Slovní spojení "...zkvalitnit poskytování služeb... " mě už upřímně sere, je to univerzální odpověď na cokoliv a kdykoliv.
Co se týká vytvoření vlastní skupiny a možné setřídění programů pouze tam je oblíbený "hack" i u takových výrobců, jako je třeba Panasonic. Je to prostě nová doba...
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Digi TV byla sračka od samého počátku a přišli sem s cílem nabízet low-cost službu. Když přejdu jejich komunikativní a servisní "vstřícnost" vůdči svým zákazníkům a jejich mizerný datový tok, je tohle další z důvodů, proč by se na ně měl každý už dávno vys*rat (z vysoka). Pak odtáhnou, anebo svůj přístup změní. No nic, pro východoevropskou lůzu a stále rozrůstající se populaci indoevropanů je to asi dobré dost..
Provozovatel údajně nevylučuje, že v budoucnu bude vydán nový software, který opět změní chování přístroje a divák si bude moci programy seřadit podle gusta jako tomu bylo dříve.
To je asi tak, jako když Komerční banka v poslední verzi Expresní linky plus má bug a když jsem je na to upozornil, poděkovali s tím, že oprava bude na podzim, přitom je to asi překlep někde v jednom řádku kódu.
Zajímavý je, že ten obecný vývoj nekonverguje ke spokojenosti, ale spíš diverguje někam do p.dele .
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]