Takže nějaký info. Na autě je zpětný vedení nafty, takže v úvahu tedy připadá varianta se dvěma průtokoměry. (cca 1000Kč)
Pak je potřeba co? Ty dva signály od sebe odečíst. Čím, jak, za kolik?
Dále potřebuji tu výslednou frekvenci ručně upravovat, abych to nakalibroval. Se budu opakovat, ale čím, jak, za kolik?
A ve finále tu frekvenci potřebuju v kostrách. Čím, jak, za kolik?
A ještě kdo to splácá dohromady
Převodník U/f, signál o spotřebě pro palubní počítač v autě
Moderátor: Moderátoři
Marena1 píše:Takže nějaký info.
...
A ve finále tu frekvenci potřebuju v kostrách. ...
Nech už konečně těch koster - plácáš blbosti. Každej počítač nebo i jen blbej čítač (integrovanej obvod postupně počítající příchozí impulsy) reaguje buď na vzestupnou nebo na sestupnou hranu logickýho signálu a pokud má počítat počet impulsů za jednotku času, je mu v podstatě jedno jestli se jako aktivní doba impulsu bere doba setrvání v logický nule = spojení s kostrou, nebo v logický jedničce = spojení s napájecím napětím tý logiky. On počítá jen ty přechody mezi předem danýma napěťovýma hladinama = logickýma úrovněma.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!