Vybijeni aku - odber zamceneho auta 300mA

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
frantacech
Příspěvky: 96
Registrován: 20 dub 2013, 02:00

Vybijeni aku - odber zamceneho auta 300mA

#1 Příspěvek od frantacech »

Ahoj,
chtel bych te poprosit o nazor

Audi Allroad C5

Neco v aute mi vybiji baterku
Kdyz ho zamknu pockam az usne, namerim spotrebu cca 300mA
Coz mi prijde relativne dost.

Kdyz jsem zkousel vyndavat pojistky u ridice ... sprajcly zamek jako zamknuty a opet zamcene uspane auto

Jedina zasadni zmena byla kdyz jsem vytahnul pojistku 17 - rizeni vysky

Spadlo to na 50mA a kdyz jsem ji dal zpet nekdy to zustalo na 50 a nekdy zpet na 300

Ostatni veci jako Alarm, webasto prakticky zadny vliv, jedine trochu pojistka 15 - budiky a klima

Netusite co by to mohlo byt a kolik to ma brat mA?

Nouzove reseni by bylo zapojit ji na spinacky 15 .. at ma napeti po zapnuti klicku, ale moc se mi nechce do bastleni totoho typu.

Takze jednotka rizeni svetle vysky 4Z7907553 ma na svedomi cca 250mA, pricemz nevim proc tolik bere.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#2 Příspěvek od EKKAR »

Servis, napíchnout na VAG, načíst závady, aktualizovat soft - pak se uvidí víc.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
xmurgi
Příspěvky: 402
Registrován: 23 dub 2007, 02:00

#3 Příspěvek od xmurgi »

ako napisal ekkar, urobit diagnostiku pripadne update a potom badat inak je to len varenie z vody. Niektora rj(asi na nastavovanie vysky) sa ti korektne neuspava. Ak tam bude hw zavada, tak bud vymena (bez prikodovania to asi nerozchodis) alebo sikovny autoelektrikar, ktory nejake typove zavady vie odstranit. Rozhodne by som do toho nesiel sam a bez skusenosti, mozes napachat dost drahe skody.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#4 Příspěvek od EKKAR »

Hlavně tyhle auta už nemají nijak jednoduchou dráteničinu á la šáde = co drát, to jeden snímač nebo spotřebič - tyhle moderní mrchy už "jedou po CAN-busu", takže na vině může bejt klidně i součástka zdánlivě nesouvisející, ale mající vliv na příslušnou větev komunikační sběrnice auta....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
frantacech
Příspěvky: 96
Registrován: 20 dub 2013, 02:00

#5 Příspěvek od frantacech »

servis neprichazi v uvahu, nenecham si 🤐 auto :)

diagnostika probehla

vice mene ok

nicmene v jednotce rizeni vysky no error

co me silne znervoznuje, vag pise canbus not ready a v nekterych jednotkach je chyba canbusu

radio, budiky, steering whell

protoze prve zdechla baterka, vse jsem ted vymazal a uvudime zitra...

nicmene problem canbusu trva, pouziva se sice pouze pro interni komunikaci , vse zvenku normalne funguje, ale neco se deje.

Zitra uvidim, zkontroluju co noveho vag a proverim par konektoru

Co se tyce upgrade jednotek, nikdy jsem to nedelal , vas mam i to cd firmware, ale nerad bych aby mi to vytuhlo nekde v polovine, tak jsem nikdy nebadal jestli to zkouset.

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#6 Příspěvek od EKKAR »

No právě že někde je "not error", ale jinde chyba je a vzhledem k tomu, že to je celý popropojovaný právě CAN-sběrnicí, tak si to může dělat co chce. A uvědom si - ano, je pravda, že při přehrávání softu může při výpadku dojít k totální smrti jednotky, ale to právě v servisech mají ošéfovaný - minimálně mají zálohovaný napájení PC při přenosech - a taky ručí za to, že ŘJ se nepoondí - a kdyby, na vlastní náklady to musejí uvést do provozuschopnýho stavu. Tudíž co ty bys doma zkoušet neměl, protože si můžeš vykoledovat pár desítek tisíc nákladů za novou ŘJ, oni jsou krytý odpovědnostníma pojistkama - případně odvařenou ŘJ zacáluje z větší části pojišťovna. A bez toho ošahání softwaru si sám káru doma nezflikuješ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#7 Příspěvek od TAKJAN »

Je fakt, že jsem se setkal s naprosto nesmyslnými závadami, které člověka nenapadnou ani ve snu. Sběrnice, to potvora...

Uživatelský avatar
BOBOBO
Příspěvky: 18110
Registrován: 25 úno 2008, 01:00
Bydliště: Rychnovsko

#8 Příspěvek od BOBOBO »

Jo Karle , bohužel je to tak . Několik dní zápasili s elektronikou ve dveřích fóbie , koupili díly a stejně k nejlepším museli ...

Uživatelský avatar
keemo
Příspěvky: 4996
Registrován: 10 zář 2007, 02:00
Bydliště: Ostrava, Bratislava

#9 Příspěvek od keemo »

Kde to ma schovanou komfortku?

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#10 Příspěvek od PeteBurns »

Pod soferovymi nohami ;)

Uživatelský avatar
bastler
Příspěvky: 20
Registrován: 15 srp 2014, 02:00

#11 Příspěvek od bastler »

Zdar , mně to dělalo u VW taky , zkrátilo mi to i životnost baterky ,dělal mi to přechodovej odpor mezi kolíkem na aku a svorkou ,zapni klíček rozsviť dálkový a volmetrem změř kolík -svorka já tam měl 0,3V a budilo mi to Gateway ,takže velká klidová spotřeba proudu.

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#12 Příspěvek od PixelOrgy »

To vzduchovy pruzeni ma svou RJ pod podlahou kufru pokud se nepletu. Muze byt klidne nekde zatekla nebo zkondenzovana voda.

jinak ten prechodovej odpor na zem je taky dost mozna pricina

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“