Volks. Golf 1,8 +sústruh z vŕtačky,zlepšováky+iné veci

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jiriS
Příspěvky: 609
Registrován: 14 led 2014, 01:00
Bydliště: Ašsko
Kontaktovat uživatele:

#136 Příspěvek od jiriS »

Ahoj,
hadice propojit můžeš, ale můžeš je taky zaslepit. Ventil na horkou vodu do radiátoru průtok úplně zavírá.
Radiátor opravdu časem začne téct, i když to může být i hadice, ale provděpodobnější je radiátor. Pokud to není moc, někdy pomůže chemický přípravek (cca 150,-Kč), ale pozor- taky může radiátor úplně ucpat.
Starší radiátor- mechanici nedoporučují, i když v původním autě netekl, po demontáži vyschne a opětovné montáži často teče.
S výměnou nevím, zkus http://vw-oldies.cz/ nebo VW-club.cz. tady jsou často i celé návody.
Výměna je často na dost dlouho.
Jirka

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#137 Příspěvek od tiktak1953 »

Jirka vdaka,trochu aj to pomohlo.Z toho co si napisal mi vychadza,ze ked ich zaslepim, tak nebude zbytocne stale prechadzat tepla voda dookola hadicami ako keby sa kurilo,ze.Ideme hladat (volat)radiator po vrakoviskach,ktory skusim natlakovat trochu potom.Kolko stoji taky novy rad.asi keby niekto napisal.
Staci ked povieme ze hladame rad.do VGolf trojkovy 1.8?Rok vyroby asi netreba ze.

Uživatelský avatar
KUBO
Příspěvky: 3713
Registrován: 30 říj 2005, 02:00
Bydliště: VT SLOVAKIA

#138 Příspěvek od KUBO »

„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#139 Příspěvek od tiktak1953 »

Ktore z tohoto by to mal byt ten radiator kurenia pre nas Golf ,VALEO ci HELLA,FEBY alebo iny.STK ma platnu do konca buduceho roka,preto aj
to chceme .....
Je to V Golf 1,8/Vento III ,Typ :1HXOI , Typ ADZ, 66Kw Nasiel som iba rok vyroby motora:1996
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 08 zář 2014, 07:24, celkem upraveno 5 x.

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#140 Příspěvek od tiktak1953 »

Preto ,ze je stale zaujem o tento pripravok/nebudem ho musiet tolko posielat emailom,tiez ten obr.bol iba odfoteny a tento je zoskenovany/ na cistenie olovenych kontaktov autobateriek ,tiez s nim mozete na tomto sposobe upravovat viac veci tak ho sem dam.Velmi opalenu cast kontaktu treba odstranit pilnikom ci inac! Pri velmi zas...... kontaktoch treba pripravok davat z nich castejsie dole a necistoty z kontaktov zotriet prachovkov ,aby sa NEVTLACALI do OLOVA .Takto sa kontakty ocistia rychlo.V mieste kde je kontakt len trochu viac zas... ,netreba pouzit pilnik,tak na tom mieste staci viac precistit pripravkom a neobrusovat kontakt zbytocne dookola!Dolezite je ,aby pripojovacie svorky na oboch kont. baterky dostatocne drzali na olovenych kontaktoch a kabloch !Pokial je svorka na olovenom kontakte aj po uplnom dotiahnuti dost volna ,a je z zelezneho plochaca ,tak sa da jej tvar s mensimi problemami dostatocne upravit. Musi to byt ale dobre urobene, nie hociako
zdeformovana svorka ,co bude drzat na malej ploche kontaktu!V nevyhnutnom pripade sa to robi aj .........!Neviem ako je na tom teraz potieranie kontaktov vazelinov,ale ja to robim.
Ocistovat kontakty potahovanim smirkoveho papiera v rukach ako som to robil aj ja do vtedy, ked vsade ani neocistite a tymto pripravkom ,je velikansky rozdiel.Nie je az taka velka praca si to vyrobit jeden krat a pouzivat aj tisickrat.Ako je napisane,ked sa smirkovy popier po case na jednej strane ZANESIE,vyberie sa a otoci zaspinenym do vnutra rurky a cisti sa za par sekund znovu!Pouzivat treba iba kvalitny smirk.papier z ktoreho zrna neopadavaju.V tom pripade sa nema co z smirk.papiera do olova co dostat,to je moj nazor.
Přílohy
Snímek 163.jpg
(295.12 KiB) Staženo 2850 x
Naposledy upravil(a) tiktak1953 dne 09 srp 2014, 07:48, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#141 Příspěvek od TAKJAN »

No nevím, ale smirek mi vždy mistři zakazovali. Zadře se do kontaktu a izoluje..

Uživatelský avatar
Fordak
Příspěvky: 53
Registrován: 08 pro 2012, 01:00

#142 Příspěvek od Fordak »

No,kolega tiktak1953 to asi mysli dobre,ale jeho zlepsovaky,napady a reseni banalnich problemu mi moc pripominaji 70 leta,tak nejak asi nezije v soucastne dobe.Kolego,pise se rok 2014

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#143 Příspěvek od tiktak1953 »

Ked sa cistia tie kontakty jemnym pritlacenim smirk.papiera ,nepouzije sa jemny smirk.papier,medzi papierom a olov.kontaktom je medzera , uvolneny bordel sa odstranuje,tak do olovenych kontaktov sa skoro nic nedostane.Terajsie smirkove papiere su kvalitne,nie su ako v 70-tych rokoch co z nich opadávali zrna.Ak mate lepsi sposob cistenia kont.treba ho dat.Ja to robim takto roky na mnohych baterkach,horsie je ked kontakty su volne,zasrate nijak neocistene.Ja na kazdom z vas, ako ich bude cistit.Ja budem stale takto a nicoho sa nebojim ,ked to robim ako som napisal.Keby na svete ludi trapili iba tieto problemy,tak....

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#144 Příspěvek od pepik9 »

Akumulátorové svorky se čistí speciálními kartáči, v nouzi obyčejným drátěným. Je fakt, že olovo je měkké a plocha velká, takže tam se zrnka písku do olova zatlačí a funguje to. Ale jiné kontakty šmirglpapírem nikdy! Sám jsem se kdysi poučil na žigulu.
Ty trubky spoj, aby byly průchozí. Nevím jak Golf, ale poslední auto s kohoutem u radiátoru byl favorit. Ostatní bývají stále průtokové a okruh topení může být součástí "malého okruhu", kterým stále proudí voda, aby se hlava a blok zahřívaly rovnoměrně.
Doplněno: I ten kohout u favorita byl udělaný jako čtyřcestný směšovač, takže voda skrz něj tekla, i když byl radiátor zavřený. Kromě toho tam byl by-pass přes automatickej sytič. I v žigulu, kde byl klasickej kohout, byl obtok topení, aby voda proudila stále.
Naposledy upravil(a) pepik9 dne 12 srp 2014, 08:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#145 Příspěvek od Sadra17 »

tiktak1953 píše:Syn doniesol tohot VGolfa ze mu tecie voda na nohy asi z radiatora kurenia.Na druhe nema!Mam zopar otazok
1.)Mozu sa hadice do radiatora v notorovom prietore pocas leta spojit tak,aby bol kolobeh vody a nebol problem neaky.
2.)Moze byt radiator po tolkych rokoch uz taky dieravy ,ze sa musi dat novy?
3.)za co sa da taky radiator pouzity kupit.
4.)na kolko hodin je asi taka vymena radiatora.
5.aky je najjednoduchsi postup vymeny radiatora v interiery auta ,aby sme zbytocne nieco nerozoberali.Nebudem to hned robit.VDAKA
výměnu si užiješ musí dolu palubka :lol: práce tak na den :lol:

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#146 Příspěvek od Sadra17 »

jiriS píše:Ahoj,
hadice propojit můžeš, ale můžeš je taky zaslepit. Ventil na horkou vodu do radiátoru průtok úplně zavírá.
ventil byl naposledy u favorita tady proudí teplá voda furt přes radiátor a směřuje se vzduch bud přes něj nebo okolo

Uživatelský avatar
jiriS
Příspěvky: 609
Registrován: 14 led 2014, 01:00
Bydliště: Ašsko
Kontaktovat uživatele:

#147 Příspěvek od jiriS »

Omlouvám se, ty ventily jsou u Passatů a mám ho na T4, nedošlo mi, že je to výjimka.
Jirka

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#148 Příspěvek od tiktak1953 »

Pani dakujem,co sa tyka cistenia kontaktov, tak prispevok od pepik9 si cenim,bol k veci ,dal typ na droteny kartacek kontaktov. Tak to ma tu na fore vypadat,nie mat ....... komentare .Mnohi ani neviete ,co ste toho vela ako ja v zivote este neurobili ,aku cenu tie VSETKY veci co som sem dal pre takeho kutila ako som ja MAJU.Treba prist z lepsimi,rad sa poucim.Nechcem nikoho urazit,ale z dnesnych kvalitnych smirkovych papierov nic neodpadava ,nic sa do olova z nich preto nemoze dostata.Takyto kvalitny smirkovy papier (z ktoreho zrno ani zbijackov nedate dole)sa iba ZANESIE od spiny na kontaktoch ,olova preto ho treba bud vymenit, alebo ako je na obr.otocit.Keby niekto taky kvalitny smirk.papier ako som napisal nevidel,dam mu zopar obr.Ja ich mam uz 20 rokov z podniku kde sa obrusoval nabytok,nemohlo sa z neho nic dostat do dreva a nedostane sa z neho ani do olova!Dnes su uz bezne v obchode.Dovazali ich za totality zo svedska.Ten sa iba aj od tvrdeho dreva iba zaniesol,zrna z neho sa odierali iba pri cisteni hrdzaveho zeleza. Z tych socialistickych smirk.papierov opadlo vsetko po case aj same.Len tak mimo cistenia olov.kont pripominam ,ze je velky rozdiel nieco cistit drotenym kartacom (napr.zelezo ktory zrdzu rozmazava)a smirkovym papierom.

Uživatelský avatar
Sadra17
Příspěvky: 508
Registrován: 26 led 2013, 01:00
Bydliště: Netolice

#149 Příspěvek od Sadra17 »

rez na řelezu se bere drýtěným kotoučem do rozbrusu 8-)

Uživatelský avatar
tiktak1953
Příspěvky: 3302
Registrován: 11 říj 2010, 02:00
Bydliště: SK

#150 Příspěvek od tiktak1953 »

Sandra 17 prepac,tomu co si napisal ,som nerozumel.Myslim ze chapes ,ze hrdzu(rez)nikdy neodstranis tak rychlo,tak dokonale dobre zo zeleza drotenov kefov ci drotenym kotucom ako SMIRKOVYM papierom.Droteny kotuc pri odstranovani hrdzi nie dokonale hrdzu odstrani,ciastocne zelezo lesti,ostava na zeleze velmi jemny film zeleza z odierajuceho kotuca, Kvalita je velmi rozdielna!Preto ja nhrdzu odstranujem kartacom ci kotucom iba ZHRUBA,aby som nezasral HNED drahy smirk.papier! VELMI HRUBU SPINU TREBA CASTO ODSTRANOVAT PO OSMIRGLOVANI AJ HANDROV (neakym starym riedidlom,tech.benzinom,urychli to)ZO ZELEZA. Kde sa to da ,odstranujem vacsiu hrdzu kotucom s karbo bruskov az do cisteho zeleza!!!Je to najlepsi,rychli sposob.Mam na to staru 200Hz/380V tazku rohovu brusku.Viem co robim,preco to tak robim!Ked niekto tu keca ,a nic MOC za sebov toho ako ja nema,tak,,,, (nebolo toto myslene tebe Sandra17)Dufam ,ze som nikoho ne-urazil,nikdy to nieje mojim umyslom!Ale ,skutocnosti,prax,poznanie nepustia.
-------------------------------------
Vcera 16.8. mladsi syn trubky od radiatoru odpojil a hadice spojil rovnov kratkov trubkov.Hadica je v jednom mieste velmi malo priechodna, lepsie by sa hodilo na spojenie trukov koleno ,nie rovna trubka!
Mam este raz otazku,koluje v lete pri vypnutom kureni hadicami uplny prietok teplej vody z motora do radiatoru kurenia a nie je tam este neaky mechanicky ventyl ,ktorym by v lete pri uzatvoreni prechadzalo uz len min.mnozstvo vody okruhom?

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“