To není návod, to je tvrdá realita, pětadvacetiletá zkušenost. Politici to moc dobře znají.
Já se na to už těším, no nebylo by to krásné a příznačné pro tuto dobu. Politici a spol. prodrbou jakékoliv množství vybraných /dnes i nevybraných/ daní.
Nová daň?
Moderátor: Moderátoři
Pochopíš.Čti http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=historie druhý článek odspoda a tady: http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=node/173greedy píše: Pořád nemohu pochopit to divadlo v '89.
- Jarous
- Příspěvky: 216
- Registrován: 02 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Nová daň za ekológiu je len zásterka pre nové výpalné. Kedy konečne tých hlupákov z EU začne zaujímať to, koľko lietadiel preletí denne ponad naše hlavy? Ak sa nemýlim tak ponad SK každú minútu jedno. Tie majú "inú" spotrebu paliva a teda iné emisie, 747-ka spotreba údajne liter za sekundu. Majú katalyzátory ? Vedel by mi niekto z tých euroúradníkov povedať akú normu EUROX spĺňajú a či sú letecké spoločnosti tiež "postihované" na základe týchto skutočností?
Kdo to počítal? Nebyl to týž, kdo měřil obsah železa ve špenátu pro Pepka Námořníka?rnbw píše:A 16 najvacsich lodi vyprodukuje viac svinstva ako vsetky auta na svete...
Nebo to myslel vážně, že po světě jezdí současně jen 60 tisíc aut?
Sedmá (nebo už osmá?) největší výletní loď na světě Norwegian Breakaway dlouhá 324 m (spuštěná 2013) má motory o výkonu 62,4 MW, z toho pro pohon 35 MW, její o rok starší sestřička Aida je krátká jen 253 m a má výkon "jen" 36 MW, pro pohon z toho 25 MW.
Vezmu-li tu první za průměrnou, pak při průměru výkonu auta 17 kW mi ten počet aut skutečně tak malý vychází.
Osobní nejsou nákladní - https://cs.wikipedia.org/wiki/Emma_M%C3%A6rsk
dělali to Dánové - http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok
dělali to Dánové - http://auto.idnes.cz/patnact-nejvetsich ... tomoto_vok