opakovanì vadný HDD

Počítače stolní, notebooky, tablety, tiskárny, scanery a vše, co nějak souvisí s PC

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

opakovanì vadný HDD

#1 Příspěvek od sr71 »

Kupoval jsem do NB nový disk, tento http://www.bscom.cz/seagate-momentus-sp ... b_d246307/ cca po týdnu odešel (pøestal se detekovat v biosu), pøi reklamaci vymìnìn za jiný kus stejného typu ale cca po 2 týdnech obdobná situace - disk odešel znovu, pøestal se detekovat. Je to náhoda nebo mùže jít o vadnou serii diskù? Napadla mì i varianta že by to mìl na svìdomí NB, ale to se mi zdá nepravdìpodobné (pùvodní disk v NB jsem mìnil protože mìl vadné sektory.

Uživatelský avatar
beny66ka
Příspěvky: 389
Registrován: 12 zář 2015, 02:00
Bydliště: Ostrava

#2 Příspěvek od beny66ka »

Zkontroluj zda jsi disk dobře "usadil". Tzn. rozborka, očistění kontaktů a znovu s láskou složit.
Také bych zkusil disk v jiném PC.
Že by řadič odpaloval HD jsem za celou svoji praxi nezažil - a že to dělám dlouho.
Nicméně člověk nikdy neví ... :(

Uživatelský avatar
sakraforte
Příspěvky: 33
Registrován: 04 zář 2013, 02:00

#3 Příspěvek od sakraforte »

Či je to vadná séria ti skôr povedia tam kde si kupoval. Zdroj je nejaký low-end ?

Uživatelský avatar
sr71
Příspěvky: 2401
Registrován: 10 dub 2004, 02:00
Bydliště: severovýchodní èechy

#4 Příspěvek od sr71 »

vadný disk (první i ten druhý) se nedetekuje ani v jiném PC, to jsem zkoušel

Uživatelský avatar
beny66ka
Příspěvky: 389
Registrován: 12 zář 2015, 02:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od beny66ka »

Tak jdi do další reklamace. Nic jiného ti ostatně nezbývá...

p32
Příspěvky: 15069
Registrován: 13 led 2007, 01:00
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od p32 »

Hlavně si ohlídej písemnou reklamaci.

to sakrarforte: zdroj s tím nemá nic společného, je to NB.

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#7 Příspěvek od rnbw »

Skus predajcovi navrhnut, nech ti to vymeni za iny typ. Aby si nemusel cakat na vratenie penazi po 3. reklamacii.

Odpovědět

Zpět na „Výpočetní technika“