Činný a jalový výkon

Měřáky, automatizační technika, regulační technika

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#16 Příspěvek od Andrea »

Fredy00 píše:Vzorce samozřejmě umím
Používat nebo papouškovat? :roll:

Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#17 Příspěvek od Fredy00 »

Jéžiš šmarjá, je snad jasný že když sem je od 9. třídy nepotřeboval, vezmu si tabulky.

Udšlám si arguscos co znám, získám úhel, a z něho na kalkulačce získám sinφ

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#18 Příspěvek od Andrea »

Takže je neumíš, tak Arguse pozdravuj.

Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#19 Příspěvek od Fredy00 »

Tak se pochlub, uděláme porovnání.

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#20 Příspěvek od Andrea »

Čím se mám pochlubit?

Uživatelský avatar
Fredy00
Příspěvky: 323
Registrován: 13 bře 2013, 01:00

#21 Příspěvek od Fredy00 »

Jak bys to řešila ty, čím jiným?

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#22 Příspěvek od Andrea »

No k získání úhlu bych použila arcus cosinus. Prosím tě co je to za střední školu, že se v ní dá prolézt do čtvrťáku a ani jedinkrát nepoužít základní goniometrické vzorce? To za tebe chodil do školy brácha dvojče, zatím co ty jsi někde pařil nebo jak je to možné? Mně to hlava nebere.

Uživatelský avatar
Prochy
Příspěvky: 287
Registrován: 12 lis 2011, 01:00

#23 Příspěvek od Prochy »

Dyt sem svuj postup napsal, to ti nestaci? :D

Uživatelský avatar
Bernard
Příspěvky: 3614
Registrován: 27 kvě 2005, 02:00

#24 Příspěvek od Bernard »

Mně tu někdo připomíná Felixe Holzmanna. :wink:

Uživatelský avatar
Hill
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 18898
Registrován: 10 zář 2004, 02:00
Bydliště: Jičín, Český ráj

#25 Příspěvek od Hill »

Fredy00: kolikrát tě mám žádat, abys necitoval bezprostředně předcházející příspěvky? Zbytečně je to tu pak dvakrát za sebou.
Na odpověď tu máme přece tlačítko Obrázek nad a pod vláknem.



A nehádej se s Andreou, je to zbytečné, nejméně s třídevítkovou jistotou má opět pravdu - odhalila to až děsivě přesně: neznalost goniometrických funkcí ukazuje na fatální selhání tvoje nebo nejméně dvou vyučujících (mat., fyz., el., málokdy tyto předměty učí týž, což ovšem snižuje až vylučuje vliv selhání školy, resp. vyučujícího).
A v tom, co ti radí, má pravdu zrovna tak, jen se tě snaží nasměrovat k řešení a přimět k tomu, abys na to přišel sám.
Ostatní se o to taky pokoušíme, ale je to skutečně dřina...

Uživatelský avatar
monterjirka
Příspěvky: 2761
Registrován: 14 čer 2003, 02:00
Bydliště: Blížejov

#26 Příspěvek od monterjirka »

Fredy00 píše:... U Induktivní (čeho?) je to tak, že proud předbíhá napětí.

....
On někdo změnil fyzikální zákony?
Za našich studentských let se říkalo
cívka jako dívka - nejprve napětí, potom proud

Uživatelský avatar
sqad
Příspěvky: 148
Registrován: 23 zář 2007, 02:00

#27 Příspěvek od sqad »

On to tak možno aj myslel...
Ak máš napr. vetu ,,Múr zakrýva krík" tak tiež nie je zrejmé, či múr zakrýva krík, alebo krík zakrýva múr.
Výsledok logického predpokladu je niekedy nezmysel... bacha na to! :)

Uživatelský avatar
tomasjedno
Příspěvky: 5634
Registrován: 11 říj 2008, 02:00
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

#28 Příspěvek od tomasjedno »

sqad píše:On to tak možno aj myslel...
Možná že ano, ale blbě to napsal.
V prostém oznámení "A zakrývá B" je A podmět (zakrývatel) a B předmět (zakrývaný). Teprve pokud by bylo třeba zdůraznit, že B je zakryto Ačkem, a ne třeba Cčkem či Dčkem, použil by se slovosled "B zakrývá A".

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#29 Příspěvek od Andrea »

monterjirka píše:cívka jako dívka - nejprve napětí, potom proud
Tuto mnemotechnickou pomůcku jsem nikdy jaksi nepochopila. :oops:
Možná kdyby to znělo: S cívkou jako s dívkou,... :upset:

Uživatelský avatar
sqad
Příspěvky: 148
Registrován: 23 zář 2007, 02:00

#30 Příspěvek od sqad »

tomasjedno píše:Možná že ano, ale blbě to napsal ...
To je jedna možnosť, alebo druhá - dobre to napísal a iní to zle pochopili...

Priznám sa, že o ,,implikačných" pravidlách v hovorovej reči som až do tvojho príspevku nepočul, a to som na hodinách slovenčiny dával dobrý pozor...
Jediné zmysel tvojho príspevku vidím v profesionálnej deformácií programátora, ktorý pravidlá v písaní kódu aplikuje do hovorovej reči, kde predtým neboli a doteraz nie sú, len preto, aby ,,pavedecky" zdôvodnil prečo kritizovať druhých.

Stokrát omieľané zvýšenie tolerancie zjavne nepomáha, a toto vlákno očividne účel nesplní. Som za presunutie do koša.
Výsledok logického predpokladu je niekedy nezmysel... bacha na to! :)

Odpovědět

Zpět na „Měření, regulace a automatizace“