Riadenie otacok DC ventilatora s velkym odberom

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
tichacek
Příspěvky: 36
Registrován: 25 pro 2006, 01:00

#31 Příspěvek od tichacek »

Má 406 (tipnul bych 2.1 TD) . Čidlo určitě nebude jedno ,ale zvlášt pro ŘJ motoru,budíky a
ŘJ chlazení . Jsou na výstupu z hlavy . Pokud se přehřívá bez klimatizace nejprve
bych zkontroloval toto čidlo. Pokud je zaplá klima tak je to opravdu velký odpor a s tím
nic neuděláš (ale za to může kompresor klimatizace). U 405 a XM -ka běží motory
na 1.stupeň do série a pak paralelně.

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#32 Příspěvek od Freedy »

Když na to koukám tak je to zapojený u Peugeotů pořád stejně, při nižší teplotě jsou motory spojený do serie (1 stupeň) při vyšší teplotě jsou spojený přes relátka paralelně ( 2 stupeň). pokud chceš aby ti spínaly dřív tak vřaď potenciometr do serie s čidlem co máš na matoru a najdi si teplotu, při který chceš aby to spínalo. Čidlo na motoru se vzrůstající teplotou zvyšuje svuj odpor, takže stačí ošálit o trošku řídící jednotku a ona sepne sahary. Mám to tak na P 405 i 605 a chodí to v pohodě ( u obou je klima).

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#33 Příspěvek od TAKJAN »

Co zkusit řešit důvod ohřívání? Každý motor v OK stavu (+příslušenství) se musí uchladit. Co vyčistit chladiče?

Uživatelský avatar
Cerim
Příspěvky: 28
Registrován: 12 říj 2011, 02:00
Bydliště: Trenčín, SR

#34 Příspěvek od Cerim »

Freedy píše:Když na to koukám tak je to zapojený u Peugeotů pořád stejně, při nižší teplotě jsou motory spojený do serie (1 stupeň) při vyšší teplotě jsou spojený přes relátka paralelně ( 2 stupeň). pokud chceš aby ti spínaly dřív tak vřaď potenciometr do serie s čidlem co máš na matoru a najdi si teplotu, při který chceš aby to spínalo. Čidlo na motoru se vzrůstající teplotou zvyšuje svuj odpor, takže stačí ošálit o trošku řídící jednotku a ona sepne sahary. Mám to tak na P 405 i 605 a chodí to v pohodě ( u obou je klima).
a budiky Ti potom co ukazuju?

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#35 Příspěvek od Freedy »

Pro budíky je tam jiný čidlo, tohle čidlo je pro sahary. Má dva vývody a když máš nastartováno a odpojíš tohle čidlo tak se po chvilce spustěj sahary naplno.

Odpovědět

Zpět na „Řešení problémů s různými konstrukcemi“