LG slim

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

LG slim

#1 Příspěvek od Freedy »

Zdravim
měl bych prosbu má mtv Lg 21FS2RLX slim a potřeboval bych trošku srovnat obraz, protože když je vysílán obraz širokoúhle, je vidět, že je na obrazovce kosoúhle, jako se to stává u monitorů. V návodu píšou , že některý verze to přímo umí takhle srovnat, maji to v menu, moje však ne. Potřeboval bych se buď dostat do servisního menu nebo jinýho na srovnání obrazu. Nedávno jsem ji přinesl po 30 dnech z opravy, kdy vyhořel zdroj a řikal jsem jim ať to srovnaj, no samozřejmě, že se nato vykašlali, ale při přebýrání mě ujišťovali jak je to vyladěný, tak už se mi to tam nechce opět dávat. Bude někdo vědět.
Děkuji.

Uživatelský avatar
fero_b
Příspěvky: 582
Registrován: 17 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Kosice

otazocka

#2 Příspěvek od fero_b »

ako kosouhle? myslis ze je sikmo? ako keby si s tym troska pootocil okolo stredu? alebo myslis nieco insie ? ak to je pootocene okolo stredu
tak si pametam ze ked potocis vychylovackami v telke tak sa obraz otaca ;-) neviem ci ti toto pomoze ale mozno by slo povolit srubku ktora pritahuje vychylovacky (ak tam tak daco je) a troska to pohnut aby to bolo rovno ....

Uživatelský avatar
Frenky
Příspěvky: 424
Registrován: 19 dub 2005, 02:00
Bydliště: CZ-MO

#3 Příspěvek od Frenky »

Vodorovný náklon obrazu je nastaven z výroby polohou vychylovacích cívek v toleranci daném výrobcem !!U některých kusů je tak dosaženo optimální čistoty barev,krytí konvergencí za cenu mírného náklonu obrazu !!
Rozumný opravář se tak nesnaží nastavit n ě c o,co nedokázal ani výrobce obrazovky !!
Při natáčení VC může dojít k poškození obrazovky - kobra efekt !Po nastavení vodorovného obrazu pak může dojít ke zhoršení čistoty obrazu - barevné skvrny na plochách,viditelné i v bílé barvě,rozjetí konvergencí - barevné kontrury...takže výsledek povede ke zhoršení kvality vlastního obrazu............

Uživatelský avatar
urbanek
Příspěvky: 556
Registrován: 01 kvě 2005, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od urbanek »

S vychylovačkou rozhodně nehýbat! Tak se to dalo dělat u ČB televize. Pokud je ten obraz v toleranci stanovené výrobcem, tak ti to žádný servis nenastaví. U monitorů je to řešeno zvláštní cívkou okolo vychylovaček obrazovky. U televize jsem toto ještě neviděl. Napadá mě jen jedno řešení - o nějaký milimetr pootočit celou obrazovku.

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#5 Příspěvek od Freedy »

Obraz je jakoby otočen okolo středu , takže třeba v hornim levym rohu je mezera 3 cm a vpravy je 4 cm od horní hrany a dole opačně a je ještě prohnutej jakoby dovnitř, tudíž když dole třeba běží titulky vypadáto jakoby běželi po kružnici.

Uživatelský avatar
TomasX
Příspěvky: 630
Registrován: 12 srp 2005, 02:00

#6 Příspěvek od TomasX »

Freedy píše:Obraz je jakoby otočen okolo středu , takže třeba v hornim levym rohu je mezera 3 cm a vpravy je 4 cm od horní hrany a dole opačně a je ještě prohnutej jakoby dovnitř, tudíž když dole třeba běží titulky vypadáto jakoby běželi po kružnici.
To se stává, protože dopravci jsou idi..ti. :evil: Takhle pokřivených jsem narovnal několik, 8-) ale sám to nezvládneš. Chce to servis, ale dobrý!!!
Jak čtu tak ne každý ví co s tím.
Machr jsme každý, ovšem vždy v oboru někoho druhého ...

Uživatelský avatar
kozoka
Příspěvky: 1324
Registrován: 15 říj 2006, 02:00
Bydliště: Ostrava

Lg

#7 Příspěvek od kozoka »

Přesně tak, dopravci jsou hovada, rozbitých tv jsem viděl hodně. Prohlé masky, uražené VN trafa
Co bys chtěl od slim obrazovkách?
Geometrie tam nestojí za nic, je to dáno uhlem vychyováním

Uživatelský avatar
Mourek
Příspěvky: 1285
Registrován: 17 zář 2005, 02:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Mourek »

není to náhodou v záruce, ? jinak to chce člověka se zkušenostmi, amatér nakonec to buď zhorší nebo poslouchá chvíli divné syčení a je konec

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#9 Příspěvek od Freedy »

V záruce to ještě je ale maj tu v okolí pouze jeden smluvní servis a podle toho jak dělaj jsou to fušeři a další servis je asi 40 km a už mě nebaví se snima dohadovat a jezdit někam naslepo. Už jsem mluvil tady u nás s jednim co má opravnu kam dávám normálně věci a mám to přinýst, je to dost šikovnej opravář a za rozumný ceny, už se tomu věnuje dost let a zatim jsem byl vždy spokojenej tak to zkusim.

Uživatelský avatar
servis
Příspěvky: 105
Registrován: 13 zář 2004, 02:00

#10 Příspěvek od servis »

Smluvní servisy by nemìli být fušeøi,to se trochu mýlíš.Spíš jsou dražší,to bude ten dùvod.Ale zase na druhou stranu nemá dokumentaci a zkušenosti s novými výrobky.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od pajosek2 »

Ahoj FREEDY,můžu se tě zeptat,který servis Ti to udělal,protože mám podobnou zkušenost se značkovým servisem. Asi před půl rokem se mi dostal pod ruky PHILIPS abylo tam jasně vadné VN trafo-výboj sršel z boku na kostru. Chtěl jsem ho objednat,ale bylo by až za 6 týdnů,takjsem se domluvil se zákazníkem a ten říkal,že tak dlouho čekat nechce. Tedy jsem mu doporučil značkový servis.Podotýkám,že jsem to trafo z TV nevyndával a ani jiné zásahy nedělal. Asi po měsíci tento zákazník přišel znovu s prosíkem,jestli bych mu to trafo nesehnal,protože ve značkovém servisu mu řekli,že mu to nespraví protože nemají náhr.díl.Tak jsem tu telku rozdělal a zjistil jsem.zě zdroj,který před tím šel už nejde,že jsou odpájené součástky a vadný IO imp.zdroje a to mu ještě vyúčtovali asi 200kč za zjištění závady. Tak to asi tolik ke značkovým servisům.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od pajosek2 »

Co se týká těch Vych.cívek,tak je pravda že se to někdy stává že nejlepší konverigence jsou při mírném náklonu cívek,ale 3cm jak píšeš jsou moc. Asi to bude nejlepší opravdu zavést do servisu,protože ty VC se bez generátoru obrazců nastavují dost těžko. 4istota barev se nastavuje na červenám poli. A na konec mám dotaz CO JE TO KOBRA EFEKT?

Uživatelský avatar
Freedy
Příspěvky: 231
Registrován: 27 pro 2006, 01:00

#13 Příspěvek od Freedy »

Tak byl to servis Rami a když jsem ted zkoumal vůbec co opravovali tak to byla výměna dvou diod ve zdroji - pod označením těžká závada a dělali to 30 dní a když jsem si proto 31 den přišel ještě jsem musel čekat 45 min než mi to vydali prej to má mechanik ještě rozdělaný a pak že nemá hotový papíry a kdesi cosi, prostě se na to vykašlali a zbouchali to narychlovku, přitom o cenu vůbec nešlo bylo to na záruku, proto jsem to dával přeci k nim. Proto už snima nechci nic mít a pak že značkovej servis.

Uživatelský avatar
pajosek2
Příspěvky: 3992
Registrován: 24 úno 2007, 01:00
Bydliště: Zlínsko
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od pajosek2 »

Ten servis neznám,jsem ze Zlínska,ale to ti řeknu co píšeš to je taky bomba.

Uživatelský avatar
wendys
Příspěvky: 295
Registrován: 14 čer 2005, 02:00
Bydliště: olšanský hřbitov
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od wendys »

milý Freedy, jinam než do autorizovaného servisu to nedávej, protože když se stím v záruce něco stane a v autorizovaném servisu přijdou na to, že v tom byl někdo kdo neměl, pak budeš mít velký problémy. A ještě jedna rada, reklamaci ti musí vyřídit do 30-ti dnů a když to znějakého důvodu není hotovo, tak máš nárok na nový kus, nebo vrácení peněz.

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“