Otazka pre servisakov-zistenie chyby?

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
1010
Příspěvky: 208
Registrován: 05 úno 2006, 01:00

#16 Příspěvek od 1010 »

Za neprovedené opravy (z důvodů jakýchkoli)neberu nic -zatím.Takových zakázek naštěstí není tolik tak si to můžu dovolit.Ale je fajn znát názory jiných a časem to třeba zavedu taky :wink:

Uživatelský avatar
Miradim
Příspěvky: 207
Registrován: 29 říj 2005, 02:00

#17 Příspěvek od Miradim »

1010 píše:Za neprovedené opravy (z důvodů jakýchkoli)neberu nic -zatím.Takových zakázek naštěstí není tolik tak si to můžu dovolit.Ale je fajn znát názory jiných a časem to třeba zavedu taky :wink:
Toto je téma na které by se dalo napsat hodně příspěvků.V dnešní době levných TV,to je boj o každého zákoše,který je ještě ochoten zaplatit.Já mám opravnu v malém městě,kde nemám vážnou konkurenci a tak většinu zákošu znám.Přesto jich hodně nechápe,že když oprava TV je nerentabilní,nebo do toho už nechtějí vrazit peníze a radši si jdou koupit nějakou tu novou placatici,by měli za diagnostiku závady TV zaplatit.Byl jsem nucen zavést,ač nerad platbu zálohy nevratné částky 200Kč jako poplatek za manipulaci a diagnostiku závady při příjmu zakázky.Tuto skutečnost mám vyvěšenou na místě,kde přijímám zakázky.Ty slušní to pochopili a ty vyčuránkové,co říkají to jenom nějaký uvolněný drátek,ty pokud nedají zálohu,tak jim zakázku nepřijmu.Sice přijdu o několik zákošu,ale ve skutečnosti jsem ušetřil čas i peníze a hlavně nervy za pozdější,těžko vymahatelný poplatek.Když si potom spočítají dopravu do vzdáleného servisu a zjistí jaké tam jsou ceny,tak se pak většinou zase vrátí ke mě.

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“