte sa mi, ja vsetko co sa da si opravujem,nekupujem.Doporucujem vam ,ja mam na oske sitica napnutu pruzinu o okruhlu pruzinu co vracia plyn.lenko a nyvabija to tu osku tak rychlo!Tiez mi dal sused piest, ktory mal dorazove koliky kruzkov znicene ale piest pekny,tak som koliky zrovnal z drazkov pre kruzok,vyvrtal druhe diery a narazil koliky.Ak by bol ku tomuto dotaz,nieco by van mesedelo,odpoviem lebo naozaj to tak robim.Robil som uz aj komplet membranu do Homelitky co uz je fuska dobra vyrobit osku ,vyrezat pogumovanu latku ci ako sa to vola,atd!