zabezpecenie auta proti kradezi

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavel71
Příspěvky: 96
Registrován: 08 úno 2011, 01:00
Bydliště: Karlovarsko

#16 Příspěvek od pavel71 »

já mám v autě alarm a 2 tajný vypinače osobně si troufám tvrdit že si stím poradí jenom odtahovka do 5ti minut stim nikdo neodjede pokud neví kde co je :D

Uživatelský avatar
profik12345
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2008, 01:00

#17 Příspěvek od profik12345 »

p32 píše:Pokud má mít zabezpečení smysl, tak by mělo majitele nějak informovat, že se něco děje a majitel by měl auto pomocí něho později najít. Jinak mi připadá, že je lepší doplnit nádrž až po okraj, protože z toho by aspoň něco bylo. Za stejnou částku zabezpečovat staré auto jen znamená jeho dvojnásobné zhodnocení.
Když ho někdo bude chtít ukrást a to hlavně na součástky, tak ho naloží na odtahovák a vůbec ho nebude zajímat, jestli jde nastartovat a jede pryč. Ráno jen hezky vyspinkanej majitel hledá, kde ho zaparkoval. :wink:
podla mna by to malo byt nieco take, co komunikuje online s autom a v pripade prerusenia spojenia by to zacalo doma hulakat. len zatial som na nete nic nenasiel.

Uživatelský avatar
profik12345
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2008, 01:00

#18 Příspěvek od profik12345 »

denis15 píše:U VW se osvědčilo jedině znefunkčnit diagnostickou zásuvku-oni se dovnitř dostanou a nakodování klíče se děje přes zásuvku diagnostiky-když tato nejde, nelze nakodovat. Pak jedině silnější kalibr a vyměnit jednotku, ale na to většinou není čas.
Jinak alarm do auta a dvě 100db sirénky nikoliv venku ale uvnitř jsou dostatečný argument se na to vyprdnout, pokud teda zloděj nejde na lup se špuntama do uší :lol:
Apropo, když už si to vyhlídnou a chcou ukrást, nepomůže nic.....
Těma systémama-odpojím pojistku a ono to zdechne si u VW člověk koleduje o CheckEngine, ale ono je to asi furt lepší než chodit pěšourem :wink:
niekde na zahranicnom fore som videl fotky ze zlodeji vyberaju pristrojovy panel. nie je to tak, ze z diagnostickeho konektora ide CAN siet do pristropjoveho panela a z neho potom do riadiacky motora. takze ked odpojim diagn. konentor, este vzdy sa da napojit cez pristrojovu dosku.
takze nebolo by lepsie prerusit can siet medzi palubnym pocitacom a riadiackou motora?
Přílohy
CAN.pdf
(21.16 KiB) Staženo 82 x

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#19 Příspěvek od denis15 »

Osobně si nedovedu představit, jak rychle vyjmout budíky u Octavie či Fabie, aniž bych někomu nepřipadal podezřelý a netrvalo to déle než je zdrávo, ale netvrdím, že je to nereálné. Osobně jsem to dělal několikrát a nějakou minutu to zabere, ale zase jsme u toho-pokud to chcou ukrást, nepomůže nic :wink:

Uživatelský avatar
profik12345
Příspěvky: 55
Registrován: 01 lis 2008, 01:00

#20 Příspěvek od profik12345 »

no vzdy je lepsie v aute nieco mat, ako bez zabezpecenia a spoliehat sa ze to snad neukradnu.

Uživatelský avatar
frantacech
Příspěvky: 96
Registrován: 20 dub 2013, 02:00

#21 Příspěvek od frantacech »

denis15 píše:Osobně si nedovedu představit, jak rychle vyjmout budíky u Octavie či Fabie, aniž bych někomu nepřipadal podezřelý a netrvalo to déle než je zdrávo, ale netvrdím, že je to nereálné. Osobně jsem to dělal několikrát a nějakou minutu to zabere, ale zase jsme u toho-pokud to chcou ukrást, nepomůže nic :wink:
vylomi je za 10s

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“