Karta Renault Scenic II
Moderátor: Moderátoři
Karta Renault Scenic II
Mám tyto tři karty:
http://www.e-xenony.cz/oem-ovladace-ren ... lacitkova/
http://www.e-xenony.cz/oem-ovladace-ren ... lacitkovy/
<b> Karta č.1 </b> plně funkční, napájení 3 V baterií, při stisknutí tlačítka DO krátký pokles napětí o 0,2 V, po vyjmutí baterie naměřen odpor obvodu na kontaktech pro vložení baterie asi 1,5 MΩ
<b> Karta č.2 </b> funkční pouze po vložení do čtečky pro start, DO dveří nefunkční, pokles napětí při stisku tlačítek nulový, odpor obvodu ∞ MΩ.
<b> Karta č .3 </b> úplně mrtvá, nefunkční DO i načtení pro start, pokles napětí při stisknutí DO 0,05 V, odpor 1,85 MΩ.
Chtěl bych kartu č.3 nedestruktivním způsobem rozebrat ( je slepená ze dvou částí ) a zjistit co je uvnitř, případně pak i kartu č. 2 a pokusit se opravit DO dveří, které zareaguje tak 2x ze 100 pokusů. Zkoušel ji někdo a s jakým výsledkem rozebrat a opravit. Uvítám jakoukoliv radu jak to rozpůlit, kromě kladiva. Pro úplnost uvádím že karta nepotřebuje pro funkci startu, načtení čtečkou napájecí baterii. Musí být zapsána v řídící jednotce vozu. Není nutno uvádět odkazy na servis a prodejce. Na Renault fórech jen zkušenosti v servisech.
Po 2 hodinách hledání jsem našel toto fórum: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 0&start=25 . Neřeší to sice problém, ale je tam alespoň pár názorů .
( 4:30 ráno tak to balím )
Edit: <b> Koupím vadnou kartu/y jako zdroj náhradních dílů. Platí do odvolání.
Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E
Dále hledám odkaz na datascheet čip PCF7947AT a S100 nebo jeho ekvivalent 5100 a jejich tipické zapojení. </b>
http://www.e-xenony.cz/oem-ovladace-ren ... lacitkova/
http://www.e-xenony.cz/oem-ovladace-ren ... lacitkovy/
<b> Karta č.1 </b> plně funkční, napájení 3 V baterií, při stisknutí tlačítka DO krátký pokles napětí o 0,2 V, po vyjmutí baterie naměřen odpor obvodu na kontaktech pro vložení baterie asi 1,5 MΩ
<b> Karta č.2 </b> funkční pouze po vložení do čtečky pro start, DO dveří nefunkční, pokles napětí při stisku tlačítek nulový, odpor obvodu ∞ MΩ.
<b> Karta č .3 </b> úplně mrtvá, nefunkční DO i načtení pro start, pokles napětí při stisknutí DO 0,05 V, odpor 1,85 MΩ.
Chtěl bych kartu č.3 nedestruktivním způsobem rozebrat ( je slepená ze dvou částí ) a zjistit co je uvnitř, případně pak i kartu č. 2 a pokusit se opravit DO dveří, které zareaguje tak 2x ze 100 pokusů. Zkoušel ji někdo a s jakým výsledkem rozebrat a opravit. Uvítám jakoukoliv radu jak to rozpůlit, kromě kladiva. Pro úplnost uvádím že karta nepotřebuje pro funkci startu, načtení čtečkou napájecí baterii. Musí být zapsána v řídící jednotce vozu. Není nutno uvádět odkazy na servis a prodejce. Na Renault fórech jen zkušenosti v servisech.
Po 2 hodinách hledání jsem našel toto fórum: http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.p ... 0&start=25 . Neřeší to sice problém, ale je tam alespoň pár názorů .
( 4:30 ráno tak to balím )
Edit: <b> Koupím vadnou kartu/y jako zdroj náhradních dílů. Platí do odvolání.
Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E
Dále hledám odkaz na datascheet čip PCF7947AT a S100 nebo jeho ekvivalent 5100 a jejich tipické zapojení. </b>
- Přílohy
-
- Karta - klíč.JPG
- Třítlačítková karta - klíč
- (51.38 KiB) Staženo 270 x
Naposledy upravil(a) Soemtron dne 01 úno 2014, 00:29, celkem upraveno 2 x.
Tak zase hledám dál. je to tato karta: http://cerrajeriamg.com/tienda/index.ph ... ct_id=1160
Měl to někdo rozebrané, jakékoliv poznatky, čím rozříznout?
433 MHz
Měl to někdo rozebrané, jakékoliv poznatky, čím rozříznout?
433 MHz
- Přílohy
-
- keycard1.jpg
- Varianta vlevo.
- (123.42 KiB) Staženo 464 x
-
- Oříznout 1.jpg
- 433 MHz
- (261.94 KiB) Staženo 438 x
Naposledy upravil(a) Soemtron dne 27 led 2014, 01:03, celkem upraveno 4 x.
V prvním odkazu zavrhuješ kladivo, takovouto kartu jsem otvírat nezkoušel a jediný Renault v mém okolí je už díkybohu prodaný, ale s otvíráním zalepených krabiček různých zdrojů s tím mám ty nejlepší zkušenosti, jen tak se dá krabička rozlepit, aby nebyla po obvodu odrbaná od páčení. Decentní poklepání po obvodu by mohlo pomoct, plast zapruží a lepidlo popraská, jestli to tedy dovolí vůle DPS uvnitř.
Dělal jsem dvě karty pro jednoho pána, který na nás natrefil bůhví jak. V obou byly vadné mikrospínače (náhrady koupeny v GME nebo Gesu, už si to nepamatuji), v jedné navíc studeňáky na kontaktech baterie.
Pán si někde na Aukru sehnal nové kryty, nějaká druhovýroba z Číny. Rozloupnout to šlo blbě, jednu kartu jsem dokonce loupal asi jak perník. Ale díky tomu, že pán rovnou donesl nové kryty, netrápilo mě to.
Pán si někde na Aukru sehnal nové kryty, nějaká druhovýroba z Číny. Rozloupnout to šlo blbě, jednu kartu jsem dokonce loupal asi jak perník. Ale díky tomu, že pán rovnou donesl nové kryty, netrápilo mě to.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Dnes jse opatrně rozdělal kartu č.3 Je tam odlomená součástka bez potisku - popisu vedle čipu 5100. Dále je na kartě vedle čipu PCF7947 několik SMD které se zdají nějak "drsné" proti ostatním. Nevím jak to popsat. S SMD nemám žádné zkušenosti, nerozpoznám ani <b> co je odpor a co kondenzátor </b> . Ani vtom číselném označení, pokud vůbec nějaké na nich je. Jak vlastně poznat hodnotu? Je tam třeba číslo 563, 472, 683, co to označuje? A pokud je bez označení?
Stejně si budu muset pořídit asi vybavení pro tydle milimetrové součástky, jinak končím.
( Tak jsem si dohledal alespoň to značení http://cs.wikipedia.org/wiki/Rezistor , takže 563 = 56 kΩ, 472 = 4k7 atd. Ale co neoznačené )
<b> Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E </b>
Stejně si budu muset pořídit asi vybavení pro tydle milimetrové součástky, jinak končím.
( Tak jsem si dohledal alespoň to značení http://cs.wikipedia.org/wiki/Rezistor , takže 563 = 56 kΩ, 472 = 4k7 atd. Ale co neoznačené )
<b> Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E </b>
- Přílohy
-
- Součástky.jpg
- Označené součástky vypadají na mojí kartě divně. Mohou být připáleny?
- (27.04 KiB) Staženo 257 x
-
- Prasklá součástka.jpg
- Označená součástka je bez potisku a vylomená. Je to R nebo C a jaké hodnoty ??? ( čip S100= 5100 )
- (23.94 KiB) Staženo 311 x
To neoznačené na první foto je keramický kondenzátor, bez schematu nebo možnosti jej změřit v jiné kartě hodnotu nezjistíš. Odpory jsi určil správně.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Poškozený kondenzátor bez označení neurčím, kartu č. 2 která ještě startuje a má mechanický klíček rozebírat raději nebudu a nechám ji jako záložní. Pokud by někdo měl poznačené rozmístění součástek s popisem hodnot nebo našel schema, byl bych rád.
<b> Koupím vadnou kartu/y jako zdroj náhradních dílů. Platí trvale, do odvolání.
Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E
Dále hledám odkaz na datascheet čip PCF7947AT a S100 nebo jeho ekvivalent 5100 a jejich tipické zapojení. </b>
<b> Koupím vadnou kartu/y jako zdroj náhradních dílů. Platí trvale, do odvolání.
Schema ke kartám také nikde k nalezení. Označení na DPS je Siemens S1 18589001E
Dále hledám odkaz na datascheet čip PCF7947AT a S100 nebo jeho ekvivalent 5100 a jejich tipické zapojení. </b>
- Přílohy
-
- 170220892.gif
- (42.51 KiB) Staženo 573 x
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Pozdravuje Vás Martin
PCF7947 je IC pre immobilizer a ma v sebe ulozenu sekvenciu k dialkovemu ovladaniu.
Ak uz bol raz nakodovany k vozidlu, nie je mozne ho znova nakodovat do ineho vozidla. Je uz v stave LOCK. Jednoduchsie je urobit z karty VIRGIN a nakodovat ju do vozidla.
Ak uz bol raz nakodovany k vozidlu, nie je mozne ho znova nakodovat do ineho vozidla. Je uz v stave LOCK. Jednoduchsie je urobit z karty VIRGIN a nakodovat ju do vozidla.
Èo neubrzdíš, to neukecáš..
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
:)
Oživenie umrtvených RJ, tacho, immo, airbag, diagnostika automobilov, chiptuning, kódovanie a dorábky systémov, autoelektrika, zabezpeèovacie a kamerové systémy
Na obr. níže je rozmístění součástek na DPS karty klíče. Omlouvám se, že v náčrtu je použito neodborné - jednotné označení pro všechny součástky, tedy obdélník. Rozhodující je značka R, L, C. Později, pokud mi vyjde čas opravím a doplním hodnoty.
- Přílohy
-
- Rozmístění součástek 001.jpg
- (208.06 KiB) Staženo 378 x
-
- Karta.JPG
- (26.95 KiB) Staženo 217 x
Naposledy upravil(a) Soemtron dne 28 kvě 2015, 21:17, celkem upraveno 1 x.
Moje karta se liší od schematu a odkazu které vložil KUBO zapojením rezistoru <b>R4</b>:
- Přílohy
-
- Opravené schema karty.GIF
- (42.97 KiB) Staženo 273 x