CAR 300
Moderátor: Moderátoři
jo mail :-)
Nevím ještě jak to tady chodí můj mail je mpete@seznam.cz, oplátkou mohu taky ledacos poskytnou ze své praxe dík
Pete
Pete
je to na tomto webu
řada 300 tu přímo není, ale jde o ISO konektor a zapojení 200, 400 a 600 najdeš na http://www.ebastlirna.cz/modules.php?na ... le&sid=yyy, kde yyy nahradíš trojčíslím 134, 157 nebo 161. Tam všude jsou popsané konektory ISO pro Oply a rádia Grundig.
Jěště Opel
Dík za informace, ale to jsou zapojení konektorů rádií a já od toho CAR300 zapojení mám ale nemám zapojení konektoru externího panelu kterej je na palubní desce, jeden panel jsem sehnal a chci ho používat v dílně když dělám tyhle rádia bez auta a nechce se mi ho rozebírat a bádat
Pete
Pete
všechno je tady
v databázi schémat tady si zadej v autorádiích hledání "opel". Mezi nimi je Blaupunkt Opel Car 300, je ve formátu pdf a na straně 4 je zapojení konektoru panelu i potenciometrů
Ještě opel
No tam to právě není, to schéma mám taky, tam je front panel rádia, potenciometrů a výstupní konektor ale externí panel tam není. Panel na kterém se zobrazují hodiny, naladěný kmitočet nebo stanice a teplota, ten prostě nemůžu sehnat.
Pete
Pete
opel car 300
Cau.
To je zapojeni pro displej Siemens,5WK7 391,90 434 122.
Ten nema jeste teplotu,ostatni si myslim melo sedet.
Konektor 12 pin.
1 - +12V(30) pin 4,6,7 na A konektoru
3 - GND pin 8 na A
5 - +12V(15/54) pin 4,6,7 na A
8 - spin.+12V pin 5 na A
9 - SCL pin 2 na C konektoru
10 - MRQ pin 4 na C
11 - SDA pin 1 na C
Otas.
To je zapojeni pro displej Siemens,5WK7 391,90 434 122.
Ten nema jeste teplotu,ostatni si myslim melo sedet.
Konektor 12 pin.
1 - +12V(30) pin 4,6,7 na A konektoru
3 - GND pin 8 na A
5 - +12V(15/54) pin 4,6,7 na A
8 - spin.+12V pin 5 na A
9 - SCL pin 2 na C konektoru
10 - MRQ pin 4 na C
11 - SDA pin 1 na C
Otas.
mám tu opel astra, a z něj sem odmontoval displej 5WK7391 a autorádio SC 202.
když uštípnu ten svazek co se dělí na kabl do rádia a kabl do displeje, tak co se stane? (jestli to má vliv třeba na počítač)
do rádia mi vedou jen čtyři dráty, a asi šest jich vede někam pod volant.
otas uvádí tři codiče. klíček baterka a kostra. no ale mě jicxh vede o něco víc. k čemu jsou ty tři co tam vedou "na víc"?
když uštípnu ten svazek co se dělí na kabl do rádia a kabl do displeje, tak co se stane? (jestli to má vliv třeba na počítač)
do rádia mi vedou jen čtyři dráty, a asi šest jich vede někam pod volant.
otas uvádí tři codiče. klíček baterka a kostra. no ale mě jicxh vede o něco víc. k čemu jsou ty tři co tam vedou "na víc"?
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
koukl jsem do origo manuálu k autu co je (kupodivu) ještě v kastlíku. osazoval se tam nejspíš modernější panel, kterej fungoval jako palubní počítač a na páčce ostřikovačů měl dvě tlačítka.TAKJAN píše:Data, bus?
no uštípl jsem to, protože jsem použil "selský rozum" když mi někdo ukradne z auta rádio a panel, tak pokud to je nor,mální auto, tak to přeci musí odjet
bez elektronek se neobejdu!
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
muj lampovej zesik: http://www.youtube.com/watch?v=KxOvbN_5xiY
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Možná už jdu s křížkem po funuse, ale tady máš zapojení rádia Car 300 a na něj navazující TID (linie 4243-4245), na konektoru TIDu piny 10, 11 a 12 - na radiu CAR300 piny 17, 18 a 22.
- Přílohy
-
- TID Opel Astra G.JPG
- (103.66 KiB) Staženo 126 x
-
- Rádio CAR 300.JPG
- (82.67 KiB) Staženo 160 x