Má 406 (tipnul bych 2.1 TD) . Čidlo určitě nebude jedno ,ale zvlášt pro ŘJ motoru,budíky a
ŘJ chlazení . Jsou na výstupu z hlavy . Pokud se přehřívá bez klimatizace nejprve
bych zkontroloval toto čidlo. Pokud je zaplá klima tak je to opravdu velký odpor a s tím
nic neuděláš (ale za to může kompresor klimatizace). U 405 a XM -ka běží motory
na 1.stupeň do série a pak paralelně.
Riadenie otacok DC ventilatora s velkym odberom
Moderátor: Moderátoři
Když na to koukám tak je to zapojený u Peugeotů pořád stejně, při nižší teplotě jsou motory spojený do serie (1 stupeň) při vyšší teplotě jsou spojený přes relátka paralelně ( 2 stupeň). pokud chceš aby ti spínaly dřív tak vřaď potenciometr do serie s čidlem co máš na matoru a najdi si teplotu, při který chceš aby to spínalo. Čidlo na motoru se vzrůstající teplotou zvyšuje svuj odpor, takže stačí ošálit o trošku řídící jednotku a ona sepne sahary. Mám to tak na P 405 i 605 a chodí to v pohodě ( u obou je klima).
a budiky Ti potom co ukazuju?Freedy píše:Když na to koukám tak je to zapojený u Peugeotů pořád stejně, při nižší teplotě jsou motory spojený do serie (1 stupeň) při vyšší teplotě jsou spojený přes relátka paralelně ( 2 stupeň). pokud chceš aby ti spínaly dřív tak vřaď potenciometr do serie s čidlem co máš na matoru a najdi si teplotu, při který chceš aby to spínalo. Čidlo na motoru se vzrůstající teplotou zvyšuje svuj odpor, takže stačí ošálit o trošku řídící jednotku a ona sepne sahary. Mám to tak na P 405 i 605 a chodí to v pohodě ( u obou je klima).