Digitální fotoaparát
Moderátor: Moderátoři
Digitální fotoaparát
Dobrý den, přeji všem bastlířům,Za zprávu děkuji . Zdenek
Naposledy upravil(a) radios dne 07 led 2007, 01:50, celkem upraveno 2 x.
Panasonic je japonská firma, která tě samozřejmě (pokud se s tebou vůbec bude bavit) odkáže na značkový servis. Totéž asi i v případě, když budeš chtít technickou dokumentaci. Laicky tam asi není moc k opravování.
Reklamace je sice možná, ale jak je to v případě internetového bazoše...
Obávám se, že jsi získal pěknou hračku na rozebrání. Nanejvýš snad zkusit sehnat jiného majitele DMC LS2, kterému zas třeba upadl objektiv
tahle doba konzumu moc opravování spotřebního zboží nepřeje, to vidíš už z té ceny za pouhé zjištění závady. Řekl bych že se vyplatí kupovat jen velmi levné nebo velmi drahé výrobky a to v co nejserióznějším obchodě.
Reklamace je sice možná, ale jak je to v případě internetového bazoše...
Obávám se, že jsi získal pěknou hračku na rozebrání. Nanejvýš snad zkusit sehnat jiného majitele DMC LS2, kterému zas třeba upadl objektiv
tahle doba konzumu moc opravování spotřebního zboží nepřeje, to vidíš už z té ceny za pouhé zjištění závady. Řekl bych že se vyplatí kupovat jen velmi levné nebo velmi drahé výrobky a to v co nejserióznějším obchodě.
to je hezké, ale představ si, že jsi prodávající. Co když tam zákazník narval jiné baterie opačně, nebo připojil kdovíjaký externí zdroj. Prodavači se do uznání reklamace moc nepohrnou. To je druhá strana mince. Uznávat všechny reklamace se vyplatí jen velkému prodejci a to jen z marketingových důvodů.
digi. foto.
Máš pravdu, zřejmě jsem naletěl, nejvíce mně na tom sere to, že jsem nudělal nic, co by poškodilo tento fotoaparát, radoval jsem se z něj jako malý kluk, jsem dva roky invalidní důchodce po amputaci nohy a jak jsem psal, chtěl jsem si udělat radost, z uspořených peněz. Děkuji všem za příspěvky Zdenek. Já se přeze všechny pochybnosti pokusím napsat přímo výrobci - poraďte kde a jak, zbytek budu zkoušet .Díky.
http://www.panasonic.cz/servis_login.aspx
kontaktovat přímo výrobce se ti asi nepodaří, jednak výrobce je u takového kolosa nedefinovatelný, jednak mají přímo na webu direktivy, že tazatel má kontaktovat příslušné národní zastoupení (a to ho pak obvykle odkáže na autorizovaný servis).
Tak funguje globální společnost.
http://panasonic.net/index.html
kontaktovat přímo výrobce se ti asi nepodaří, jednak výrobce je u takového kolosa nedefinovatelný, jednak mají přímo na webu direktivy, že tazatel má kontaktovat příslušné národní zastoupení (a to ho pak obvykle odkáže na autorizovaný servis).
Tak funguje globální společnost.
http://panasonic.net/index.html
Hlavně si z toho vem ponaučení na příště! A s věcmi, který by ještě měly být v záruce chtěj vždycky záručák!!
A jinak nevím, kde jsi to kupoval, ale pro příště doporučuju bazary něco jako je aukro, ikup... protože tam, jsou lidi ověření a taky dostávají za každou prodanou věc komentář ve kterém je informace o jejich transakci. Takže tam je šance, že narazíš na podobný podvodníčky mizivá.
Jinak držím palce ať ti to výjde a nakonec ať máš radost nejen z nového foťáku, ale taky z toho, že sis ho opravil!
A jinak nevím, kde jsi to kupoval, ale pro příště doporučuju bazary něco jako je aukro, ikup... protože tam, jsou lidi ověření a taky dostávají za každou prodanou věc komentář ve kterém je informace o jejich transakci. Takže tam je šance, že narazíš na podobný podvodníčky mizivá.
Jinak držím palce ať ti to výjde a nakonec ať máš radost nejen z nového foťáku, ale taky z toho, že sis ho opravil!
digi.fotoaparát
Dobrý den.
Koupil jsem ho v AUKRU, prodejce se mi vysmál a napsal, že s tím nic neudělám protože mi neposlal žáden účet atd a k tomu všemu mi nezapomněl vynadat do 🤐. Z toho vyplývá, že o této záležitosti dobře věděl. Říkáš komentář, nevím jak mu poslat negativní hodnocení. Transakce byla ukončena. Zdenek
Koupil jsem ho v AUKRU, prodejce se mi vysmál a napsal, že s tím nic neudělám protože mi neposlal žáden účet atd a k tomu všemu mi nezapomněl vynadat do 🤐. Z toho vyplývá, že o této záležitosti dobře věděl. Říkáš komentář, nevím jak mu poslat negativní hodnocení. Transakce byla ukončena. Zdenek
Po pravdě, není mi vůbec jasné a nezdá se mi pravděpodobné, aby foťák nějakou dobu fungoval a pak zase bez jakýchkoliv vlivů nefungoval. Ani to, jak by ho lstivý prodejce naaranžoval, aby fungoval chvíli. nenapadá mě žádný princip jak by se toho dalo dosáhnout u přístroje tohoto druhu. Digitální foťák podle mě odejde buď přepětím, přepólováním (to by ale mohlo být ošetřeno zapojením), snad i statickou elektřinou do USB atd (zažil jsem zničený foťák COM konektorem, aniž by bylo jasné proč), mechanickým poškozením - pádem, nebo nakonec nějakou skrytou interní vadou elektroniky jako teplotní závislost, studeňák, mechanický kontakt. Taková závada by se ale objevovala a zase mizela. Foťáků jsem moc nerozebral, přestává to být amatérsky nejen opravitelné ale už i rozmontovatelné. Nehledě na to co tomu říkají oči
Skus to rozobrat a pozriet od napajania - nejaky kontakt, studenak a pod. Este ma napada, ze mohol byt utopeny...
Rozoberal som Canon A60 (a aj uspesne opravil - zaseknuty objektiv) - treba si kreslit (najlepsie fotit druhym fotakom) umiestnenie kazdej skrutky. Po prvom zlozeni mi totiz ostali 4 navyse, tak som to zase rozobral a po dalsom zlozeni uz ostala len jedna
Rozoberal som Canon A60 (a aj uspesne opravil - zaseknuty objektiv) - treba si kreslit (najlepsie fotit druhym fotakom) umiestnenie kazdej skrutky. Po prvom zlozeni mi totiz ostali 4 navyse, tak som to zase rozobral a po dalsom zlozeni uz ostala len jedna
To je hluboká a trvalá pravda, rozebral jsem tiskárnu HP 1100c, zůstalo mi asi 5 šroubů, strávil jsem víc času hledáním kam by mohly patřit, než samotným čištěním tiskárny. Nakonec jsem je tam nedal a tiskárna tiskne tak jako předtím, vlastně líp protože je vyčištěnárnbw píše:Po prvom zlozeni mi totiz ostali 4 navyse, tak som to zase rozobral a po dalsom zlozeni uz ostala len jedna
Re: digi.fotoaparát
Poslal jsem ti soukromou zprávu, kde jsem ti popsal postup, jak na aukru udělit komentář...radios píše:Dobrý den.
Koupil jsem ho v AUKRU, prodejce se mi vysmál a napsal, že s tím nic neudělám protože mi neposlal žáden účet atd a k tomu všemu mi nezapomněl vynadat do 🤐. Z toho vyplývá, že o této záležitosti dobře věděl. Říkáš komentář, nevím jak mu poslat negativní hodnocení. Transakce byla ukončena. Zdenek