Tester vstřiků

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hiawata
Příspěvky: 55
Registrován: 14 úno 2009, 01:00
Bydliště: Třebíč

#16 Příspěvek od Hiawata »

Prostuduj si všeobecně tyto stránky. http://injectorservice.com.ua/home.php

Dá se tam najít tester/čistič benzinových vstřiků, sám sem to realizoval, je tam jednoduchý plánek, přímo primitivní a funguje to dobře. Ve skutečnosti stačí ze zkušenosti z praxe (viz. stránky) kmitočet cca 20 a 300Hz, s regulací střídy. Já používám tlakovou nádobu s kompresorem, kde tlak vzduchu tlačí konstatní tlak, někdo to má v provedení kdy používá čerpadlo s redukčním ventilem. S kompresorem to je asi lepší. Dají se tím uvolnit případné nečistoty ve vstřiku - kavitací. Je to spíš specifikovaný na Ukrajinu, Rusko, kde je kvalita benzínu horší, ale i u nás už mi to pomohlo. Dá se tam najít plánek nakreslenej rukou s ruskejma popisama, náhradil jsem šváby ekvivalentame, ale dá se to udělat obyčejnejma 555.

Uživatelský avatar
NOHITS
Příspěvky: 190
Registrován: 10 úno 2006, 01:00
Bydliště: Brno-jih
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od NOHITS »

děkuju všem za příspěvky.

Jeejda: Chápu, že délka pulzu nemůže být stejná nebo větší než doba periody. Takže bude opravdu jednodušší měnit střídu než nastavovat pevný čas.

O tom vícevstřiku během jedné pracovní fáze vím také, ale pro test bude stačit když při dané frekvenci vstřik cvakne jednou po dobu prvního vstřiku.

Problém je že ten uvedený tester má akorát tlačítko , takže se nedá změnit frekvence ani střída.

Požadavek je takový - mechanik si chce nastavit otáčky ( frekvence) a měnit dobu otevření vstiku (střída), signál bude sledovat osciloskopem

Odpovědět

Zpět na „Poradna“